"Den Haag over 7 jaar overstroomd"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 26 feb 2004.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zei ook niet dat het waar was, ik vroeg juist wat de waarheid was. ;)

2. Nederland heeft de waternoodsramp in Zeeland ook overwonnen dus waarom niet Den Haag.

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, het script uit Bad Boys 2 kan ook echt gebeuren, maar denk je nou echt dat dat ooit daadwerkelijk gebeurt :{?

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een vergelijking :confused:. Ik heb het erover dat het NIET verzonnen is, Bad Boys 2 zeker wel. En dat het niet verzonnen is vind ik wel reden om hier wat vragen over te stellen. Maar wat zo'n kutfilm hier nou mee te maken heeft? Als het script gebaseerd is op re"ele vergelijkingen, en op de werkelijkheid. En het zijn visie geeft op wat er gaat komen, zonder nonsens, dan kun je pas vergelijken.

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Den Haag onder water, is that funny? haha :+.
    Anyway, dan zou het dus niet op de 'natuurlijke' wijze gebeuren naar mijn idee, het klimaat zou dan wel heel explosief veranderen.
    En als Den Haag dan echt onder water zou komen te staan dan was heel Engeland ook al een onderwater-land.

Maja, ik zit hier in het oosten des lands dus mocht het zo ver komen, pak ik mijn spullen en vertrek in één streep naar Rusland :p.

Deel Deze Pagina