Tuurlijk was het een slechte wissel, maar toch ligt het ook aan de spelers die een 2-0 voorsprong niet hebben af kunnen maken.
Vind het een beetje jammer dat advocaat nu de dupe wordt hiervan, ik zeg eerlijk ik heb lopen schelden toen ie het deed, maar nu mot je geen ouwe koeie uit de sloot gaan halen.
Zelf denk ik dat nederland nog genoeg kansen heeft, tjechie speelt met een gedeeltelijk B elftal, maar een B elftal van tjechie is alsnog heel erg goed, net zoals nederland een b alftal nog heel veel grote namen bezit. Ook denk ik dat het juist wel goed is dat er B spelers op het veld gaan staan tegen duitsland, immers, als B speler zit je altijd op de bank, an als je dan een keer mag spelen ben je extra gemotiveerd omdat je een basis plaats wilt verdienen, en als je dan ook nog tegen duitsland moet, een grote vijand van tjechie,(tjechie duitsland is ongeveer hetzelfde als Nederland-Duitsland) wil je echt wel spelen hoor!. Een A speler maakt het niet meer uit, een nedved, die weet toch wel dat ie volgende wedstrijd speelt, en ze gaan door dus dat boeid hem ook niet meer.
Mischien is dit wel beter juist, maar we moeten ons nu meer zorgen maken over hoe nederland tegen letland gaan winnen dan ons met dit soort onbenulligheden drukmaken, dus steun advocaat, hij is nu de coach, en als we niet achter hem staan, waarom ben je dan voor het nederlands elftal, hij is het nederlands elftal, je kan ook gewoon GEEN coach opstellen en een paar spelers het veld op sturen en ze het zelf maar uit late zoeke, helpt dat volgens jullie!!!!!!, advocaat heeft er wel voor gezorgt dat Robben meeging ondanks zijn blesure, waar iedereen vel tegen was!!!, Ook heeft hij de beste wedstrijd van het nederlands elftal op ziojn naam staan in 3 jaar. Het resultaat mag dan niet goed zijn, ik heb me erg vermaakt, hopelijk kan hij het volgende keer alletwee, goed voetbal en MOOI voetbal, en winnen, dan hebbe we helemaal niets meer te klagen (hhmmmm, dat waren er drie, srry )
Laatst bewerkt: 22 jun 2004