Nou, ik denk niet dat ze weten dat er zo overdreven op gereageerd zou worden. Als ze dat het hadden geweten was die spotprent nooit geplaatst lijkt me.
Overigens draai je de zaken om, jij zegt dat de islamitische gemeenschap genoeg heeft van het bespotten van hun geloof. Nou, het westen heeft genoeg van het feit dat de islam een constante agressor is in de wereldpolitiek. Als het westen ergens genoeg van heeft plaatsen ze spotprenten, moslims steken ambassades in de fik. Sja, dat is het verschil tussen Westerse beschaving en de 'beschaving' zoals ze die daar kennen.
Wat heeft dat ermee te maken? Boehoe Amerika pakt onze olie we flikkeren twee vliegtuigen in een flatgebouw? Get a life.
Ik weet dat wel hoor. Maar waarom hoor je de moslims daar zéér zelden over, waarom protesteren ze niet massaal tegen aanslagen van mensen die zich onterecht moslim noemen? Dat is pas beschadigend voor het imago van de islam. Maar nee, spotprenten, oei, dat is pas erg! :{
Ik heb daar wel een verklaring voor hoor: er zijn verschillende interpertaties van de koran mogelijk, en een relatief groot deel van de islamtische wereldbevolking staat achter de aanslagen...
Mensen veroordelen op grond van hun taalkundige juistheid van hun posts, en hen daarom achterlijk noemen? Nee dát getuigt van respect en oneindige intelligentie!
Of ben ik nu ook achterlijk omdat ik vier posts achter elkaar plaats?
/Mod Nee, maar doe het in het vervolg gewoon in 1 post bitte
Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2006