Nee Blauw, je geeft weeral blijk van een heel beperkte visie. Ik weet niet waarom ik jou telkens in die rol.
Woorden als graftyfus, en verrot slaan laten geven natuurlijk sterk de indruk dat je de intellectuele capaciteit mist om een punt fatsoenlijk te verdedigen.
Wat je bedoelt is duidelijk maar de emotie die je er in legt geeft een verkeerde indruk. De tweede zin van je post vind ik belangrijker. Daarin maak je een heel goed punt waar ik ook aan gedacht heb. Als je een kind hebt dat dergelijk dingen uitspreekts dan schaam je je toch dood? Dat die kinderen dat op TV zeggen vind ik ook heel erg dom. Aandacht nodig? Of oprechte emotie? Ik weet het niet helemaal......
Ik kan me er ook kwaad om maken dat mensen dat doen. Maar om alles direct te verbinden met allochtonen. De blanke groningers die een bejaarde vrouw vermoorden en aanranden zijn voor mij ook geen reden om elke blanke nederlander te vrezen of om iedereen met een stoppelbaard te mijden.
Deze puistenpubers zijn zich er niet van bewust dat ze heel veel schade aanrichten betreffende integratie en een schande voor zowel allochtonen als allochtonen zijn. Misschien zullen ze daar in ene later stadium van hun leven achter komen.
Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2004