1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het een keer gezien en vind er geen reet aan
    eg waar dan kijk ik liever naar patty's pose

2. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pattys pose? is dat niet met patty brard?(braft hhahahahahaahha)

3. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Ja helT :p |:-

Het valt nog mee dat die pa werkt :cool:
    Maar toch een gezin uit de zwakere sociale lagen van ons land.

4. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net dat kerstnummer van ze gehoord :confused:

Kersttak - Kerststol - Kerstboom etc etc ;)

mooi nummer :confused:

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dom stupid idiot onmogelijk en ik ga vooral niet kijken .Ik erger me dood aan hun "niuew vervorven populariteit en de daarbij kijkende ster alueres.Ze krijgen overal huizen aangeboden en niks is meer goedgenoeg.Ze blijven alteid asociaal en ze zijn achterlijk in gedrag spijtig dat dit de mensen zijn die iedereen zo luek vind

6. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Ze krijge ze wel aangeboden maar dan weten die huisleveranciers NIET dat het hun zijn....

7. XeoN

XeoN Guest

Mja, alles wat ze ooit hebben gedaan wordt nou weggewuifd omdat ze BNners zijn. Flikker toch op. Maar het is toch grappig. :+

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die kersthit is verdomde goed.... :)

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    rofl misschien nog een samewerking tussen hun en mc cuntfart:p.Ik vind die kerstsingel trouwens de zoveelste manier waarop ze nog net ff wat meer cash binnen willen trekken en het gaat nog eens nergens over ook .

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k kan der niet eens om lachen. Tis tuig van de richel en daar kijken jullie naar. Moet je zelf weten, maar ik ga niet uit zieligheid naar een stelletje asso's kijken die helemaal niks hebben bereikt in hun leven. Op dit ''programma'' na, maar dat is nog te zielig voor woorden, net zoals dat programma van Frans Bauer... kijken hoe hij pizza besteld :{

11. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Die gasten doen gewoon alles om nog meer cash te verdienen, net zoals dat ze betaald in een kroeg gaan staan (2500 euri per avond). Maar het erge is dat ik dat hun niet eens zo erg kwalijk kan nemen, want wat zou jij doen als je gewoon geld toegeworpen krijgt, ik zou dan toch ook wel een debiel kerstshitje opnemen. Ik vind het juist erger dat er blijkbaar in nederland mensen en bedrijven zijn die deze rotzooi zo nodig op onze netvliezen willen planten....

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De tokkies, een familie die een hele buurt terroriseerde met hun asosiale gedrag en vervolgens aan alle kanten hulp aangeboden krijgen en ook dankzij dat een sterrenstatus werven.

Het is goed mis in nederland als een dergelijke familie zulke (positieve) aandacht krijgt.
    Plots is het een toffe en lollige familie en is het hip om een tokkie t-shirt te dragen.

Van mij mogen ze deze familie samen met nog een stapeltje tuig dumpen op 1 van de waddeneilanden en het daar lekker verder uit laten zoeken.

Weiger gewoon om naar dat programma te kijken, brengt alleen maar geld in hun laatje en er zijn imo mensen die dat een stuk meer zouden verdienen als dit stelletje tuig.
    Het laat alleen wel zien dat het nivo van tv programma's hier in NL wel erg laag is.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    pcies jij snapt hem nemesis

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als je ziet wat voor "grappig" bedoelde nummers het hier in Nederland allemaal wel niet tot de nr.1 positie hebben geschopt in de Nederlandse hitlijsten, zou het me eigenlijk niet eens verbazen dat dit met hun kerstsingletje ook nog eens zou lukken. Ja, wat dat betreft hebben we echt smaak hier :{

15. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Idd laat de tokkies eerst maares INTEGREREN

16. Victor

Victor Guest

Wat mij betreft dumpen we de Tokkies op een onbewoond eiland en laten ze het maar lekker uitzoeken.

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal ze niet missen :p

18. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    of we geven ze een eigen kooi in Artis :)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het mogen dan wel met recht beesten zijn, maar dat kunnen we de dieren in de dierentuin toch niet aandoen?

Nee, die Tokkies mogen wat mij betreft oplazeren.

20. XeoN

XeoN Guest

Mja zoals ik al zei, alles wat ze hebben gedaan wordt vergeten en vergeven enzo...bullshit.

Deel Deze Pagina