1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deense spotprenten over Islam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 feb 2006.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, en dan wel weer janken als er een aardbeving komt ofzo...
    Ik ben bang dat het westen binnekort voor zichzelf heel duidelijk moet gaan maken wie er bij hun hoort en zeker wie er tegen ze zijn, en dan bedoel ik hele landen..dit gaat zo niet mee en het begint uit de hand te lopen....

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi nagedacht, gewoon allemaal laten doodgaan, way to go. :'-(

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    zullen wij ook gaan protesteren? protesteren tegen de protesten in het oosten, wat een ontieglijke zeikerds!

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Neej, lekker mensen helpen die een hekel aan ons hebben zonder reden en dat massaal laten weten door mensen te doden en van alles in de fik te zetten. Laat ze maar is droog staan in die zandbak van ze als er een ramp is... Zullen ze zien dat allah ze echt niet overal mee zal helpen..

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja dan doe je hetzelfde als hun doen; kwaad met kwaad vergelden, niet echt de oplossing denk ik.
    als ze hulp nodig hebben moeten we dat juist blijven geven, om te laten zien dat wij hier hogere normen en waarden hebben:)

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Niet kwaad, ze gewoon helemaal de rug toe keren. Geen oorlog, geen hulp, geen agressie geen respect... gewoon geen contact. Dan kan niemand elkaar de schuld geven en bemoeit iedereen zich met zn eigen ding.

Het liefst een grote grote muur ertussen en over 200 jaar kijken hoe het met elkaar is, dan kun je dan altijd nog zeggen wie er gelijk had..

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat is ook een manier:D al zullen ze dan wel spijt krijgen dat ze geen contact meer met ons hebben; dan vliegen wij al in ufo's rond en rijden zij nog in een lada uit '45:D

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net op msn voegt ene gast die zichzelf op het forum Cihat40 noemt mij toe.
    En hij vroeg nog netjes waroom ik een Deense vlag in mijn avatar had.
    Dus ik zei het dat ik voor de vrijheid van meningsuiting was en nog allemaal gedoe waroom ik de vlag had.
    Begint hij te schelden, ik zal het letterlijk quoten, als een mod het te erg vind moeten ze het even melden:
    Tja, trieste losers :).

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een opmerking.

Maar wat ik me echt afvraag is of sommige mensen wel precies bergrijpen waarom Arabieren Westerlingen haten? Want het kan niet op de een op andere dag zo zijn gekomen dan de Arabieren Westerlingen haten.
    Want het verbranden van een Deense vlag vind ik niet te ver gaan. Je doet er niemand pijn mee. En wat ik een beetje raar vind is als een land als Iran spotprenten maakt als reactie op de Deense dat dat WEL wordt veroordeeld, ook al zijn die wat grofer, maar dat kunnen de Arabieren ook zeggen van de spotprenten van de profeet Mohammed.
    Als nederland bijvoorbeeld Duitsland verslaat begint heel nederland ook een 'denigerend' lied te zingen. Wat ik wel te ver vind gaan is het verbranden van ambassades. Maar een vlag ik de fik vind ik volkomen 'normaal'. Vooral als ze voor Moslims een belangrijk persoon als Mohammed beledigt

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien is die opmerking van mij lomp en sowieso onrealistisch. Het is misschien wel (jammergenoeg) onmogelijk(het zou toch fijn zijn als iedereeen in vrede zonder degene waar men een hekel aan heeft verder kan leven?) Maar genoeg hierover.

Deze opmerking van jou is echt zo ontzettend kortzichtig. Neej, je doet er niemand pijn mee. Maar je laat aan je land, al je inwoners en alle moslims wel keer op keer weten dat je schijt hebt aan de denen en ook het westen. Op deze manier creeer je een landelijke haat. Dit wordt steeds erger. En jij ziet niet in dat dit fout is? Eigenlijk is het al te gek voor woorden dat ik hier serieus op inga, als je niet inziet dat het oosten veel te extreem reageert dan vraag ik me af wat je nog doet in een land met vrijheid van meningsuiting. Maarja, je bent vrij om je mening te hebben, das natuurlijk ook weer zo ;). En uitgerekend jij, met je koran op je nachtkastje, bewerend dat de koran vrede predict moet toch weten dat er toch een ander alternatief moet zijn voor geweld en massale haat. Er wordt nu agressief gereageerd voor iets wat niet een agressieve uithaal was, en door een deense imam is gebruikt om de boel lekker op te stoken (doelbewust doorgestuurd om het wereldwijd nieuws te maken en iedereen mee te kwetsen, wat schiet je er mee op zou je zeggen?? :mad:). Het is in de verkeerde groep beland en het is inderdaad kwetsend voor mensen die in allah geloven. In het westen kun je hier grapjes over maken, ookal is het niet altijd even smakelijk. Reageer hier op dat je dit kwetsend vind en laat Allah de straf uitvoeren, daar moet het ook mee ophouden.

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    een forum ban lijkt me wel op zn plaats:confused:

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
  13. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

iig even waard om te kijken of zijn E-mail adres hiero hetzelfde is..

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mij ook ^^

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent hier de moderator.:+

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh ja fuck, nou dan regel ik het wel ff I guess. :p
    Thnx voor de herinnering! :+

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat je er nou triest aan vind, ze maken cartoons over zichzelf of is daar nu ook al wat mis mee???!
    beter dan dingen opblazen lijkt me zo, het gaat over hunzelf en niet over een ander dus zie er geen kwaad in...

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    :D
    als je het zo bekijkt...aan de andere kant is het allemaal verschrikkelijk, veroordelen hele landen en doen nu lekker zelf mee in de cartoonrace...

Tis maar hoe je er tegenaankijkt idd

19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen wij als westerlingen voor de gein ook een protest toch tegen hun protest tochten organiseren tijdens de ramadan en vervolgens ook alles naar de tyfus slaan. Ik bedoel het gaat toch allemaal om wederzijds respect en evenwicht. Dus als dit het respect is wat hun bieden, dan krijgen zijn het van ons trug. Als wij na al die plaatjes over bush en het westen ook zo zouden reageren, dan was er alleen geen wereld meer over geweest.

Met andere woorden reken niet meer op mijn geld als er een golfje komt of een aardbevingetje, want het enige wat jullie ermee doen is dingen herbouwen om die later uit woede weer te slopen. Ik ben het dus absoluut niet eens met de reacties in het midden oosten!!!!!!

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    nee wie wel, amar nu is het de kunst toch vriendelijk te blijven reageren...

Deel Deze Pagina