1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De volkshaat jegens Dickie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joeri71, 22 jun 2004.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Het klopt ook dat Advocaat een fout heeft gemaakt met die wissel, en dat ziet iedereen, ook hijzelf. Maar daar is ie al genoeg voor gestraft, waar het mij vooral om gaat is dat sommige mensen (pers, fans) gewoon te ver gaan in veroordelen van Advocaat. Hij heeft een fout gemaakt maar daar hoeft ie nog niet de rest van zijn leven voor te boeten...en daar lijkt het nu wel op...

Daarom vind ik dat we ons er gewoon overheen moeten zetten nu, en hem en Oranje gewoon moeten steunen in de volgende wedstrijd.

En hij zal heus wel opstappen als bondscoach hoor naar dit EK, daar hoeven we niet bang voor te zijn. En als ie dat niet doet dan vind ik hem helemaal lef hebben :D

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk was het een slechte wissel, maar toch ligt het ook aan de spelers die een 2-0 voorsprong niet hebben af kunnen maken.

Vind het een beetje jammer dat advocaat nu de dupe wordt hiervan, ik zeg eerlijk ik heb lopen schelden toen ie het deed, maar nu mot je geen ouwe koeie uit de sloot gaan halen.

Zelf denk ik dat nederland nog genoeg kansen heeft, tjechie speelt met een gedeeltelijk B elftal, maar een B elftal van tjechie is alsnog heel erg goed, net zoals nederland een b alftal nog heel veel grote namen bezit. Ook denk ik dat het juist wel goed is dat er B spelers op het veld gaan staan tegen duitsland, immers, als B speler zit je altijd op de bank, an als je dan een keer mag spelen ben je extra gemotiveerd omdat je een basis plaats wilt verdienen, en als je dan ook nog tegen duitsland moet, een grote vijand van tjechie,(tjechie duitsland is ongeveer hetzelfde als Nederland-Duitsland) wil je echt wel spelen hoor!. Een A speler maakt het niet meer uit, een nedved, die weet toch wel dat ie volgende wedstrijd speelt, en ze gaan door dus dat boeid hem ook niet meer.

Mischien is dit wel beter juist, maar we moeten ons nu meer zorgen maken over hoe nederland tegen letland gaan winnen dan ons met dit soort onbenulligheden drukmaken, dus steun advocaat, hij is nu de coach, en als we niet achter hem staan, waarom ben je dan voor het nederlands elftal, hij is het nederlands elftal, je kan ook gewoon GEEN coach opstellen en een paar spelers het veld op sturen en ze het zelf maar uit late zoeke, helpt dat volgens jullie!!!!!!, advocaat heeft er wel voor gezorgt dat Robben meeging ondanks zijn blesure, waar iedereen vel tegen was!!!, Ook heeft hij de beste wedstrijd van het nederlands elftal op ziojn naam staan in 3 jaar. Het resultaat mag dan niet goed zijn, ik heb me erg vermaakt, hopelijk kan hij het volgende keer alletwee, goed voetbal en MOOI voetbal, en winnen, dan hebbe we helemaal niets meer te klagen (hhmmmm, dat waren er drie, srry :D )

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar de krietiek op advocaat komt niet alleen door die wedstrijd...t is gewoon algemeen.
    Advocaat weet niet het uiterste uit de ploeg te halen en

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    advocaat is gewoon een slechte bodscoach ik vond dat hij geen enkel wedstrijd goed heeft laten spelen en de juiste beslissingen heeft gemaakt en bovendien hij is altijd een heethoofd altijd te schelden enz naar de pers en de schuld op de spelers schuiven hij moet verantwoordelijkheid tonen en ontslag nemen kan ie nog stoppen met een beetje waardigheid die opstellingen van hem zijn gewoon slecht van mij mag dick advocaat gewoon weg _0/ cya _0/

5. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met je eens....we moete niet vergeten dat de spelers het ook zelf een beetje verkloot hebben(gemiste kansen, veldbezetting waardoor tjechie meer en meer ging controleren)....and last but not least die klote scheids die anti nederland floot :mad: .....iedereen houdt dick schuldig omdat hij die wissel uitvoerde en verloren terwijl ik vindt dat het hele elftal ook schuldig is...maar ja hij is de bondscoach hè....oja in plaats dat we gaan bekritiseren kunnen we liever het elftal steunen zullen ze hard nodig hebben..

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelden heb ik een coach gezien waarvan zelfs een leek kan zien dat hij geen verstand van het spelletje heeft.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dick is de man, leve Rudi Völler!!!!

8. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Interpunctie kan geen kwaad. Een heethoofd kan je hem ook niet echt noemen, hij is het alleen zat dat hij alleen maar word afgezeken, wat al 2 jaar aan de gang is. Het is al zo sinds hij bondscoach is. Hij heeft volgens mij ook de schuld niet geheel op de spelers afgeschoven. Hij heeft zijn verantwoordelijkheid genomen voor de wissel, hij heeft toegegeven dat het zijn beslissing was. Hij toont dus wel degelijk verantwoordelijkheid. Advocaat is niet echt een type coach voor het nederlands elftal, daar is zijn stijl iets te behouden voor. Maar het is niet helemaal advocaats schuld dat de wedstrijd tegen tsjechie is verloren, hij is niet degene die de kansen heeft gemist. Hij kan moeilijk de ballen er zlef in gaan schieten. Hij heeft ook niet de fouten gemaakt waardoor de doelpunten vielen. Hij heeft wel de wissel gemaakt waardoor de wedstrijd is gekanteld, maar het verlies valt hem niet helemaal te verwijten. Na het Ek zal hij waarschijnlijk opstappen, ook al worden we alsnog kampioen, maar kap eindelijk eens met afzeiken en hoop dat we alsnog via een overwinning op letland en een gelijkspel/verlies van duitsland naar de kwartfinales gaan. :)

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Die wissel had helemaal niks met de stand te maken, maar met het feit dat robben in eerste instantie op poborsky stond en daarom meer neer binnen moest gaan spelen. Van Bronckhorst ging namelijk poborsky opvangen. Robben speelt alleen aanvallend, waardoor Galasek telkens vrij stond en dat wilde Advocaat aanpakken door Robben te wisselen voor een verdedigende middenvelder. Maar wie wisselt Bruckner meteen na de wissel van Robben? Juist, Galasek. Alles voor niets...

10. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    I cant agree more _O_ *)

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt dom dat mensen advocaat de schuld geven. wie zegt dat, als ze robben niet hadden verwisseld hadden gewonnen of verloren? het ligt gewoon aan de spelers zelf en niet aan advocaat.

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou totaal geen verstand van voetbal hebt, reageer dan ook niet |:-

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Door de wissel gaf de bonscoach zich volledig over aan de tjechen. Het is nieteens interessant of NL ook verloren zou hebben als dat niet gebeurd was, hij heeft een tactische blunder begaan en het resultaat is bekend.

14. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Maar die blunder heeft hij bekent en je moet ook dingen kunnen vergeven...

15. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik vind het echt ziekelijk hoe die man afgesnauwd word; men probeert een zondebok te zoeken om hun (waar voetbalsuporters nogal slecht mee om kunnen gaan) agressie te uiten.

Het is wat mij betreft nog niet voorbij en hebben we alsnog een kans om door te gaan; we zullen het morgen zien (40 % kans dat we door gaan wat mij betreft).

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet of deze site al op dit forum is langs geweest, ik vond hem net:
    http://www.wijwillencruijff.nl

Daar voeren ze een online handtekeningenactie om Cruijff als bondscoach aan te stellen. Ik heb iig getekend. Cruijff zou alleen al het moreel flink opbeuren denk ik.

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    wie zegt dat ik niks van voetbal weet heb er 5 jaar opgezeten. :{ . praat pas als je cker weet dat ik er geen verstand van heb.

18. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onzin sites :+
    Cruijff is het zelf nog niet gevraagd :)
    Ik zou op Jan Mulder stemmen, die man heb bijna altijd gelijk.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom denken jullie dat Cruijf geen bondscoach wil worden?
    Omdat Johan heel goed weet dat je met zon elftal geen kampioen wordt en JC wil natuurlijk wel kampioen worden.
    Verder vind ik dat Advocaat niet in zijn eentje verantwoordelijk is voor het slechte presteren van oranje. Hij is wel het meest schuldig aan het verlies op Tsjechie, want je haalt de angel uit het spel en je gaat in een systeem spelen waarvan bekend is dat ze dat niet kunnen. Werkt allemaal in het voordeel van Tsjechie. Maar ook de instelling van de spelers is niet goed. Tegen Tsjechie was het goed, maar hoelang was het geleden dat we zon inzet hebben gezien ( Schotland even buiten beschouwing gelaten)? Als ze tegen Duitsland zo het veld in waren gegaan dan hadden ze zich nu ook geen zorgen hoeven te maken. Vind dat als je tegen de Duitsers speelt je ze moet opvreten en al helemaal op een EK. En ik vond de wedstrijd tegen Duitsland ronduit teleurstellend! Gelijk spelen tegen zon slecht elftal, schande! Verder presteert het Nederlandse Elftal al sinds het EK2000 niks meer, of zijn we 2002 al vergeten? Ligt dus niet alleen aan Advocaat maar zeker ook aan de spelers. Blijft natuurlijk staan dat die wissel nergens op sloeg en ook aangeeft dat Advocaat niet durft aan te vallen. Als je dan toch verdedigend wilt gaan spelen, moet je uiteraard wel zorgen voor een goede verdediging. En laat verdedigen nu net de zwakke kant van oranje zijn. In mijn ogen is Advocaat dus geen goede coach, maar zeker niet de enigste schuldige.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik ken mensen die langer op voetbal zitten en van tactiek totaal geen verstand hebben. Waarom ben je gestopt trouwens? Toch zeker niet vanwege het overweldigende succes.

Deel Deze Pagina