1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Den Haag]Leraar neergeschoten - Deel 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 13 jan 2004.

1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het BTW alleen over dat eene zinnetje neit over dat andere gemekker.....Dus

2. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat dit heen???
    vind het zeker wel erg dat dat hier gewoon gebeurt...
    maakt eigelijk niet uit waar het gebeurt is gewoon niet normaal

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waar ik me op dit moment nog het meeste zorgen maak is dat pistool. Hoe komt 'ie daar nu in godsnaam weer aan...? Moet ik nou bij iedere ruzie die ik zie op straat me zorgen gaan maken over rondvliegende kogels? Ik vind het echt te bizar voor woorden

4. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ok, offtopic heb je misschien gelijk in, maar er werd hierboven naar aanleiding van dit onderwerp gezegd dat iemand het zo hardgrondig eens was met Balkende, en ik zeg dat ik dat niet ben.
    Ik vergelijk alleen Balkende met een VMBO'er, dat lijkt me voor de vmbo'ers nog al een compliment, aangezien de heer B. nogal veel gestudeerd heeft, en anders biedt ik mijn excuses aan.
    Die opmerking over balkende<--> conrector, zal ik niet alleen terugnemen, ook verwijderen. Good point.
    Maar soms zeg je in je woede over sommige gebeurtenissen dingen die je beter niet kan doen.

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik dus ook wel eens willen weten hoe hij aan dat vuurwapen is gekomen. Niemand in Nederland kan er zomaar 1 krijgen daar meot je voor bevoegt zijn en dergelijik. ben erg benieuwd wat er nog meer van in het nioeuws komt!

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Waar dit heen gaat?
    Richting Amerika, waar vonden dit soort incidenten al eerder plaats: in Amerika, we gaan een sfeertje á la Amerika tegemoed.. Niet alleen qua dit onderwerp maar ook qua politiek..

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    In Dedemsvaart misschien niet maar in Den Haag en de andere grote steden echt wel.......
    En dat hoeft niet eens zoveel moeite te kosten :{

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Zo moeilijk is het tegenwoordig niet meer om aan een schietwapen te komen... Via Frankrijk kun je ze per post opsturen naar Nederland zonder dat deze berichten onderschept worden. In België waar ook wapens legaal zijn zijn deze ook op een zeer makkelijke manier te verkrijgen. Bovendien kun je lid zijn van een schietclub en er een bewijs voor hebben genoeg redenen om aan een wapen te kunnen komen....

Dit gaat om een wapen van zo´n 50 cm het gaat dus om een geweer, jachtgeweer of iets dergelijks.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Waar haal je het vandaan he. Je ziet het, het kan overal gebeuren slimme! Duitsland is het al gebeurd, Amerika is een VEEEEl groter land dus daar is het ook al gebeurd. Beetje illusie als je dacht dat zoiets nooit in Nederland kon gebeuren. Maarja meteen schreeuwen dat we de Amerikaanse toer op gaan natuurlijk. En meteen ff politiek erbij halen :{

10. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Jah waarschijnlijk een jachtgeweer, of iets met een afgezaagde loop ofzo. Ik hoorde net in B&W dat 30% van de jongeren, of misschien 50% zelf een wapen zegt te hebben... Dat is echt te ziek voor woorden! (Het ging dan wel ook om schroevendraaiers en aardappelmesjes, die ze niet dagelijks bij zich hadden...)

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Om mezelf eens even te quoten....

Zonder in een 'wat was er eerder? de kip of het ei?' discussie te verzanden, zoiets gebeurt tegenwoordig overal, Duitsland (Erfurt, Gelsenkirchen) Frankrijik (Marseille) en Engeland (Liverpool+London) Het is dus niet iets Amerikaans.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lekker onderbouwd, mijn complimenten. Balkenende een mongool? Ik denk dat ie wel ff een betere opleiding heeft gevolg als jou. Ik kan je verzekeren dat een VMBO'er zo niet praat. Die praat eerder zoals jij nu aan het raaskalken bent.

Ik geef toe dat hij vaak te onduidelijk praat voor het normale volk, maar hij is zeker wel begaan met het land en weet echt wel wat hij doet. En hij is nog intelligent ook.

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ja, zand erover, het siert je dat je er in elk geval inhoudelijk op terugkomt en je excuses aanbiedt. :p

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Eh, Hordo? Volgens mij doe jij nu hetzelfde als hij deed: op de man spelen. Zullen wij dat niet meer doen? O-)

Maar inhoudelijk ben ik het wel met je eens hoor.... :p

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  15. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier word je toch ook ziek van hoor.
    Mijn mening is dat ze zulke mensen gewoon meteen levenslang achter de tralies gooien hoor.(Buitenlands of Nederlanders doet er niet toe:)

De klas uitgestuurd worden is volgens mij toch geen reden om iemand maar neer teknallen toch?

Er word tevens veeeelste snel naar een pistool/geweer of mes gegrepen.
    Dit gebeurt niet alleen op school maar echt overal waar je komt.

Ik had iets van anderhalve maand nog ruzie en na de eerste klap op zn voorhoofd,trok die gek meteen een mes:p

Tering schijterd dus!

Nee de tijd dat we het fijn met onze vuistjes oplosten is voorbij:mad:

16. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Nou, nou nou soms moeten we ook bedenken wat zulke mensen nog kunnen bereiken in hun leven, je gooit op zo´n manier hun hele leven weg.

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Nog beter is het om gewoon uit te praten, zonder geweld heb je daar wel eens van gehoord...

Maar ik hou wel van een vechtpartijdtje immers ik zit op Jui-Juitsu maar volgens de etiquette is vechten buiten de sportschool verboden. Maar vechten met wapens is laf en al helemaal met schietwapens, op dat moment ben je kansloos.!

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dat is dat van die docent natuurlijk ook. Maar levenslang is niet de 'beste' straf voor deze jongen.... dat is Pscyhiatrische hulp IMO, hoe dan ook, als hij vrij komt heeft hij geen leven meer omdat hij een erg zwaar strafblad heeft en uit wordt gekotst door de maatschapij.....

19. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet wel zeker dat hij een beter opleiding heeft gevolgd dan ik tot nu toe, dat zeg ik toch zelf in mijn post daarna... Complimenten voor het uitvinden van het nieuwe woord raaskalken.
    En waar ik verder niet op reageer, omdat het niets met deze discussie te maken heeft: "Normale volk???" "Weet echt wel wat hij doet"???

[Edit] In vorige post "mongolen" vervangen door "mensen", iedereen weer blij. Lijkt me trouwens verder ook vrij zinloos commentaar te hebben op mijn onderbouwing.

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Precies omdit soort probleem voledig weg te stoppen is niet goed dit soort mensen zijn hulp nodig, hoe zou jij je voelen als je compleet in de steek werd gelaten en nooit meer in de buiten wereld zou kunnen functioneren... Geef dit soort mensen ook nog een kans die verdienen ze ondanks hun daden.

Deel Deze Pagina