Ik ken het helemaal.
Strategie games, RPG's, Action-adventure, bij heel veel games heb ik dat "Third Place" gevoel. Met Myst is het vroeger helemaal erg geweest, toen ging ik niet eerder slapen voordat ik een puzzel dacht te hebben opgelost, terwijl de PC allang uit stond.
Ook nu heb ik het nogsteeds, bij World of Warcraft, denken wat ik nu weer eens met mijn geld ga doen, of wat ik nu weer met mijn talent points ga doen, soms ik ook uren lang rond te surfen op websites op de optimale builds in mijn hoofd te maken.
Nog een voorbeeld? Splinter Cell 1, ik kwam niet verder bij een stuk, dan zette ik de Xbox even uit en ging op mijn gemak nadenken over hoe ik er wel langs zou komen. En dan krijg ik opeens een ingeving en dan gaat de Xbox weer aan en vaak werkt het ook nog.
Op dit moment werk ik ook nog eens bij de Pakketdienst, wat vrij hersendodend werk is, en dan sta ik in mijn eentje pakketjes te sorteren denkend aan WoW oid, dan is de tijd ook nog eens zo voorbij.
Tijd dat ik besteed aan games? Verschil van 1 tot 8uur per dag, ligt eraan of ik verder nog iets te doen heb, want games staan bij mij op een lage plek. Sociaal, werk, en school gaan nu eenmaal voor.
@ Tegenstrijdigheid (P4RADOX ), je hebt altijd mensen die óf een vreemde vorm van humor hebben óf gewoon niet verder willen kijken dan hun neus lang is. Daar komt nog eens bij dat sommige mensen een levenservaring hebben van 0,0 en daardoor nog nooit in aanraking zijn gekomen met zulke dingen, waardoor zulke doelloze posts naar boven komen. Maar aan de andere kant is zo'n opmerking ook wel weer goed, kun jij weer wat typen
Laatst bewerkt: 7 nov 2005