1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deense spotprenten over Islam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 feb 2006.

  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste keer dat ik keek hoorde Marokko niet bij de Europese Unie en Groot Brittannië en Denemarken wel :)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het me goed herriner gaf amerika ze nog genoeg wapens om tegen iran aan te vallen. En de 2e golf oorlog is totaal onzinnig, Sadam had heleaal geen wapens.

    Ik hoorde de afghanen hele ander dingen zeggen toen er 'preciesie' bombardementen kwamen op dorpen waar 1 taliban strijder zat. Waarbij 10 tallen onschuldigen dood zijn. Voor 11 september gaf niemand een fuck om aghanistan. Toen zat Osama daar en zag de USA er een mogenlijkheid om in te vallen. Daarvoor kon het Nederland echt niet schelen of de afghanen daar aan het rotten waren. Want uit eigen inititief zou Nederland daar nooit zijn gegaan, als het niet aan 9/11 lag

    Je snap het punt niet. Toen was er geen steun. Nu is er volledige steun door veel landen. Om een relatief kleiner incident.

    Dus maakt het niet uit wat er gebeurd buiten EU?
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  3. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ook, maar het heeft verder niks met elkaar te maken.

    Ik ken er nog één: Azië kreeg allemaal steun na de tsunami, terwijl Amerika geen steun uitsprak toen Theo van Gogh vermoord werd! :{
    Ja, klopt. Maar het was wel Afghanistan dat steun bood aan Osama bin Laden, de man die 3000 Amerikaanse burgers vermoordde! Dat lijkt me een flinke aanleiding om de Taliban daar weg te halen. Overigens ide democratie die er nu is Afghanistan een 100% verbetering ten opzichte van de Taliban.

    En Nederland voert geen bombardementen uit in Afghanistan. :{
    Waar HEB je het over? Tuurlijk maakt dat wel uit maar dat heeft niks met de spotprenten te maken! Tering zeg. :{

    In een andere tijd ja. Als, ik noem maar wat, Italië ineens een oorlog begint. Dan geeft Amerika wapens aan Zwitserland, want Italië is niet goed. 10 jaar later gaat Zwitserland ineens een oorlog starten, en pakt Amerika hun aan. OMG! Amerika heeft Zwitserland zelf bewapend!

    Standplaatsgebondenheid...
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar HEB je het over? Tuurlijk maakt dat wel uit maar dat heeft niks met de spotprenten te maken! Tering zeg. :{
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen ging het niet om een teroristische groepering.

    @drone: Ik houd nu ff op met jou. Want ik probeer jou mijn visie rustig te vertellen. Maar blijkbaar weet je niet hoe de arabische wereld in elkaar steekt, en dat het mischien in je opkomt dat de arabieren eens al die bemoeienis met het midden-oosten niet echt op prijs stellen. Niet dat ik de terreur acties goedkeur, maar ik denk dat andere wel mijn point snappen.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was slechts een voorbeeld om te laten zien om dat jouw vergelijking er NIKS mee te maken heeft. Start lekker je eigen topic over Casablanca ofzo, hier gaat het over Deense spotprenten en de commotie die daarop ontstaan is.
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo? Ik reageer gewoon toch netjes met tegenargumenten op jouw argumenten? Wat een zwaktebod zeg.

    En ik weet precies hoe de Arabische wereld in elkaar steekt. :{
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De felheid waarmee je reageert is niet echt vriendelijk. En nee je weet niet hoe de arabieren in elkaar zitten, te diep, te complex. De enige persoon die een arabier snapt is een arabier zelf :9 Vertel me dan hoe een arabier in elkaar zit?
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ouders zijn zelf afkomstig uit Iran. :{ Wat is er mis met felheid trouwens? Als je daarop afgetroefd wordt is er toch iets mis met je argumenten.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we niet over onschuldige doden hebben, want dan stat me grote vriend Busch boven aan. Met zijn preciese bombardementen. Maar we dwalen af drone... Pak to denmark :9
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Irak, Sadam, vijand voor westen, dreigde richting het westen. Irak viel onschuldig land binnen, Koeweit, onschuldige mensen werden vermoord.
    Logisch dat het westen ingrijpt. Doet het westen dat niet, dan krijgen ze allemaal verwijten.

    Er gebeuren heel veel dingen in Afrika die wij niet weten. Komt omdat op het moment landen zoals Iran, Irak en andere landen in die regio in de spotlights staan. Veel pers dus, die dingen worden daarom ook veel eerder bekend in het westen. Ook is er in veel Afrikaanse landen sprake van hevige censuur.
    Mij maakt het niet uit waar een homo op word gehangen, het is gewoon fucking fout. Is gewoon belachelijk.

    Je zegt het zelf al, een TERREURORGANISATIE. Ik weet niet of je weet wat ze allemaal geflikt hebben? Goh, wat zal het beter gaan daar in die regio nu een terreurorganisatie in de regering zit. Gelukkig is Hamas een partij van vrede en liefde. |:-
    Is hetzelfde als je Al-Quida vraagt om in de Afghaanse regering te gaan zitten. Komt alleen maar meer ellende van.

    Nederlandse troepen zitten er voor vredesbewaking omdat het land en de regering zelf niet in staat zijn om het land onder controle te houden.
    Eens kijken hoe het met Afghanistan zou gaan als alle westerse landen zich terug zouden trekken. Word een grote puinhoop.
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Busch? Wie is dat? Overigens vermijd je nu mijn argumenten. :{
     
  13. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Goede post. *)
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Val china dan aan.... Doet precies het zelfde. Kijken of het westen daar de ballen voor heeft


    Streiden tegen een bezetter? Israel zit daar op HEN land.


    Nadat alles door USA is platgebombardeerd. Voor 9/11 gaf niemand erom@ Waarom nu wel?!?!?
     
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    China valt geen landen binnen hoor. En onschuldige mensen vermoorden? Bron?
    Misschien wel, maar dat zou wel een hele nieuwe discussie worden... Laten we dat maar even laten voor wat het is. Overigens vraag ik me af wat 'strijden tegen de bezetter' is. Voor zover ik weet blaast Hamas ONSCHULDIGE burgers op...
    Vanwege 9/11. Klaar. Zo simpel is het.

    Stel je moeder wordt vermoord, en jij weet wie de dader is en je zoekt hem op. Dan ga je naar hem toe en sla je hem in elkaar. Logische reactie. Maar stel nou dat hij een volslagen onbekende heeft vermoord, zoek je hem dan ook op en sla je hem dan ook in elkaar? :{
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Taiwan zijn ze van plan aan te vallen. Maar ik heb mijn punten gezegd en beargumenteerd. En ik kan wel dagen lang mijn standpunt blijven vertellen. Soms zijn mensen het gewoon niet eens.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    China heeft de afgelopen jaren geen landen binnen gevallen, heeft niet zo onschuldig lopen moorden als Irak. China is op het moment geen directe dreiging. Met China is te praten, met Iran niet en met Irak toen ook niet.

    Rechtvaardigd dat al die aanslagen op onschuldige burgerdoelen? Rechtvaardigd dat al die duizenden onschuldige kinderen die zijn omgekomen door aanslagen? Rechtvaardigd dat dat schoolbussen met compleet weerloze, onschuldige kinderen die los staan van dat conflict worden opgeblazen?

    Lekkere regeringspartij dan.

    Reden inval Afghanistan, 3000 onschuldige mensen bruut vermoord. Afghanistan bood onderdak aan de dader Bin Laden en de Taliban. De Taliban die trouwens het volk van Afghanistan terroriseerd.
    Dit alles was de druppel en de reden tot inval.

    Waarom de VS en andere landen er nu om geven? Misschien omdat de westerse landen toch niet zo slecht zijn en om anderen geven?
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Taiwan is een afvallige provincie en dat zullen ze echt niet zomaar aanvallen. Als ze binnen 10 jaar Taiwan binnen vallen eet ik mijn schoen op.
    Jij reageert niet op mijn argumenten, beetje zwak hoor.
     

Deel Deze Pagina