1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De vertrutting van het uitgaansleven.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 12 jun 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Orcrist: niet rokers kroegen werkt niet, omdat als maar een paar kroegen het doen ze omzet mislopen en ze het dus niet doen...

En je verhaal klopt in principe wel, maar volgens mij is de boosdoenen nog steeds de persoon zelf/zijn opvoeding/zijn geestelijke gesteldheid, of "recente gebeurtenissen"....ook bij drank met drugs hoef je niet agressief te worden (I can know ;))

Misschien is dat ook wel de reden dat het bij rap/R'nB feesten zo vaak fout gaat :eek:

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet, maar veel % van jongens worden aggrasief van drank, vooral als ze denken dat ze zich moeten bewijzen tegenover andere jongens met chickies dr bij enzo. Wie is kewler, stoerder. Wie gaat verder?!

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja ben het daar mee eens, het ligt sowieso aan de personen zelf, ik persoonlijk wordt niet agressief van drank, maar bij mensen die er aanleg voor hebben gaat het wel sneller.. maar ja je hebt gelijk, mijn laatste verhaal met jou verhaal nu erbij is volgens mij het hele eieren eten:)

Deel Deze Pagina