1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Den Haag]Leraar neergeschoten - Deel 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 13 jan 2004.

1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    whaha...kom jij maar eens 1 dag mijn werk doen....ze vreten je op met jouw instelling.
    ik voel nu al dat jouw persoonlijke ervaring 0 is in deze hele kwestie.

2. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha kheb er 2 jaar tussen gewoond en ik heb zelfs van groep 2 tot groep 7 op een 'zwarte' school gezeten... dus over ervaring moet je maar niet beginnen...

Met jou instelling kom je helemaal nergens...

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kunnen jullie dit niet via PM uitvechten? Zo verneuk je de topic een beetje... :{

[On-topic]
    Wij hebben dus afgelopen vrijdag ook een minuut stilte gehouden, maar doen alle scholen dat nou in nederland of alleen rondom terra-college? En hoe zit dat nou met die vrij gegeven dagen? Ik heb geen vrij gekregen, en volgensmij zijn er ook maar 3-4 scholen in nederland die wél vrij hadden afgelopen maandag. Hoe zit dat nou?

4. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

en toch nog studeren....d8 dat het bij jou na groep 7 ophield.
    wie was er nu gefrustreerd whahaha8) .....heb er 2 jaar tussen gewoond.....een fruitvlieg leeft bijna langer....ervaring|:-

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nu boos :mad: .... waar gaat de jeugd naar toe!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    uit woede dubbel gepost |:-

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm... tripple gepost ... zucht |:-

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt eem trend te worden dat debiele gedrag.
    Niet ermee eens, neem de leraar te grazen.

9. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen is het nu geen jeugd maar een vader van 1 vd kinderen.

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ow, dan mag het wel.

Mag ik even voordat iemand me voor is: Het is zeker een allochtoon.

Dan hebben we dat gedeelte iig afgehandeld.

11. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Volkskrant zegt trouwens... oudleerling...
    Echt foute shit dit!

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    blaauw reageerde op mijn opmerking ... waar gaat de jeugd naar toe ... had moeten zijn waar gaat de wereld heen

Deze man heeft als eigen rechter op getreden ... oog om oog... tand om tand ... ik ken het hele verhaal niet ... maar ookal zal die leraar iets slechts gedaan hebben ... dan nog mag je niet zo optreden ... Nederland is een verziekt land

13. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    als dat zo zou zijn, zou dat allang zijn gemeld, trust me :{

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou best wel eens kunnen ja.

Wat een gezeik zeg, het lerarentekort wordt op deze manier vanaf 2 plaatsen ingekort. Aan de ene kant wil niemand meer leraar worden, aan de andere kant wordt iedereen die zo gek is om leraar te blijven afgemaakt...

15. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik woon in den haag, zit niet op die school maar woon wel in de buurt.
    maar ik wil niet rasistisch doen maar het was wel een turk.
    als je tot dit land doorgelaten word, gedraag je er dan naar.
    een kogel voor hem.:mad:

mijn mede mens ( de hollander ) kan niet eens meer over straat lopen of ze lopen al achter je aan, ze komen met de gekste dingen aanlopen en beschuldigen je van dingen die je niet eens meegemaakt hebt ( ik spreek uit ervaring, iemand beweerde dat ik zijn neefje had geslagen, ik doe geen vlieg kwaad en kom nauwelijks buiten, alleen om naar iemand toe tegaan of iets te doen.)
    als je toch alleen maar deze dingen in onze land wilt doen stink dan naar je eigen land. alleen buitenlanders die gewoon werken hier en voorzichzelf zorgen mogen best blijven, maar als je hier komt om alleen van al het geld te proviteren rot dan op ( ze nemen heel veel kinderen, krijgen ze dus veel geld voor).

mijn moeder liep ook laatst over straat en toen reed er een turk met fiets langs, die mijn moeders tas greep, onhandige dingen maar toch, alles zit erin. mijn moeder liet de tas los maar de bij de turk gleed hij uit zijn handen, dat noem ik nou mazzel.
    maar ik bedoel maar; te lui om te werken, wij zijn ook gewoon mensen die voor de kost werken, om brood op tafel te hebben.

bij deze zeg ik: stink naar je eigen land, en als je zin heb schiet elkaar daar maar af.:mad::

Laatst bewerkt: 23 jan 2004
  16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik moet ook eerlijk zeggen dat bijna altijd als er iets is het wel een niet-nederlander is. Laatst nog een turk die aan mn fiets zat te rommelen... is gelukkig m wel gepeerd toen ik eraan kwam. Maar het is juist weer meestal geen buitenlander als het een professionele misdaad is zegmaar, zoals een bank beroven. de niet nederlandse tuig houden zich meestal bezig op het gebied van tasjes roven, fietsen stelen, scooters stelen en ga zo maar door. Ze moeten gewoon iedereen die 1x zo iets flikt weg sturen uit Nederland.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Revenge....
    Vroeger had je zoiets niet. Dus dan doet hij het nu maar. Nu doet iedereen het. Over een jaar al op de basisschool.
    Over een poosje snijd een baby de buik open om eruit te komen :{. Dit gaat echt te ver hoor.

Vind ik ook weg sturen die handel. Niet zo dat er niemand meer in mag. Er zijn een hoop aardige allochtonen maar door het uitschot hebben de aardige ook een stempel. Als ik door onze straat loop en kom een allochtoon tegen ben ik aardig bang. Terwijl dat meestal niet hoeft.

18. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    Amarant;
    Ja, ik moet ook eerlijk zeggen dat bijna altijd als er iets is het wel een niet-nederlander is. Laatst nog een turk die aan mn fiets zat te rommelen... is gelukkig m wel gepeerd toen ik eraan kwam. Maar het is juist weer meestal geen buitenlander als het een professionele misdaad is zegmaar, zoals een bank beroven. de niet nederlandse tuig houden zich meestal bezig op het gebied van tasjes roven, fietsen stelen, scooters stelen en ga zo maar door. Ze moeten gewoon iedereen die 1x zo iets flikt weg sturen uit Nederland.

daar heb je helemaal gelijk in.;)

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, kloothommel, ik voel me bijna nooit op me gemak bij niet-nederlanders en bij gewoon nederlanders wel. Het tuig geeft de 'normale' mensen een plaatje van 'die is slecht', vandaar ook het racisme.

20. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    dat heb ik ook, altijd maar hopen dat het niet zo eentje met een wapen is. vooral als een groep van hun steeds harder achter je aan gaan lopen.

Deel Deze Pagina