Als de tumor goed verwijderd is, en verder alles goed is met hem, dan denk ik dat ie zich niet lekker voelt van de operatie. Heb ik vorig jaar ook gehad met 2 katertjes, die waren geholpen en die voelden zich ook niet lekker van de operatie.
Wat je dan kan doen is hem veel aandacht geven, hem op zijn gemak stellen en hem in de gaten houden.
Lijkt het erop dat ie ergens last van heeft? Zoja, aankijken tot morgen middag /avond (ik weet niet of jullie dierenarts ook avonddienst heeft?) als je dan geen zichtbare verbetering / vooruitgang ziet, dan even je dierenarts bellen om je eventuele probleem voor te leggen en dan kan hij je verder helpen.
Negeer het in ieder geval nooit!! Het kan gewoon zijn dat ie zich niet lekker voelt van de operatie maar hij kan ook ergens last van hebben. Een hond piept niet zomaar, meestal hebben ze dan ergens last van of hebben ze pijn. Dus geef hem veel aandacht, geef hem desnoods iets waar ie even lekker op kan liggen en hou hem goed in de gaten, en neem voor de zekerheid morgen contact op met je dierenarts.
Laat het effe weten, sterkte.
Laatst bewerkt: 26 sep 2005