1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tien beste albums aller tijden.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 28 nov 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja is waar ook,maarja ik heb helaas die tijd niet gekend dus kan er niet over oordelen maar het is wat ik ook al eens eerder hier zeg dat Artiesten niet meer zo worden gewaardeert en als je niet in de Charts staat negeert men je,maak niet uit hoe goed je ook bent als Muzikant en dat is erg.

2. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb jij het nu over de Rolling Stone als tijdschrift terwijl de rest over de band aan het praten is :9

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, hoor, lees maar is goed bovenaan de pagina ;)

Maar Rolling Stone is commerciële crap, ik heb geen eens zin om het te beargumenteren.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef nu mijn top 10 albums allertijden, op dit moment dan.

1. Chris Cornell - Unplugged in Sweden
    2. Audioslave - Audioslave
    3. Soundgarden - A-sides
    4. Patrick Watson - Close to paradise
    5. Incubus - Light grenades
    6. Alice in Chains - Greatest hits
    7. Snow Patrol - Eyes open
    8. Editors - The back Room.
    9. Led Zepplin - IV
    10. Aqualung - Memory man

Later toelichting, eerst even eten.

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eén van de kenmerken van echt goede muziek is dat het tijdloos is. Als je nu naar liedjes van The Beatles luistert (goed ik ken er dan niet zo heel veel), slaan ze echt als een lul op een drumstel. Dit terwijl de Stones en Elvis Presley in dezelfde periode nummers hadden met teksten die vandaag de dag nog meekunnen (vooral The Ghetto van Elvis is echt geniaal). Vergelijk je die nummers bijvoorbeeld met (god hoe heet dat nummer ook alweer, enkele jaren geleden tot vervelens toe moeten analyseren bij muziek op de havo) het obladi nr van de beatles...

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, dat vind ik nou ook! Die muziek heeft dus nog steeds invloed op de muziek van nu, goed bezig dus! De muziek die ik dan aanprijs is vaak een combinatie van muziek die mij persoonlijk aanstaat en iets nieuws doet, zoals Coheed & Cambria, wat ik ergens gepost heb hier. The Rolling Stones zijn gewoon classic, en vind je 100% in elke top 25 muziek aller tijden. Evenals Jimi Hendrix, Frank Zappa, The Beatles, Elvis, The Doors, David Bowie en Led Zeppelin. En nog heel wat meer!
    Tijdloze muziek, heerlijk! :9
    AC/DC en Guns 'n Roses vind ik ook tijdloos, evenals Metallica, maar die zou ik niet in een top 25 plaatsen. Eerder in een top 100.

EDIT: En Queen...

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De muziek die ik in mijn top tien heb staan is voor mij tijdloos. Maar ik kan niet zomaar al mijn muziek die ik tijdloos vind in een top tien proppen, want dat zijn er wel heel erg veel.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Darkwing
    Wat vind je van Een Manier Om Thuis Te Komen?

Vind ik ook een erg mooie cd van Blof :)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mja, das Umoja Live toch? Heb hem niet, ben meestal niet zo'n fan van live cd's. Daarnaast heb ik Blof al vaker live gezien dus ik weet hoe het live klinkt (goed!) :) Maar toch, als Blof fan zou ie niet in mijn collectie mogen ontbreken, dus toch maar eens op zoek gaan :)

Off-topic: ik raak altijd in de war met de uitspraak daarvan: is het nou Een manier om thuis te komen of Een manier om thuis te kómen? :+

Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    kómen.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Een greatest hits album telt eigenlijk niet he. Als je van een band die je geod vind alle goede nummers op één album douwt heb je snel iets met het predikaat ''beste album aller tijden''. Anders had ik net zo goed The Best of Sepultura of Reïnventing Hell van Pantera in mijn lijst kunnen opnemen.

Deel Deze Pagina