1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De PU gameplay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 5 aug 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De kaartjes zijn nog tekoop!!!

Loop gewoon naar de Primera of een andere zaak die wat met Ticketbox temaken heeft. Mijn broeder (BeZaX) heeft ze vanmiddag gewoon opgehaald en der zijn nog genoeg over :). Direct maar een combi kaart gekocht, maar ff zien of we 1 dag of beide dagen gaan!

2. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar naar GameExpo/HCC dagen geweest en beviel me prima. Dit jaar zal ik ook weer gaan.

PU awards ga ik dit jaar ook maar voor het eerst eens heen. Vorig jaar niet al te goede verhalen gehoord maar omdat veel PS2 beta testers ook gaan, heb ik ook maar besloten om heen te gaan. Maken we er gewoon een gezellige meeting van. Ow en er zit dikke kans in dat je mij ziet rond lopen met pers/vip kaarten ivb met 2 game sites waar ik voor werk.

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jullie mededelen dat jullie favoriete forum-leden gaming 4 ever en JPRG ook gaan op zaterdag! :)

4. JeePee

JeePee Guest

Ik kom ook!!!!
    (als ik morgen nog kaartjes kan bemachtigen O-))

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ had ik nu maar kaarten gehaald voor de zondag.......

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ho ff ! Ik wist niet eens dat de verkoop al begonnen was man 8)

Ik ga zo ff naar een sigarenboer hier, om te kijken of hij ze nog heeft !

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

Wie komt er allemaal nog meer?

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nope, ik niet ;). Afgezien dat ik momenteel zonder geld zit (Lowlands _O_) vind ik het een beetje overdreven (voor mijzelf) om naar zo'n beurs te gaan. Zo'n onwijze gamer ben ik ook weer niet ;).

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ook niet, maar ik vind het wel leuk om een keertje mee gemaakt te hebben. En er gaan best veel forum-leden, en er is een XBW stand, dus dat lijkt me ookwel grappig.

En stél dat ze een speelbare versie van PGR3 hebben (PU Gameplay is "maar" 2 weken voor release 360) dan ben ik toch wel blij dat ik gegaan ben, en dan moet jij als fanatiek PGR speler toch ook wel jaloers worden. :p :+

10. JeePee

JeePee Guest

Als die er is mogen ze wel een stuk of 10 Xbox 360...(wat is het meervoud :confused:) hebben, anders kan je letterlijk in Tokyo beginnen met in de rij gaan staan :+

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    *Kwijlt....:9

Maar gaan der nog meer heen?. En is de XBW stand der ook weer?

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @gaming 4 ever; Dan voel ik mij inderdaad goed stom :+. PGR3 zeg, _O_. Maar ik ben er nog niet zeker van of ik de 360 ga halen (denk het eigenlijk niet, misschien later als hij wat goedkoper is, bijvoorbeeld 360+2 games+controller.) Veel plezier alvast mensen!!

13. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb gisteren nog 2 kaartjes gekocht..
    dr waren er nog zat :cool:

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    de 360 plus spellen is er speelbaar, maar de 360 komt vlak daarna uit dus heeft ook niet erg veel zin lijkt me..

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel dan ben je zowat helemaal hyper erom en dan kun je er effe lekker op spelen om je de laatste paar dagen zoet te houden. :D

Deel Deze Pagina