1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De volkshaat jegens Dickie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joeri71, 22 jun 2004.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    advocaat is gewoon een domme mogool. Bij deze wedstrijd bevestigde hij het weer even. Robbe eruit....allemaal slome verdedigers erin. Nederland kan dat verdedigende spel gewoon niet. Wat een kinderinzicht.

Gelukkig gaf de scheids het voorzetje met: het niet geven van een strafschop, onterecht rood, terughalen bij geen buitenspel, vele lompe strafschoppen uit schwalbes. Dickie weet het af te maken door ons lekker een trap in de rug te geevn. Bij deze, dickie, BEDANKT!

kutkabouter. |:-

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De fout ligt maar gedeeltelijk bij advocaat, idd de wissel was een fout maar....

Hoe kan het dat een team geroutineerde spelers in paniek raakt als een twintig jarige het veld verlaat.

De onzekerheid straalt van dit team af, niemand durft de verantwoording te nemen of andere spelers tot verantwoording te roepen.

De pers, ik erger me dood aan mensen zoals jan mulder, altijd een grote bek maar nooit met feiten komen, en als advocaat er is durven ze hun bek niet open te trekken.

En over het feit dat een coach altijd verantwoordelijk is.

Cocu past door het midden waar de bal wordt onderschept, je leert bij de F-jes al dat je niet door het midden moet uitverdedigen.(Fout Cocu)

Bosvelt wordt het veld in gestuurd met als taak Nedved af te stoppen, hij blijft alleen 15 meter bij hem vandaan staan waardoor Nedved kan voorzetten (Fout Bosvelt)

Waar was, bij het 2e doelpunt de verdediger die de opgekomen Baros moest afstoppen?

Van bronckhorst gaat 2 minuten voor tijd proberen een aantal man uit te kappen en lijdt balverlies waardoor er wordt gescoord ( fout van bronckhorst)

Geen schuld van dick, iedereen weet wat zijn taak is en wat hij moet doen, op het moment dat hun verzaken is er voor een coach ook niks aan te doen.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hjij hebt zeker nog nooit een wedstrijd gepeeld ;) . Het gaat niet om paniek of de 'macht' van een 20 jarige. Robbe hield gewoon 3 man druk bezig. Dat ontlucht heel erg voor onze verdediging. Bij het wisselen van robbe en seedorf en het inbrengen van slome verdedigers ga je in de verdedigening. De tegenstanders kregen overduidelijk ruimte en wisselde zelf voor aanvallers. In 10 minuten tijd gingen we over van een snel voetballend aanvallendteam, naar een verdediging waar we niet goed in zijn en wat niet nodig was. Met aardig veel geluk en een handje van scheids hebben die tjegguh het hem mooi geflikt. Het was een klein kansje voor hun, maar dick gaf gewoon de kans.

En volgensmij weten meneer mulder enzo ook aardig wat uit eigen ervaring van voetbal, maar daar kan je natuurlijk een andere mening over hebben. Die gasten hebben gewoon al jaren lang alle cuppies van dichtbij besproken. En dick werd echtwel ff tot de grond afgebrand na de wedstrijd door jack.

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk ligt het niet alléén aan Advocaat, de scheids is ook medeverantwoordelijk, maar feit blijft dat als Advocaat Robben niet had gewisseld weinig mensen kwaad waren op dick als we alsnog hadden verloren, en in plaats daarvan veel op de scheids.

7. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat niemand meer gezeurt zou hebben wanneer we met 2-0 gewonnen zouden hebben.
    Maar de wissel wordt nu als excuus gebruikt voor 't feit dat we verloren hadden.
    Ik geloof niet dat er 3 doelpunten vallen doordat één speler vervangen wordt door een ander.

8. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe, Advocaat heeft een zeer slechte wissel gedaan, maar nu doen de mensen hier toch alsof 't ff allemaal aan Advocaat ligt?

Ok alles op een rijtje, want de meesten denken toch dat dikkie Dick het allemaal heeft gedaan. Daarom was het zeker:

- Dick die de klotepas naar achteren gaf waaruit de 2-1 viel
    - Dick die ervoor zorgde dat Heitinga rood kreeg
    - Dick die van Nistelrooij geen penalty gaf
    - Ook Dick die de beide treffers van Tsjechie voor z'n rekening nam

Mensen die denken dat Advocaat het ALLEMAAL heeft veroorzaakt dat Nederland zo slecht speelde degradeer ik hierbij tot voetbal-noob. Naar mijn idee was het in procenten ongeveer zo:

Spelers: 30%
    Kwaliteit Tegenstander: 20%
    Arbitrale trio: 30%
    Advocaat: 20%

Zo denk ik dus ongeveer.

/Edit: En dan nog wat: Als Advocaat slecht speelt krijgt ie altijd het hoogste commentaar, ze laten dan geen ene donder meer van 'm heel. Zoals tegen Tsjechie heeft Oranje gewoon heel goed gevoetbald, maarja, dat ligt dan weer aan de spelers. Maar als er ook maar wordt verloren is Advocaat gelijk de lul. In Nederland is men daar zo simpel over: slecht gespeeld, ligt aan de coach.

9. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Waar het eigenlijk op neer komt is dus dat mensen kwaad zijn omdat zij denken dat de wissel van robben het begin is geweest van de tjechische winst.

Na de 2-0 toen de tjechen hadden gewisseld is het al fout gegaan, de druk van de tjechen nam al toe ( Na 25 minuten dus) dat betekent dat je kan kiezen.

Middenveld versterken en hopen op een gelukkige bal voorin.
    Hopen dat de verdediging cq middenveld eens van het doel af gaan verdedigen, en eens geloof gaan tonen in hun eigen kunnen.

Robben is een goede speler, hij heeft veel gebracht, maar niet zoveel dat je de hele wedstrijd aan hem kan ophangen.
    Idd. ik had liever gezien dat heitinga werd gewisseld voor reiziger, en als je robben al wisseld je overmars er inzet.
    Had geprobeerd om pressie te spelen, de aanval is de beste verdediging, maar daar moet je wel de spelers voor hebben, en sorry die hebben we niet.

@Sykes: Ik speelde al voetbal toen jij nog in de wieg lag ;)

Laten we ook niet aan het feit voorbij gaan dat de tjechen een hele sterke ploeg hebben!!

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Rinus, is jouw achternaam Miechels?

11. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, waar dat wist je al :cool:

Verder nog iets over de selectie.

WTF doet van der Meyde nog in de basis, die jongen heeft een heel jaar niet gevoetbald!
    Echt de meest overgewaardeerde speler op dit moment.

12. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind die dick toch maar een nare man hoor..:9

13. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    het had mss 2-2 gebleven! een wereld van verschil! :+

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    tis alleamal de schuld van bosvelt die nedved cosntant liet lopen

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eej ik vond het ook grotendeels aan de scheids liggen, die was ook k*t. Maar dick had heitinga erook uit moeten halen, hij had al geel en dan moet je oppassen met zon scheids.
    alleen vind ik die website wat overdreven, er zijn wel meerdere trainers die fouten maken of dat een wissel verkeerd uitpakt
    en hoe nederland heeft gespeeld hoor je ook nix er over, het was een supergoede wedstrijd!

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    op die website komt er zon elke seconden 10 stemmen ...

damn ...

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Blablabla, allemaal mooie woorden en geen inhoud.

Advocaat haalde hielp de veldbezetting waarmee Nederland de Tjechen het mes op de keel zette onderuit door de scherpste angel eruit te halen! De Tjechen werden daardoor zo sterk gemaakt dat die doelpunten wel moesten vallen. Een gelijkspel zou puur geluk zijn geweest.

En daarom moet Advocaat opstappen! Hij heeft gefaald op een manier die ik niet eerder heb gezien bij coaches en dat gejank over de pers doet daar niks aan af.

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal dat achteruitgekijk. Die man is al hard genoeg aangepakt. Gewoon ontslaan die gast na euro 2004 wegens de stomste wissel ooit in de voetbalhistorie. Maar nu door naar letland.

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    haha, nou vooruit dan, je bent ook bekend met green gras in da morning. Maar dan weet je toch ook dat er niet echt paniek was, gewoon tactisch verkeerde beslissing die voor druk zorgde omdat er voor een verdedigende oplossing werd gekozen. En daar ga je al meteen de fout in.

20. Ik ben het niet met Advocaat eens (die wissel) maar dat is niet de reden van verlies. Als Cocu die domme pass nou niet had gedaan, hadden we nu gewoon gewonnen. Dan had Advocaat die wissel niet eens hoeven te maken.

Iedereen moet nu echt ophouden met het afzeiken want voorlopig zijn we nog in de race (al hangen we aan een dun draadje). Ineens zijn er duizenden bondscoaches! Advocaat heeft ervaring en weet heus wel wat hij doet...

Deel Deze Pagina