weet je wat nu weer echt hollands is..........over 2 weken lult niemand er meer over en wachten we letterlijk op de volgende die om niks voor zijn kanis wordt geschoten of gestoken.
wie heeft hier de schuld:
muRAT.....en niemand anders.
als je 17 jaar bent weet je donders goed dat dit absoluut ontolereerbaar is...punt.
waar gaat het nu naartoe:
er komt een idioot grootschalig onderzoek naar de vraag hoe en waarom kon dit weer eens voor de 524324 keer gebeuren.
wat word de uitslag:
dat deze arme jongen dit nooit echt bedoeld had,toen hij naar school kwam met zijn pistool op zak had hij dit nooit gepland.......hij greep in zijn jas en heee..een pistool.
zijn jeugd loopt over van trauma's terwijl het altijd zo een fijne kerel is die goede cijfers op school haalde en een voorbeeld voor anderen was.
ongetwijfeld zullen afkomst en cultuur ook weer eens tot de orde komen...........en ik vraag me altijd af waarom?
de straf:
in mijn ogen altijd te laag...........waarschijnlijk na een uitgebreid psychologisch onderzoek de jeugdinrichting in voor een jaar,om daarna overgeplaatst te worden naar een normale cel voor nog eens een jaar of 3.
de toekomst:
deze uilebal is nu (voor zover hij het al niet was)compleet verneukt en zal nooit meer ergens een fatsoenlijke boterham kunnen verdienen.
binnnen de korste keren keert dit stuk vreten terug in de criminaliteit mede door wellicht een hoog aanzien van mede uileballen die samen garrant staan voor jarenlange gta praktijken en andere ongein.
een bijkomend voordeel is wel.......meestal sterfen dit soort mensen geen natuurlijke dood.
beuks oplossing:
opbergen,in laten slapen,hapklare brokken en hopsakee naar de kittekat fabriek.
scheelt tijd,geld en de garantie dat de poes weer eens echt vlees naar binnen krijgt.
nederland is helemaal gestoord..........wat word het volgende....een marinier de schuld geven omdat hij zijn werk doet?
Laatst bewerkt: 15 jan 2004