1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dierenleed

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 sep 2005.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou oplossing zou ik zeggen ;). Gebruik criminelen voor dit soort proeven... ;). Hehe.

Maar ik snap je punt wel hoor. Ik heb mezelf ook vaak afgevraagd waarom ik op deze manier denk. Waarschijnlijk inderdaad omdat het bij proefdieren zo is dat ze geen keuze hebben. Er wordt gewoon wat gedaan met ze omdat de mens daarvan zou kunnen profiteren. Beetje sneu, maar niet onlogisch.

Ik vind het wel een verschil, maar goed, ik ga er maar niet over doordrammen. ;)

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

haha ja dat heb ik ook, maar ook als ik naar mijn hondje kijk dan denk je toch.... HOE kan een mens een dier aanraken in de slechte zin van het woord :'-( :confused:

Als je mij zou zien dan denk je niet dat ik een vechtersbaas ben, en dat klopt... Maar ik heb werkelijkwaar GEEN idee wat ik zou doen als ik zie dat iemand mijn hondje aanrand of zijn eigen hond met een ketting slaat.. :{ :eek:

Wie weet tuig ik die gene wel helemaal af... Dierenleed dat is werkelijkwaar het ergste wat er maar is... Dieren zijn ALTIJD onschuldig als het om mishandeling gaat..... gadverdamme ik walg hiervan. !

3. BATM4N

BATM4N Guest

Veel erger kan het niet meer worden waarschijnlijk.

4. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    dat denk je maar... als je denkt dat het niet gekker kan, komt er 1 of andere gek volk (aziaten) met een... weet ik veel... die aziaten doen toch de meest rare dingen met dieren :mad: walgelijk!!!

5. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    echt maffe mensen die aziaten, die gasten moete ook alles in hun bek stoppen,

''oh kijk, een kever, hap slik weg''

waarom gaan ze niet als normale mensen, beetje normaal eten, zoals rijst, ofzo.
    waarom altijd gek doen, hebben ze niet genoeg aandacht?
    waarom eten ze honden, katten, slangen?
    smaken die beter dan kip of kalkoen ofzo?'

''hondje erbij?''
    ''ja lekker''

stelletje mafkezen.

6. BATM4N

BATM4N Guest

Hee smartass.
    Jij eet toch ook vlees.

Ohnee, een varken is natuurlijk geen dier. Die is op aarde gezet om opgegeten te worden.
    Aars.

7. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    ik eet alleen, kip, kalkoen en vis.

ik lust geen varken.

en nee, een varken is niet op de wereld gezet om op te eten.
    ik dacht ook, dat moslims dat ook niet eten.
    niet dat ik een moslim ben, maar het is wel zo.

8. BATM4N

BATM4N Guest

Ohnee dat zijn ook geen dieren nee..
    Of zwemmen die vissen in je waterhoofd?

Damn.

9. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    dude, wie denk je dat je bent? ( met je batman avatar :+ )
    ik probeer te zeggen , dat die chinezen alles in hun bek douwen, van apen tot slangen, en dan kom jij eraan, dat ik varken moet eten ofzo, daar praat ik helemaal niet over, probeer een beetje te lezen.
    wat maakt jouw uit wat ik eet?!?!

10. BATM4N

BATM4N Guest

1. Ik ben BATM4N (noshit!?)
    2. Jij zeikt over Chinezen die allerlei dieren eten. Maar alle levende wezens op aarde hebben allemaal hetzelfde doel: overleven. Wij overleven dmv o.a. dieren te eten. Wat maakt het dan uit welke dieren men eet? Ieder dier is hetzelfde. Daarnaast zouden verschillende populaties te groot worden als ze niet werden gegeten door wie dan ook.
    Je zegt iets waar je niet over nadenkt.

Dát is mijn punt.

11. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    kutkop, denk je echt een puppy te vermoorden overleven is, als je dat denk bent je ziek, wat heeft die puppy je aangedaan??!?!?

ga jij apen afschieten om te overleven?
    Ga jij zeehondjes neerknuppelen, om een mooie bontjas te hebben en te overleven?

alleen dieren zijn hetzelfde hé?

nou stop jij maar een lekker kattenreet in je kutbek, en vertel me of dat lekkerder is dat een stukje kip, jij freak.

oj ja, populaties worden groter hé?
    ja daarvoor hebben we natuurlijke kringloop, alle beesten eten zichzelf op, bijvoorbeeld muizen eten zaden, katten eten de muizen, etc en zo gaat het maar door, totdat een of andere chinees die kat moet opeten, waardoor die hele kut kringloop weer verneukt is, noem jij dat balans?

ga jij maar biologie leren, en kom dan maar terug.

12. BATM4N

BATM4N Guest

Een kutkop hebben als man zijnde, lijkt me best verleidelijk?
    Maar je slaat nu opeens een andere richting in.

Eerst heb je het over mensen die alles eten wat eetbaar is, en nu heb je het opeens over de manier hoe ze die beesten naar het licht helpen.
    Daar had ik het dus niet over. Is het misschien vloed in je hoofd? Of heb je de waterkoker soms aanstaan?

Wind je niet zo op joh.

13. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon niet blij doen.

je snapt wat mn punt is.

ik ga douchen.

14. BATM4N

BATM4N Guest

Ik snap je punt ja.
    Jij blijkbaar niet die van mij.

Daarom verdraai je je mening om je gelijk te halen.
    Verdrink niet hé.

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    whhwahawhahaha :p

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dit vind ik echt zo triest. Ik ben ook van plan een actiegroep te joinen genaamd: IFAW. Je weet wel van die reclame. Daar hoor je ook over jonge zeehondjes die weg worden genomen bij hun ouders vandaan of katjes die met benzine worden overgoten en in brand gestoken.. En dan denk ik.. Waarom? Waarom doet de mensheid dit? Waarom zijn er zulke gekken op de wereld die dit doen? En B4TMAN en Brolly doe niet zo irritant oke? Jullie geven allebei jullie mening, (Dat mag hoor) Maar het loopt wel uit de hand. Voor je het weet wordt dit treadje gesloten.

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  17. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0

ik verdraai mn mening helemaal niet, ik zeg gewoon wat ik zeggen wil.
    en nee ik verdrink niet, dat jij ademnood hebt onder de douche kan ik niks aan doen. :+

18. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn auto's rijden op benzine en niet op zeehondjes dus fuck de zeehondjes.

Persoonlijk denk ik niet dat mijn leven er nou zo miserabel zou uitzien als zeehondjes, panda's en Siberische tijgers allemaal het (evolutie in werking) loodje zouden leggen.
    Ik ben nog nooit in mijn dagelijkse bestaan 1 van die beestjes tegengekomen en ik heb dat ook nooit als een gemis ervaren.

Kippen, varkens en runderen daarentegen leveren -voor mij persoonlijk- een erg nuttige bijdrage aan mijn dagelijkse tafel.
    Maar goed, die staan dan ook niet echt op het punt om uit te sterven.

My point: Wellicht zou het met al die met uitsterven bedreigde beestjes iets beter gaan als we ze iets meer zouden eten.
    Mcpandaburger, Siberisch tijgerbrood en zeehondenleverpastei vormen de redding van de natuur....

Maar als je je druk wilt maken over de redding van de geelgekraagde rietgorskluiver uit Namibie of de blauwpotige schaamluis in Turkmenistan, ga dan vooral je gang.
    Zolang je er een ander niet mee lastig valt of het leven onmogelijk maakt (Pim Fortuyn werd ten slotte door een eco-fascist omgebracht) zal het mij ene -vergeef me de woordspeling- grote worst wezen welk beest er nu weer is ingehaald door de versnelde kunstmatige evolutie.

19. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    wat lul jij nou weer?
    wil je slim lijken, met een overbodige grote post, waarin je zegt dat het je geen reet uitmaakt of dieren de pijp uit gaan?

kijk ik heb deze dieren nog nooit in mijn leven gezien, maar daarom heb ik wel respect voor de natuur, ik ken jouw familie ook niet, maar als ik ze allemaal lekker zou neerknuppelen, en ze zou opeten als een hongerige kannibaal, zou jij het leuk vinden?

daarom een beetje respect voor de natuur er zijn genoeg mensen die hun eigen leven zouden geven voor een klein gorrilla aapje, oh ja laat maar,het intereseert jouw toch geen shit.
    ga jij maar lekker een mcbacon eten van een varken die je toch niet kent.

20. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Oeps, hier is alweer een lange post. :p

De originele poster vraagt om de mening(en) van anderen.
    Ik heb een iets andere kijk op de wereld dan jij, het is jammer dat je daar zo boos om moet worden.

Je hebt trouwens gelijk, je kent mijn familie niet.
    Dat kan ook niet want mijn vrouw is een jaar geleden, samen met mijn 4-jarig zoontje en mijn 3 maanden oude dochtertje, door een dronken bestuurder -een bestuurslid van Greenpeace die op weg was naar een WWF-bijeenkomst maar dat is bijzaak- doodgereden.

Andere familie heb ik nooit gehad.
    Mocht je verder nog trek hebben om mijn familie neer te knuppelen dan zou ik zeggen, jammer, je bent een jaar te laat.

Ik vond je sig trouwens erg mooi: The death of One man is a tragedy,
    the death of 10000 is a statistic.
    Ja...erg mooi
    ------------------------------
    Het is door je post duidelijk hoe ongefundeerd ecofascisten de meningen van anderen met platte taal en beledigingen plegen te beantwoorden.
    Jammer.
    Als je je gewoon netjes uitdrukt en vooraf een duidelijke argumentatie voor je mening bedenkt, zul je merken dat anderen je series gaan nemen.
    Zo onvolwassen en ongenuanceerd als je nu reageert kan ik je echt niet serieus te woord staan.
    ------------------------------
    Ach ja, voordat ik het vergeet, het is allemaal maar een beetje onzin..
    Mijn vrouw belde vanmorgen nog vanuit Las Vegas, ze heeft het erg naar haar zin met haar vriendinnen.
    En ik?
    Ik ga nu de keuken even bellen met de opdracht een lekker biefstukje voor mij klaar te maken.
    Met een fraaie fles port uit 1982 (zoals je weet een uiterst goed jaar! ), in een kristallen glas uit mijn collectie 17e eeuws Venetiaans glaswerk.
    Ik zal drinken op je gezondheid, want zo ben ik dan ook dan ook wel weer.
    _0/

Deel Deze Pagina