Misschien is die opmerking van mij lomp en sowieso onrealistisch. Het is misschien wel (jammergenoeg) onmogelijk(het zou toch fijn zijn als iedereeen in vrede zonder degene waar men een hekel aan heeft verder kan leven?) Maar genoeg hierover.
Deze opmerking van jou is echt zo ontzettend kortzichtig. Neej, je doet er niemand pijn mee. Maar je laat aan je land, al je inwoners en alle moslims wel keer op keer weten dat je schijt hebt aan de denen en ook het westen. Op deze manier creeer je een landelijke haat. Dit wordt steeds erger. En jij ziet niet in dat dit fout is? Eigenlijk is het al te gek voor woorden dat ik hier serieus op inga, als je niet inziet dat het oosten veel te extreem reageert dan vraag ik me af wat je nog doet in een land met vrijheid van meningsuiting. Maarja, je bent vrij om je mening te hebben, das natuurlijk ook weer zo . En uitgerekend jij, met je koran op je nachtkastje, bewerend dat de koran vrede predict moet toch weten dat er toch een ander alternatief moet zijn voor geweld en massale haat. Er wordt nu agressief gereageerd voor iets wat niet een agressieve uithaal was, en door een deense imam is gebruikt om de boel lekker op te stoken (doelbewust doorgestuurd om het wereldwijd nieuws te maken en iedereen mee te kwetsen, wat schiet je er mee op zou je zeggen?? ). Het is in de verkeerde groep beland en het is inderdaad kwetsend voor mensen die in allah geloven. In het westen kun je hier grapjes over maken, ookal is het niet altijd even smakelijk. Reageer hier op dat je dit kwetsend vind en laat Allah de straf uitvoeren, daar moet het ook mee ophouden.
Laatst bewerkt: 16 feb 2006