1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Derren Brown plays.....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 6 okt 2003.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Met andere woorden, jij gelooft dus echt dat die man "gedachten kan lezen"?
    Daar ben ik namelijk nog niet zo zeker van hoor.

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Gedachten lezen is misschien niet het goede woord, mensen hebben namelijk ook een hoop lichaamstaal waar je heel veel uit kunt halen als je dat goed bestudeerd....(weet het niet zeker hoor ik gooi ook maar een balletje op)

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gedachten lezen is iets anders dan een zeer ontwikkelde combinatie van psychologie en mensenkennis. Ik zie zelf om me heen ook duidelijke verschillen tussen mensen die anderen goed of juist heel slecht aanvoelen, en ik denk dat hij dit gewoon extreem goed kan. Zie hiervoor ook het filmpje dat op straat geschoten werd waar hij het sieraad keer op keer onder 1 van 6 omgedraaide mokken weet aan te wijzen.

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, hij liet die jongen de getallen 1 tot en met 6 opnoemen, en zette daarna het pistool op de 3e hulskamerding, hij zag denk ik gewoon aan de lichaamstaal van die jongen en hoe hij bepaalde nummers uitsprak in welke kamer hij het had gedaan. Ik vond het in iedergeval erg cool gedaan, props voor die gast als het niet gestaged is!

Edit: Gericht op de Blauwerd... Eckie jij voordringert dat je bent!

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Daarom ook de ""

Al met al ik vind het heel cool en ben zeer benieuwd naar die andere shows van hem

6. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ja volgende week geloof ik op RTL4 komt Mindgames, maar daarin gaat hij vooral in op die psychologische spelletjes van hem :) ook wel leuk om te zien denk ik zo.

Deel Deze Pagina