1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Zolang idioten als jij woorden als 'maares' gebruiken, hebben jullie geen recht om te klagen over het gedrag van anderen. Daarbij, hou eens op met het nutteloze gebruik van hoofdletters, de gemiddelde forummer kan echt wel lezen. Misschien dat dit allemaal moeilijk te bevatten is voor je, maar niet iedereen hier doet alsof hij dyslexie heeft, zodat hij als een down patient mag typen.

Hey smartass, know your facts, ik geef nooit commentaar op andermans uiterlijk. Controleer het complete fototopic maar en kom dan terug. En val eens niet zo in herhaling, je hébt al gezegt dat ik niks beters te doen heb dan zeiken. (wat doe je trouwens zelf nu dan?) Als je met niks beters dan dat kan komen rot je weer lekker op naar de tmf chat, maar val mij niet lastig met je achterlijke gezeur over zeikerd op dit forum.

En wil jij dit soort posts:
    nuttig noemen?

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  2. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maakt dat uit op zo'n forum wat toch over nutteloosheid gaat
    als je je stoort aan een woordje maares dan zoek je het wel heel zielig op
    ik zal het even voor jou verbeteren maar eens
    ow god, twee letters meer.....
    en het gebruik van de hoofdletters dat snap je zelf ook wel dus zeik niet zo dom

En een klein voorbeeldje
    edit:
    Daarbij komt dat dit forum over tokkies gaat dus richt je daar maar op of reageer niet .....

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dit forum gaat over de xbox en niet over de tokkies, idioot. En ga jij mij nu vertellen dat ík on topic moet gaan? Fuck dat, jij lokt deze flamewar uit, dan moet je niet klagen dat anderen off-topic gaan.
    Die quote die je plaatst ging over mijn éigen foto. Mag ik niet eens meer een vraag beantwoorden, omdat dat door moraalridders als jij als 'zeiken' gezien kan worden?

:confused:
    Waar haal je het gore lef vandaan om te zeiken over anderen die moeten INTEGREREN, terwijl je zelf geen fatsoenlijke zin kan produceren?

4. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw een grammaticaal foutje ik zal het voor jou even bijwerken :+
    maar het feit blijft dat jij hier het gezeik hebt uitgelokt dus .....
    en over nuttig posten gesproken
    kijk je eigen treadlijst eens ....
    Ik heb een boer gelaten .... ?!?!

En nee het gaat hier over tokkies je weet goed wat ik bedoel je zoekt alleen een beetje excuses op kleine foutjes

maargoed dat was mijn laatste reactie op jouw want wij zijn nu degene die het hier verstieren en daar maak jij net zo'n groot deel van uit als ik

5. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    He Erik, kun je ook anders typen dan dat je waarschijnlijk op msn doet...

6. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Billie Joe

Als je het ff nazoekt er zijn er hier wel honderden van die zo typen, jijzelf bijv. met btw dat is dacht ik ook zo'n msnterm.
    En wat maakt het uit dat ik ff gebruik of maares voor de rest typ ik vrij normaal Nederlands. Daarbij gebruik ik niet de internet afkortingen of termen dus het lijkt me allemaal prima te volgen.

Had je ook even zo'n drang om te reageren ?

Dus ook dit was mijn laatste reactie op jouw, want persoonlijk vind ik het allemaal een beetje gezeur om een woordje maares. Sinds wanneer hoor je dan niet meer bij de 'geintegreden' ga je dan al niet meer op in het groter geheel ? Kun je voorstellen hoe slecht de Tokkies dan bij het grotere geheel passen. Wat mij dus alsnog het gore lef geeft om dat te zeggen ja

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik zie in jullie wel een paar nieuwe Tokkies, lekker burenruzietje spelen! :)

8. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Koekje erbij?

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jah lekker ;)

10. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja goed ik steek nog geen huizen in de fik of dat soort dingen :)

11. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Het leek me ook sterk dat je het wel deed, je woont in Hulshorst, daar staan toch helemaal geen huizen lieve schat?

12. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij weinig :p, nouja genoeg voor een flink vuurtje :) maargoed de meeste buren kunnen het hier gelukkig goed met elkaar vinden :)

13. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw in de top 40

22 --- 1 verre kerst de tokkies

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik luisterde laatste naar Radio Continu (Check de stream voor non stop Schlagers en Nederlandstalige muziek) en toen hjoorde ik een nummer over de tokkie's.

Tokkie, Tokkie, Tokkie,
    Alle gekheid op ene stokkie,

Erger dan dit kan niet!

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Bij yorin fm zongen ze: "en we hebben nog geen huis, nog languh niet nog languh niet"

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag de pech gehad hem 2 x te zien tijdens het zappen.Ik hoopte dat dit leed mij bespaart heeft.Valt het jullie trouwens ook op dat die koe er met makeup zomogelijk nog aftandser uitziet ?

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Iemand misschien de lyric van hun kerstsingle? Ik versta er de helft niet van.
    Hoor zo nu en dan wat over een land als Spanje, maar ook een hoop onverstaanbaar geblaat. Of ben ik de enigste die geen Tokkie-taal spreekt?

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enigste... kheb het een x voor een gedeelte gehoord, maar verstond er nix van. 't Zal wel aan dat asociale volk liggen..

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland heeft een nieuw dieptepunt bereikt met De Tokkies *Walg*

Die Kerstsingle is gewoon te sneu voor woorden, ik snap ook niet dat iemand zoiets koopt.

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oud nieuws van het kerstlied

Deel Deze Pagina