1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Den Haag]Leraar neergeschoten - Deel 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 13 jan 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Beste John kannon, hoor wat je zelf zegt. Ik weet niet waar ik het over heb? Tja, jij baseert je oordeel op drie jongens die het eigenlijk niks kan schelen dat die man dood is. Dat wil niet zeggen dat iedereen het niet erg vindt. Weeral projectie. En het leuke is dat de media die mensen juist laan het woord laat omdat we dat interessant vinden om te lezen.

Citeer maar raak, wat denk je dat ze met de andere scholieren die ze interviewden gedaan hebben?

Jou kennende John vind je ook niet dat ik elke Pim Fortuijn aanhanger moet beoordelen op de achterlijke asocialen en de man die we telkens op het journaal tegen zijn zoontje hoorden zegegn: kom maar jongen onze grote blanke leider is vermoord die in het nieuws waren na de dood van pim Fortuijn.

Denk toch eens na. Allemachtig.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2004
  2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Merci ;)

waar baseer je dat dan op?
    op een of andere gekke sukkel?? :{

ok, dan ben ik blij dat je er zo over denkt..
    begrijp jij waarom ik hier een beetje gek werd?
    er zijn zoveel 'sukkels' die dat maar roepen, zonder dat ze weten wat ze echt zeggen..

jij wilt me dit vertellen:
    Door terug gestuurd te worden naar bijv. turkije, kunnen ze leren dat ze eigenlijk blij zouden moeten zijn met wat ze konden krijgen/bereiken in nl.
    correct?

Ieder marrokaan? :{

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Juist en als ze dat beseffen zullen ze op hun beurt hier ook met respect behandelt worden toch?

4. kruif

kruif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening is dit soort akefietjes moet je bij de wortel aanpakken. gewoon alle buitenlanders eruit dan ben je van al dit soort problemen af

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    dat slaat nou ook weer nergens op natuurlijk..

ik ben het met je eens dat sommige mensen die uit een ander land hier zijn komen, geen misdaden mogen plegen, en daar moeten ze voor bestraft worden. NET ZOALS IEDEREEN DIE GEWOON IN NEDERLAND GEBOREN IS!

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  6. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg wil jij eff normaal doen.

7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Neej alleen op dit oment wordt ons land gebruikt als vuilnis bak. Wij nederlanders accepteren te veel. Nederland staat vol met moskeen en we moeten ons allemaal aanpassen.

Staat Amerika vol met moskeen?
    Staat Duitsland vol met moskeen?

Iedereen loopt te bleren dat het op die duitse en amerikaanse scholen geen allochtonen waren. Komt misschien om dat in die landen veel minder wordt geaccepteerd van buitenlands volk.

En mensen die hier gaan lopen roepen het is geen cultuur verschil , haal niet iedere keer de marokanen erbij zijn gewoon simpele IDEALISTEN!

Het is iets waar je niet om heen kunt, zo stond gisteren ook in de spits een brief van een nederlander. Hij vertelde daarin dat hij in de auto naar huis reed en dat ie iets op de radio hoorde over een vermoorde leraar, het eerste wat door zijn hoofd ging was dat het en allochtoon was. Eenmaal thuis aangekomen tv aan en verrek het is een allochtoon. En dat is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Natuurlijk is het fout als je zo denkt maar geef toe je kunt er net om heen.

Iedereen sprak schande over Pim Fortuyn, en hoeveel nederlanders liepen er wel niet te janken dat hij vermoord werdt?

Sommige dingen kan je niet ontkennen. Er is gewoon een groot cultuur verschil. En zoals eerder is gezecht die buitenlandse cultuur spuugt op de onze. DUS WAAROM NIET TERUG SPUUGEN?
    Moeten wij alles pikken moeten wij alles goedkeuren, mogen wij niet denken dat Murat een vieze turk is? Blijkbaar niet.....

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hou het heel kort en simpel:

Ongeacht afkomst, achtergrond of opvoeding, mensen met dit soort denkbeelden (ik heb het over die kutventjes die die moordenaar verheerlijken) moeten duidelijk gemaakt worden dat ze buiten de boot vallen. In hun cultuur (ik kan het ook niet helpen dat het buitenlanders zijn) zouden ze waarschijnlijk flink fysiek aangepakt worden. Aangezien dat hier niet de stijl is vind ik dat ze op een andere manier aangepakt moeten (kunnen) worden. Pak die gezwellen uit de maatschappij en probeer ze te behandelen. Lukt dat niet, snij ze dan maar weg zogezegd.

En die moordenaar kan mijn inziens niet hard genoeg gestraft worden. Bedenk eens wat een invloed dit heeft op de maatschappij! Wie wil er nu nog leraar worden? En daarnaast zullen er veel leraren zijn die voorlopig toch met een beetje angst naar hun werk gaan. Dat is toch onacceptabel!

9. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, dat cultuursverschil kunnen we ook niet van de een op andere dag veranderen, en dat is ook helemaal niet nodig, recht van meningsvrijheid, dit maakt deze daad immers niet goed. En dus vindt ik niet dat we op hun cultuur mogen spugen, dat dit soort ongevallen voorkomen is al erg genoeg maar dat vervolgens er gisteren werdt geprotesteerd door 3 zussen en een stel vrienden vindt ik ronduit belachelijk, toen dit pers bericht pas duidelijk werd kon ik slechts hopen dat het niet om een allochtoon ging immers tegen de Turkse enz. cultuur wordt de laatste paar jaren niet goed aan gekeken dit versterkt deze haat alleen maar zoals KeaveXL duidelijk laat merken. Ik ken genoeg buitenlanders die het wel gewoon goed doen in onze maatschappij en waar ik geen last van heb maar het gaat op deze manier wel bergafwaarts.

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    HALLO
    We kunnen niet iedereen over een kant scheren!!!!!!!!

Natuurlijk verdienen sommige Marrokanen het het om het land uitgeschopt te worden, sommige Turken mogen van mij ook een schop onder hun hol krijgen, sommige Antilianen kunnen van mij ook een akrate schop krijgen onder hun reet. Maar als we dan toch mensen het land uit gaan schoppen kunnen we net zo goed een Heleboel Nederlanders het land uit kicken. Het percentage criminele Marrokanen is misschien wel hoger dan het criminele percentage Nederlanders. Maar er worden nog ZO veel misdaden gepleegd door Nederlanders. Als we dan toch consequent moeten we die ook het land uit schoppen.

We hebben het hier over een kille moord die, zoals gezegd, wel eens grote gevolgen kan gaan hebben voor onze maatschappij. Leraar worden zal nu de komende tijd wel even onderaan het beroepenlijstje staan.
    En dan kan iedereen Balkenende wel een enorme lul vinden, een mislukt ventje met een nog erger kapsel. Maar hij snijdt wel de juiste dingen aan. Iedereen lachte hem uit toen hij zei dat in Nederland gelet moest worden op alle normen en waarden. Mensen moesten bewuster gaan worden over onze normen en waarden, we moesten erop gaan letten. "Dikke vinger" zei iedereen, nou hier het resultaat. Heel Nederland moet hier gewoon op gaan letten op de manier waarop wij elkaar behandelen. "Ohw jij bent Marrokaan, dus je bent crimineel", 1 Marrokaan pleegt een misdaad en hopakee daar heb je je bewijs.
    Wij Nederlanders moeten net zo goed normen en waarden gaan leren als iedereen die hier binnenkomt, Turken/Amerikanen/Antilianen IEDEREEN.
    dat normen en waarden beleid is lang nog niet zo gek als dat iedereen denkt. Maar wij Nederlanders moeten gewoon niet zo negatief denken, aan alles zit zo zijn positieve en negatieve kanten.

Uhm dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, Amerika en Duitsland staan inderdaad vol met moskeen en andere zooi. Heel erg veel Turkse immigranten reizen naar Duitsland en er staan daar heel wat meer moskeen, denk je dat Nederland als enige een asiel probleem heeft? Haha beetje beperkte visie heb jij.
    En over Amerika, Amerika is per slot van rekening een immigratie land dat bijna alleen bestaat uit eerste/tweede/derde/vierde generatie immigranten. Dus daar heb je helemaal een mengelmoes van culturen.

Wij hebben het in Nederland nog lang zo slecht niet, Nederland is druk..... Niet vol.

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

mooi hier wil ik dan graag even op reageren.
    in mijn werk als gekke busmeneer in amsterdam kom ik met meer dan regelmaat individuen zoals meneer murat tegen.
    sterker nog walrusje als jij op je werk/school zit(ik weet niet wat je doet sorry kerel:confused: )en terwijl alle andere kinderen ook op school horen te zitten rij ik door de stad busladingen vol van die gezwellen in de rondte.
    ik niet alleen.......maar mijn collega voor mij en mijn collega achter mij ook.
    naar school gaan doen dit soort vruitvliegen niet om verschillende redenen.
    1:het is niet cool,immers je vriendjes doen het ook al niet.
    2:het geld ligt op straat want jatten en dealen gaat een stuk beter in de stad.
    3:het schoolbestuur is dit soort schorum nog veel meer dan spuugkotsmisselijkhondshomofielberoerd zat en ziet ze dan echt liever gaan dan komen.
    ook geschorst dus.
    gesprekken met ouders zijn er niet want:ze komen niet opdagen,spreken geen nederlands,of de ene helft zit zelf al in de cel.

jongetjes zoals murat lopen er in hoeveelheden rond dat gaat een ieders verstand te boven.
    elke dag rijden wij hier in de stad meer dan 1 miljoen mensen naar hun bestemming.
    in de ochtend en middag spitsen heb ik dan eindelijk normaal publiek in me kar,dat wat naar hun werk gaat of er net vanaf komt.
    in dat grote gat wat ertussen zit(tussen werk en weer vrij zijn)rijden wij voor 95 % allochtonen in de rondte.
    de enkeling die mij wat terug zegt als ik goedenmorgen,goedenmiddag of goedenavond zeg is op een hand te tellen.
    bij het instappen wordt ik als een stuk vuil aangekeken want ook in hun ogen ben ik maar een buschauffeur waar zij zich aan moeten onderwerpen.
    heb ik de moed om zon knakker terug te fluiten omdat 9 van de 10 keer hun kaartje immers een week is verlopen(gisteren had ik er weer eentje met een abbonoment dat al anderhalf jaar niet meer geldig is:confused: )dan breekt de pleuris uit.

omdat ik elke dag minstens 30 keer deze confrontatie aan ga weet ik als geen ander met dit bijltje te hakken.
    als eerste gooit zon beschuitlul meteen zijn grote smoel open zo van "WAT WAT WAT IS ER NIET GOED"
    dit moet dan indruk op mij maken want herrie maken is het enige waar ze goed in zijn.
    dat moet ook wel want met een kippennekkie en armpjes zo dik als mijn polsen kom je er niet.
    als dit niet werkt slaan ze om en worden vaak heel joviaal en vragen of ze voor die ene keer een halte mee mogen.
    dit werkt ook niet(want jullie moeder heb ik ook in de bus en die heeft betaald)en hij moet gewoon betalen.
    weer word de dreiging ingezet en vertellen zij mij dat ik niet weet wij hij wel niet is.
    ik maak hun dan duidelijk dat ik wellicht de grootste gek ben die hun in het nog korte leventje zijn tegen gekomen.
    op dit moment sta ik op een keerpunt.....word het knokken of ze druipen af........9 van de 10 keer het laatste.
    als ik wegrij krijg ik altijd nog een roggel of steen tegen de bus maar ik heb weer gewonnen denk ik dan maar.

waarom schrijf ik dit allemaal........puur om te laten zien dat dit soort figuren werkelijk tegen alles wat met ook een beetje met autoriteit te maken heb proberen te piepelen.
    hierbij nodig ik walrusje dan ook uit om maar eens een dagje van plaats te wisselen dan mag jij mijn werk eens een keer doen en dan zie je werkelijk wat er allemaal op straat gebeurt.

het is geweldig om je vriendjes te vertellen dat je voor de 12de keer weer naar een jeugdinrichting moet ipv te zeggen dat je een 8 voor je proefwerk heb gekregen.............:{

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Re: lol

Als ik in de bus zit dan is er bijna altijd wel zo iemand aanwezig zoals jij net beschrijft Beuker... en dan heb ik echt respect voor een buschauffeur want ik stap een paar haltes verder weer uit, en denk bij mezelf gelukkig hoef ik niet langer in die bus te zitten. Maar jullie zitten daar gewoon de hele dag mee, dag in dag uit.

13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Kijk dan eens naar het percentage Marrokanen dat in Nederland woont in tegen stelling tot het aantal Nederlanders. Als het percentage criminele Marrokanen dan nog hoger is als de Nederlanders mag je toch wel stellen dat 7 van die tien Marrokaantjes het land uit geschopt mogen worden. Ik vind het iig belachelijk dat mensen die hier komen wonen even net gaan doen waar ze zelf zin in hebben en dan ook meteen maar alle regels en wetten aan hun laars lappen.

14. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Wat jij hier vertelt is dus echt een typisch geval van een zogenaamd cultuurverschil.

Ik zelf ga geregeld ieder weekend stappen. De meeste nederlanders lopen zich dan lekker vol te zuipen en in een dronke bui zijn er wel een vechtpartijtjes. Maar kom je dan naar buiten wordt het allemaal nog 10 keer zow erg. Dan staat erop iedere hoek van de straat half marokko een willekeurig slachtover op te wachten.

Zo was ik een keer op de kermis met 2 maten van me en op een gegeven moment komt er een marrokaans jongetje van ongeveer een jaar of 10 naar on toe lopen. Dat ventje vraagt : "Hebben jullie rob gezien?". Waarop mijn maat antwoord: "Natuurlijk die ging die kant op, haha grapje hoe moet ik weten wie rob is?". Nou dat ventje roept wat doe je dan mans ******lijer geeft die maat van me een trap voor z'n schenen en rend hard weg. Dus wij nah leuk weer, aardige gozer. Wij lopen 50 meter verder, komt er gewoon 40 man met scooter sloten en messen etc. De hoek omzetten. OEPS. Dat kleine ventje rend naar voren gaat die maat weer van me schoppen en binnen no time liepen er 20 man op hem intetrappen. En ik stond daar met die andere maat van me bagger te schijten. Wie lopen rustig door en dr komen allemaal van die kleine koters naar ons toe rennen en trappen. En op de achter grond hoor je hun groote broers roepen: "Waag het niet terug te slaan of we slaan je hersens in!". Nou ik doorlopen met 10 koters hangend aan mn ben maat van me midden in het winkelcentrum met 20 hufters die op hem intrappen. Uitendelijk stond ik voor het cafe klop op het raam om hulp te roepen, en gelukkeg er komt 50 man dat cafe uitrennen. Nou die laffe kut marokkanen peerden hem meteen, en die maat van me kon opgeveegd worden. Volgende dag aangifte doen bij de politie, en wat krijg je als antwoord van die laffe kut juuten: " Sorry meneer we kunnen u niet helpen dat is veel te gevaarlijk"

CULTUUR VERSCHIL:mad:

We laten over ons heen lopen door zo'n stelletje onrust stokende kut marokkaatjes_O_ Leve de nederlands maatschappij_O_

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Enige probleem is alleen dat alle allochtone raddraaiers een nederlands paspoort hebben. En tja, stuur ze dan nog maar naar hun eigen land...

Ik hoop dat de overheid eens wat andere eisen gaat stellen aan hun begroting. Laten we nu eens niet een verliesdraaiend Joint Strike Fighter project sponsoren en ook niet een miljoenenverslindend monster als de Betuwelijn opstarten... Als ze nu eens meer aandacht zouden besteden aan een goed integratiebeleid, dan betaald dat zich binnen een paar jaar terug in enthousiaste, goed geintegreerde werknemers.

16. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wat kamerleden een xbox hebben en eens op dit forum kijken. Misschien dat het hun dan duidelijk wordt dat de praktijk van alle dag en het ambtelijk geleuter nogal ver uit ekaar ligt.

En ze moeten eens wat vaker met de bus gaan.

17. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    ALs ze tenminste zin hebben om te integreren :confused:

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Re: lol

Sorry, maar ik geloof niet dat ze dat gezegd hebben? Als het écht zo is zou ik maar eens bij 1 of ander tv programma langs gaan, dan willen ze vaak opeens wel.

19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

Dat is weldegelijk waar. En ga je naar een tv programma dan ben je daar weer bezig met discrimineren etc want je zegt dat het marokkanen zijn. En zodra ik thuis ben staan ze me optewachten, geen sterk plan dus.

Okeej heb ik nog een mooi voorbeeld.

Ik heb stage gelopen bij een opleidings instituut, hier kan je dus nederlandse taal endergelijke leren. Nu heeft mijn baas daar een turkse leerling gehad. Maar deze aardige meneer wou z'n rekening niet betalen, mijn baas herinering sturen. Maar neej meneer wou zijn cursus maar niet betalen.

Mijn baas gaat daarop aangifte doen bij de polite. De politie noteert dat en zegt verder kunnen wij niks voor u doen. Gaat u ook zelf niet langs om verhaal te halen want de kans is groot dat u een pistool op uw hoofd gedrukt krijgt.

Is dit nog normaal, of moeten wij ons maar gewoon laten kleineren?

20. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde op het nieuws dat het een, uit Turkije afkomstige jongen was.

Ze interviewden verschillende turkse mensen uit die omgeving.

Dus ik weet niet hoe jullie aan z'n marrokaans afkomst komen. (ik heb niet alle pagina's gelezen.)

Deel Deze Pagina