Oeps, hier is alweer een lange post.
De originele poster vraagt om de mening(en) van anderen.
Ik heb een iets andere kijk op de wereld dan jij, het is jammer dat je daar zo boos om moet worden.
Je hebt trouwens gelijk, je kent mijn familie niet.
Dat kan ook niet want mijn vrouw is een jaar geleden, samen met mijn 4-jarig zoontje en mijn 3 maanden oude dochtertje, door een dronken bestuurder -een bestuurslid van Greenpeace die op weg was naar een WWF-bijeenkomst maar dat is bijzaak- doodgereden.
Andere familie heb ik nooit gehad.
Mocht je verder nog trek hebben om mijn familie neer te knuppelen dan zou ik zeggen, jammer, je bent een jaar te laat.
Ik vond je sig trouwens erg mooi: The death of One man is a tragedy,
the death of 10000 is a statistic.
Ja...erg mooi
------------------------------
Het is door je post duidelijk hoe ongefundeerd ecofascisten de meningen van anderen met platte taal en beledigingen plegen te beantwoorden.
Jammer.
Als je je gewoon netjes uitdrukt en vooraf een duidelijke argumentatie voor je mening bedenkt, zul je merken dat anderen je series gaan nemen.
Zo onvolwassen en ongenuanceerd als je nu reageert kan ik je echt niet serieus te woord staan.
------------------------------
Ach ja, voordat ik het vergeet, het is allemaal maar een beetje onzin..
Mijn vrouw belde vanmorgen nog vanuit Las Vegas, ze heeft het erg naar haar zin met haar vriendinnen.
En ik?
Ik ga nu de keuken even bellen met de opdracht een lekker biefstukje voor mij klaar te maken.
Met een fraaie fles port uit 1982 (zoals je weet een uiterst goed jaar! ), in een kristallen glas uit mijn collectie 17e eeuws Venetiaans glaswerk.
Ik zal drinken op je gezondheid, want zo ben ik dan ook dan ook wel weer.
_0/
Laatst bewerkt: 25 sep 2005