1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Den Haag]Leraar neergeschoten - Deel 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 13 jan 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik één keer gehad... dat was eng man.. ik liep me hond uit te laten, komen er 3 turken (denk ik) achter me lopen. Eerst niks aan de hand maar ze kwamen steeds dichterbij en gingen steeds harder te lopen. Dat was vorig jaar en toen hebk ff hard gerent terug naar huis :p

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Toen iknog jong was ben ik weleens op mijn hoofd geslagen en mijn portomonnee afgepakt. Ik had er toen nog maar 10 gulden in dus dat maakt niet uit maar het gaat om het idee.

3. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    een vriend van mij liep over straat met zijn gameboy color ( die pokemon tijd , met rood en blauw) toen hebben 6 turken hem inmekaar geslagen en zijn gbc afgepakt, dalijk moet je nog naakt buiten lopen zodat je niet overvallen word:{

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat al het geweld in deze maatschappij het gevolg is van satanische rockmuziek, met Iron Maiden als koploper....

:D

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat het de schuld is van de games, televisie, en al die vreselijke muziek soorten van rap, hardcore, rock etc. Het zou verboden moeten worden!

:9 ;)

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ben vroeger (nou ja, ik was elf) eens beroofd door 4 meisjes van 15, ze hebben mijn zak met oud papier van me gejat. Dus je hebt gelijk, gewoon naakt lopen :)

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    een zak oud papier :confused:? Whoehaha

8. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een aantal buitenlandse vrienden en die zijn helemaal oke, dus. Er zijn altijd gekken bij, maar ja dan zegt iedereen dat het weer die buitenlanders zijn maar ja, ik ken genoeg nederlandse malloten o.a. een paar skin-heads, tja die zijn ook niet helemaal lekker. het zijn niet altijd buitenlanders, er zitten genoeg goeie mensen tussen. Kijk maar is naar dat wat gebeurd is in Duitsland, die kerel maaide een heel aantal leraren neer soo die is pas gestoord en was dit een buitenlander NEE het was een Duitser. Dus er komen te veel vooroordelen in de wereld, je moet eerst je mening goed onderbouwen voordat je hele volkstammen gaat bevooroordelen.

9. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    .rock muziek geeft geen aanleiding tot moorden.

da -z-; ik ben geen satanist , en doe geen vlieg
    }:] kwaad.

niet alle buitenlanders zijn slecht, maar als een groot deel bezig is ga je toch aan hun twijfelen, zoals de meeste van ons doen. :mad:

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Iron Maiden muziek bevat veel backwards masking. Laatst draaide ik de plaat achterstevoren en bleek er de kabouterdans op te staan. headbangen maar |:- |:- |:-

Deel Deze Pagina