Netheid en tolerantie?? Welke dan? Van jouw zie ik absoluut geen 1 van deze beide, meneer "Spug zat"!!.
Mensen zoals jij zorgen er juist voor dat er een grote intolerantie ontstaat en dat er juist Wacko's (kan) ontstaan. En dat je zegt dat het allemaal moslims zijn, blijkt maar weer dat je 0,0 verstand van zaken hebt! Die moord van dat bosnische meisje, waren geen moslims maar serviers. Die jongen die een leraar over hoop knalt is misschien moslim bij naam....maar geloof me als die gast een goeie moslim is (vb gaat naar moskee etc) dan weet ie wat hij nu gedaan heeft een one way ticket naar de hel krijgt.
Wat je wel kan zeggen is dat iemand zo doet, dat het een ontspoorde persoon van de maatschappij is. Dit kan verschillende oorzaken hebben; omgeving; mensen waar je mee omgaat, miss. vaak gepest enz. geschiedenis: persoon werd misbruikt., heeft in ander land oorlogen meegemaakt. Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze geen helder beeld meer hebben wat mag en niet mag.
Zulke personen kunnen naar mijn mening voorgoed (b.w.v.) worden opgesloten in een gesticht of gevangenis.
Laatst bewerkt: 14 jan 2004