1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dick advocaat stapt op

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 6 jul 2004.

1. SMoOthSEr

SMoOthSEr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het terecht dat Avoctaat is vertrokken simpelweg doordat hij niet de goeie persoon is voor het nederlands elftal hiij speelt gewoon onnederlands met het nederlands elftal, nderlands speelde gewoon veel te behouden, terwijl dat juist iets is dat nederland niet kan, het begon pas te draaien toen hij weer 4-4-3 ging spelen en wat doet die sukkel, gaat hij als nederland hun beste wedstrijden in 2 jkaar speelt, maar weer behoudend spelen en dan nog de beste man van het veld halen voor de slechte speler in de selectie (bedoel als je iemand op nedved laat spelen laat het dan teminste davids zijn niet 1 of ander uitgebluste opa van 80). En het feit dat hij het vertikte om Sneijder in de basis te zetten, de speler die het nederlands elftal bijna hoogstpersoonlijk naar het Ek br8 |:-! Dat hij de halve finale haalde mag meer een wonder heten dan verdiend, toen nederland was uitgeschakeld had niemand iets van dit is onverdiend (wat we altijd doen) omdat het al een gods wonder was dat we zo ver waren gekomen (met maar 1 echte overwinning). Neej Dick Advocaat heeft bewezen dat het niet draait om de nationaliteit een coach is, maar dat het om de voetbal visie van die coach gaat, en er zijn maar een bepaald aantal coaches die bij nederland passen, dat zijn:

* Johan cruyff: (die het waarschijnlijk niet zal doen dus daar ga ik niet op in)
    * Co Adriaanse: Heeft bewezen dat hij met redelijk matriaal waar niemand anders wat meej kon, hij mooi aanvallend voetbal kan spelen en ook nog goede resultaten kan behalen vb Willem II die 2e van nederland werd, en met AZ (speelde het seizoen voor hij kwam tegen degradatie)
    * Henk ten Cate: heeft ook goeie resultaten behaald met NAC, met een aanvallend ingesteld team.
    * Martin Jol iedereen vergeet hem, maar hij heeft natuurlijk ook fantastisch gepressenteerd met RKC die heel veel jonge spelers hadden, wat de nieuwe coach van het nederlands ook zal moeten kunnen doordat het nederlands elftal zwaar aan verjonging toe was).
    * Marten Olsen is welliswaar geen nederlander maar heeft de nederlands voetbalvisie.

Denk niet dat Marco van basten het op dit moment aan toe is om al bondscoach te worden doordat hij simpelweg nog geen ervaring heeft.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Cruijf is een mietje, die laat Nederland altijd zitten. Laat hem lekker ophoepelen naar barcelona waar die zo graag is. Wel altijd kritiek op nederlands elftal maar nooit het lef hebben om het dan zelf een te doen. Bah

3. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat er toendertijd een maffioso voorzitter kwam die Cruijf de deur uitjoeg.... Er is overigens niks mis met een Criticcaster

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja precies
    hij heeft altijd weer nieuwe ideen over hoe het eftal moet spelen maar om het nou eens zelf te doen ho maar.
    Ik weet niet egt wat zn reden is om het niet te doen (ik geloof iets aan zn hart ofzo) maar laat die kritiek dan ook achterwegen

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ALLE CRUIJF HATERS:+ lees dit ff:

Volgens mij gaat het verhaal dathij niet mag van z'n familie.
    hij heeft een slecht hart ofzo, en die druk zou hem misschien teveel worden.
    Vraag eventueel maar na bij de KNVB of iets dergelijks - © QwX | ondervoorbehoud

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. :) All talk & no action!

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als morton olsen zon goed kandidaat is en hij dan de bondscoach word, weet iemand dan of hij opstapt bij Denemarken??? want de nieuwe trainer van oranje wordt binnen nu en 6 weken gekozen

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Andriy SHEVCHENKO speelt bij Oekraïne :) .

Ga er maar vanuit dat Cruijf geen bondscoach wordt. Hij heeft iets aan zijn hart en deze baan zou dus niet goed voor hem zijn. Daarnaast is het onzin dat iedereen roept: Cruijf moet bondscoach worden. Hij was een wereldvoetballer ja maar als coach heeft hij zich nog nooit bewezen:confused:. En coachen en voetballen is wel iets anders.

9. Victor

Victor Guest

mischien is het beter zo.
    want hij lag natuurlijk erg onder vuur.
    maar het wel knap van hem dat hij Nederland naar de halve finale heeft gebracht.
    (...) Portugal.

10. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij heeft cruijf zich wel degelijk bewezen toen hij coach van barca was. de spanjaarde houde nog steeds van hem voor wat hij heeft gedaan. dus dat hij zich niet bewezen heeft is bull!

11. NL Sander

NL Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt Davids geen coach, een speler-coach. Hij heb een grote bek, en kan de kleintjes een beetje corrigeren. :+

12. Er moet een jonge coach komen. Mij leek Ruud Gullit wel een goede. Gewoon iemand die lekker lol maakt met de jongens en tenminste weet hoe een voetballer zich voelt enzovoort.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind ook dat Gullit wel geschikt ervoor is.. Die kan van oranje meer een team maken denk ik, zeker omdat hij ook nog redelijk jong is.

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Johan Cruijff, die weet t altijd zo goed dus show me...

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb liever niet dat Oranje het test elftal is voor Cruijff om zich te bewijzen dat hij het echt kan (waar ik mijn twijfels over heb..).

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk best wel raar, deze thread gaat eigenlijk over het feit dat Advocaat is opgestapt: dan zul je denken dat er wordt gepraat over hoe Advocaat het in die 2 jaartjes heeft gedaan, maar in plaats van dat praat men hier al over een opvolger :) (heb ik ook niks op tegen hoor :p, daarom 'voorspel' ik graag ook maar wat).

Mijn top-3-mogelijke-bondscoaches-oranje is:

1. Cruijff
    2. Adriaanse
    3. Koeman

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zei ik dus al :+

18. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best jammer dat Dick weggaat, ***** media!

19. Cruijff doet het toch niet. De verwachtingen zullen te hoog zijn bij hem en dat levert veel kritiek. Maar ik vind het wel laf want hij loopt altijd alles af te kraken.

20. <-- To Johan Cruijf.
    _O_ Co Adriaanse _O_

Deel Deze Pagina