1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Wereld Redden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rbz NL, 3 jan 2010.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoi allemaal,

    Voor mijn opleiding moet ik de site www.dewereldredden.nl onder de loep nemen en kijken wat er aan veranderd kan worden. Het uiteindelijke doel is om meer traffic te krijgen en de bezoeken van mensen langer te laten duren.

    Ik ben op zoek naar punten waarom mensen afknappen als het gaat om deze site om deze vervolgens te verbeteren. Jullie gegevens zal ik uiteindelijk gebruiken om een concept te maken van een verbetering voor de site. Dit concept zal worden ingeleverd bij de opdrachtgever.

    Ik zou het zeer waarderen als jullie mij kunnen vertellen wat jullie van de site vinden op zowel technisch gebied, als de eerste indruk die je krijgt gebaseerd op de lay out.

    Alvast bedankt!

    Robin
    -----------

    Extra info over stichting de Wereld Redden:

    DeWereldRedden.nl is gestart door Wonder, het creatief bureau dat plezier maakt met de samenleving. Rond ingewikkelde maatschappelijke onderwerpen creëren we projecten die juist grappig, mooi en leuk zijn. De bedoeling is dat honderden, duizenden, tienduizenden (!?) mensen meedoen op hun eigen manier. Tot nu toe hebben we de Burgerbuddy, Sex voor Dieren, het Blijbedrijf en StoereVrouwen opgezet.

    DeWereldRedden.nl heeft inkomsten uit workshops en opdrachten, maar ontvangt ook subsidie van de Digitale Pioniers, Kerk&Wereld, PIN, Sioc, Stichting Rotterdam en het Forum voor Democratische Ontwikkeling.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dus zo doen we dat tegenwoordig bij het vak 'using media' :lol: (Althans ik neem aan dat je interactieve media doet? ;) )
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik knap af op de site .. kleurgebruik, animatie etc kortom druk en niet toegankelijk
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind het nogal kinderlijk overkomen. Design past niet hij doelgroep qua kleuren enzo.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je de wereld wilt redden, moet je de mensheid uitroeien. PUNT


    tadaaaa.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Site oogt te simpel. Kleuren gebruik is op het eerste zich misschien verkeerd maar het past wel bij het thema van de site. Enkel het menu is echt wel te kinderachtig. Ook jammer dat het precies allemaal met paint gemaakt is. Ik zou zeggen probeer de banner en menu chiquer te maken.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    om dan toch even te helpen, Minder kleuren, een serieus onderwerp moet je serieus laten ogen. Meer onderscheid in kopjes van artikels etc. nu staat alles een beetje wirwar door elkaar. daar heb je niets aan. het is ook te druk.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eerste indruk is belangrijkste en die is bij mij niet goed. Heb het sowieso al niet op fenonemen als '2012, de wereld redden, broeikaseffect' etc. Als je op de site komt zie je van alles, maar wat voor site het nou precies is... Had net zo goed een kindersite kunnen zijn met die kleuren, knoppen, animatie etc. Zo een chaotische opmaak/indeling en dat moet overkomen als het redden van de wereld? Grote tip: compleet andere lay-out, waarmee snel duidelijk is wat het doel van de site is (en wat voor site het is).
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Interactieve Media indeed ;) Maar geen using media. Het is het project voor blok 2, 3 en 4.
     
  10. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kleurgebruik vind ik heel irritant. Het komt heel druk over. Had daarna ook geen zin meer om verder te kijken.
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste waar ik dacht bij het zien van die site is

    www.freewebs.com site en dat soort rommel.

    Het eerste wat je denkt als je het ziet is DICHT GOOIEN :+
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Allejezus die website doet pijn aan mijn ogen :'-(
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik dacht eerst dat ik per ongeluk op de site van Circus Renz terecht was gekomen, blegh :{ Sowieso moet de site wat professioneler, en wat minder standaard Word '98-lettertypes gebuiken.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zet er gewoon een foto van mij met daaronder de text: Here I come *tadada* to save the daaaaaaaaayyyyyyyyy!
     
  15. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Om traffic te vermeerderen kun je misschien het volgende proberen:
    Post een link naar de site op een willekeurig forum en bedenk er een excuus bij dat members van dat forum een reden geeft om de website te bekijken.

    Succes!

    Edit: ik zie dat je het geprobeerd hebt, heel goed.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zou de gemiddelde bezoektijd wel sterk afnemen :+
     

Deel Deze Pagina