ik woon in den haag, zit niet op die school maar woon wel in de buurt.
maar ik wil niet rasistisch doen maar het was wel een turk.
als je tot dit land doorgelaten word, gedraag je er dan naar.
een kogel voor hem.
mijn mede mens ( de hollander ) kan niet eens meer over straat lopen of ze lopen al achter je aan, ze komen met de gekste dingen aanlopen en beschuldigen je van dingen die je niet eens meegemaakt hebt ( ik spreek uit ervaring, iemand beweerde dat ik zijn neefje had geslagen, ik doe geen vlieg kwaad en kom nauwelijks buiten, alleen om naar iemand toe tegaan of iets te doen.)
als je toch alleen maar deze dingen in onze land wilt doen stink dan naar je eigen land. alleen buitenlanders die gewoon werken hier en voorzichzelf zorgen mogen best blijven, maar als je hier komt om alleen van al het geld te proviteren rot dan op ( ze nemen heel veel kinderen, krijgen ze dus veel geld voor).
mijn moeder liep ook laatst over straat en toen reed er een turk met fiets langs, die mijn moeders tas greep, onhandige dingen maar toch, alles zit erin. mijn moeder liet de tas los maar de bij de turk gleed hij uit zijn handen, dat noem ik nou mazzel.
maar ik bedoel maar; te lui om te werken, wij zijn ook gewoon mensen die voor de kost werken, om brood op tafel te hebben.
bij deze zeg ik: stink naar je eigen land, en als je zin heb schiet elkaar daar maar af.:
Laatst bewerkt: 23 jan 2004