Hmm vindt dit trouwens de leukste challange op de Tochimea loop *F50GT* na. Lekker kort en je moet echt je best er voor doen om wat van je tijd af tesnoepen. Een keer een kleine is ook wel lekker .
Pff die dontenaren ook Owja mijn N-ring tijd: 6.16.72 Uhuh ja het WR is 5.25 en ik sta nog 1700+ ofso Maargoed die tijd van mij had ik ook maar 1 keer gereden en dat was ook nog is het begin, puur voor die achievement 6.16.72 F50GT Automatic
ik ga zo ff racen edit ik deze post Edit:/ 49:70 MT F50 Kan veel sneller, maar verneuk steeds dat links/rechts/links gedeelte, bij die hoge cerb.. daar vlieg ik dan overheen, en ram de vangrail aan de andere kant. dats kut
Kom op mensen, Mark en ik zijn de enigste die een tijd hebben gepost voor de Doorlopende Challenge terwijl jullie hem zo graag wouden, doe hem dan ook!!!
Ik had al een tijd gereden, weet hem alleen niet meer. (alleen dat ik 1 seconden sneller was dan Traxx ) Ps. Doet je Headset het al Stefan?
challenge is wel leuk, jammer dat jullie allemaal vakantie hebben en ik niet, dat scheelt wel, "gelukkig" ben ik ziek en heb ik vandaag gehad om te rijden... lekkere baan, alleen die snelle links/rechts na het eerste lange stuk loopt niet echt, ik kom daat nooit goed uit waardoor ik de laatste bocht niet lekker in kan... snelste opening 23.75 dus daar kunnen nog 3 tienden eraf, ook het laatste stukje kunnen nog zeker een halve seconde eraf... 0:48.27 MT F40 rank 35 (0:48.28 met de F50) EDIT: na 1 rondje N-ring: 06:05.09 MClaren F1 LM MT rank 999
gast, alsjeblieft, kun je een challenge een keertje proberen dat niet te zeggen? Ik heb je nog geen een keer positief horen zijn . Altijd vind je het een kut challenge..... Ben net thuis, dus mag weer een paar rondjes gaan proberen, laatste stuk is inderdaad wel geil stefan
En die van van dan? . Ik deed jou na en daar moet je ook maar de skills voor hebben, voelt wel goed zo'n vangrail
Old City Loop was de bom. Ook de vorige challenge was leuk, alleen was (ben ik nog steeds) te verslaafd aan Xbox Live Career. Ik hoorde trouwens van Stefan dat jij ook achtervolgd en opgewacht werd om vervolgens gebeukt te worden Weet jij z'n gamertag nog. ik ken er 2: 'bader' en 'xRONDOx'. Stelletje mongolen
Grrrr praat me er niet van. Ik deed full f1 career op live... hoor ik zo in de lobby: Omg traxx level 29 omg i'm gonna get you you fucker omgomgomg'... Ik denk... jaja(hij was level 9 ofzo). Begin ik te rijden, gaat ie me beuken, rijdt ie de baan terug om me vervolgens proberen weer te beuken Ik heb hem 3 x ontwijkt en ruimschoots 1e geworden (de andere 7 konden niet finishen binnen 30 seconden ) ,maar het was te zielig voor woorden. Daarom doe ik dat nooit meer... (ben 195e ofzo league 1 ofzo )
Ik had tegen die bader gezegd dat ik de replay zou gaan filmen, en opsturen naar Bizar Creations (ben daar natuurlijk veelste lui voor ) en sindsdien doet hij mij nooit wat meer (heb al een stuk of 10x tegen hem geraced) en vannochtend liet hij mij er zelfs langs
Ik ga zo even de challenge rijden. Bij de N-Ring had ik trouwens een 6.25... ofzoiets. Het moet wel een stuk beter kunnen. Ik rij de N-ring nooit uit zonder ook maar 1 keer te botsen! Damn hé het WR is gewoon 1 minuut sneller EDIT: 49:39 Ferrari F40 AT Ik kan er wel een 48 van maken. Maar ik begin al die mensen nu niet meer te geloven. Hoe is in godsnaam een 46 mogelijk? Ik weet zeker dat die mensen die shift glitch gebruiken! Of scheelt AT en MT nou zou extreem veel? BTW moet je de 3na laatste bocht vol gas nemen? Die erg lichte bocht? Ik rem dan ietsjes af dan kom ik de volgende bocht meestal ook gelijk goed door.
En daar is mijn derde 46.72 . Dat is mooi, want ik rijd altijd 3 keer een PR voordat ik mijn tijd weer verbeter [/edit] Zie net dat mijn snelste tijd een 46.74 was... een verbetering dus weggegooit
w00t 47: 98 MT F40 geloof ik (kan ze niet uit elkaar houden.. tis die heel snel in toeren afneemt als je vergeet te schakelen, met zo'n sisje bij schakelen )