1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Rising 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 11 okt 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dead Rising 2
    [​IMG]

    [gb]Algemene Informatie[/gb]
    Titel: Dead Rising 2
    Releasedatum: TBA
    Ontwikkelaar: Capcom
    Uitgever: Capcom
    Platform: Xbox 360 / Multi

    [gb]Nieuws[/gb]
    Bron: Gamer.nl - 28-01-2009
    ----------------------------------------------------------------------------
    Dead Rising 2's Main Character Is Named "Chuck"

    [​IMG]
    Dead Rising
    's brown-coat-wearing photojournalist hero had a great name: Frank West. What about the motorbike-ridin'-zombie-killing dude in the Dead Rising 2? What's his name?

    According to the upcoming issue of Famitsu, the character's name is Chuck Greene. That's right "Chuck". We're already putting in our short and punchy naming recommendation for Dead Rising 3: "Jack".

    As with the previous title, Dead Rising 2 is built around a 72-hour time based formula. Unlike the previous title, it's not being developed 100 percent in-house. Capcom has partnered with Vancouver-based third-party Blue Castle Games for the title. The developers announced at GDC that for DR2 they were planning on having 6,000 characters.

    The game's character art lead, Izmeth Siddeek, is quoted as saying, "Dead Rising 2 deal with the rendering of the greatest number of characters ever seen in a video game... Everything else needed to be subordinated to this requirement."

    [gb]Filmpjes[/gb]

    [gt]45268[/gt]

    [gt]48567[/gt]

    [gt]48599[/gt]
    [gb]Screens[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    DEEL 1 tnx to Lenny-t
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind die chef er lastig ben nu level 16 eerste playtrough, maar niet dood te krijgen die lul :D.

    Iemand nog een COOP maatje nodig? Ik wil graag even alle cases halen met een co-op partner voor die achievements. Iemand interesse?
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Neem 1 lightsaber mee ( oftewel combine gems & flashlight ) en vul de rest van je inventory op met orange juice. Ren daarna hele tijd op hem af en sla hem afentoe. Niet de hele tijd want dan deelt hij ook flink wat klappen uit. Het belangrijkste is dat je hem volgt als die gaat eten en dat je hem dan steeds een flink pak slaag geeft.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Bedankt voor de tip, maar waar vind ik ergens zoveel pakken Sinaasappelsap? Nog Tips?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb misschien wel interesse om te co-oppen, ik had een co-op partner, maar moet even kijken hoe hij erover denkt. Ik zal hem gelijk even een bericht sturen over XBL!
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn genoeg cafe's e.d in de malls:)
    tot nu toe vind ik de BFG combo beste gun.
    als je een maal de tunnels in kan heb je al de gun. de gitaar versterker ligt klaar in de gitaar shop vlak bij je safehouse maar de spijker knuppel blijft het leuks.
    ben nu in de 2e ronde van de game, al 1x uitgespeeld.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Laat maar weten, als je wilt dan kan ik wel even de story missies met je doen. Moeten we alleen even kijken wanneer we beide kunnen.

    Thanks dan ga ik maar even wat meer scavange! :D
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    In de kantine of de ruimte waar je dochtertje zit ( in de safehouse ). in de apotheek, dicht bij het safehouse. Dan als je safehouse uit loopt meteen links bij de kiosk.
    Dan heb je al snel 4 orange juice te pakken.
     
  9. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Mensen mensen, deze game is episch. Maar die plot twist waar ik mensen over hoorde. Case 7
    Gaat dat over dat Sullivan Rebbeca gewoon dik een headshot geeft enzo. Moet eerlijk zeggen dat ik iets in die richting verwachtte vanaf het moment dat ik Sullivan zag. Mijn vermoedens werden al helemaal bevestigd vanaf het stuk dat TK in je safehouse komt. Hij wil hem zo graag doodmaken, die moet er wat mee te maken hebben dacht ik toen:9 En serieus, waarom is Capcom zo evil, ze knallen altijd die chicks dood men. Open als je deel 1 hebt uitgespeeld ;)
    deel 1 werd Jessica een zombie

    Al met al is deze game simpelweg_O__O_
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik had ook al vrij snel door dat (eindspoiler):
    Sullivan de 'slechterik' was, netzo als vaak in films is het vrij voorspelbaar zeg maar
    Maar daar wordt het verhaal natuurlijk niet slechter om!
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Vanavond Psycho pack downloaden! \o/
     
  12. Bohses

    Bohses Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel weinig posts voor zo een brute game. Ik heb al aardig wat achievements. Wil er iemand de revive achievement met me halen? Geen vrienden die de game hebben.

    GT is tevens Bohses
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo net een geniale co-op sessie gehad met Ic3DFire, morgen weer verder. Geniaal om dit te spelen in co-op, en het is een stuk makkelijker ;) zeker als Ic3DFire je helpt :D.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, in het begin was je wat traag (letterlijk), maar samen is het idd wel stoer om te spelen :+
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Haha je rende inderdaad bijna twee keer zo hard :) maar ben al weer level 29 meen ik, dus ik daag je uit om me vanavond bij te houden met een sprintje :+ wedden dat ik ....... :+
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  18. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ik de game nog heb, als iemand een co-op / achievement partner nodig heeft stuur me een pm/invite me op xboxlive> SC Basler.
    Ben level 50 en heb savepoints voor de Tape It Or Die 1 en Tape It Or Die 2 Missie, bovendien krijg je er ook meteen de "Father of the Year"-Achievement bij.

    Ik hoor het wel:).
    Ohw, enige "vereiste" is dat je een microfoon hebt;).
    :b:
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik voeg je wel ff toe. Misschien kan je nu gelijk? :)
     
  20. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Overtime uitgespeeld. Zoals gewend van Capcom echt een goed einde. Binnenkort verder voor de chieves en shit

    Overtime spoiler voor mensen die hem uit hebben gespeeld
    Einde liet me fucking hard schrikken man en zat met een vriend, die schrok ook, zonder dat ie keek oid
     

Deel Deze Pagina