1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dierenrechten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dahouseman, 30 jun 2006.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me eigk ook af... wille ze geen bloed op het bond hebben?

hufters.....

2. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Na man, dit is gewoon te gek voor woorden dat zulke mensen nog mogen leven. Die beesten worden gewoon levend gevild voor hun pels. Deze mensen moeten opgepakt worden en voor hun leven de cel in. Dat filmpje is niet om aan te zien, zeker die ogen van zoon beest die je aankijken vind ik diep triest. (laat staan wat erin zoon beest zijn hoofd omgaat)
    Wij gaan toch ook niet iemand oppakken en dan aan zijn benen vastpakken en hem dan ook nog zo hard mogelijk op de grond slaan totdat hij dood is.

Ben zelf zeer tegen bond, maar er zijn ook mensen die zich er niet van aantrekken en die zouden zich moeten schamen vind ik. En zo zijn er nog meer die dat vinden dan weet ik zeker. Een dier welke dan ook moet een normaal leven kunnen krijgen en niet zoiets als op dat filmpje.

Ik walg hiervan!!!

IK ben zelf niet lid van een instantie tegen zoiets, maar me ouders zijn lid van de dierenbescherming, WNF en WSPA (world sociaty for protection of animals) en die doen goed werk vind ik.

3. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Omg wat een smerig filmpje. Die gasten sporen niet.

4. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is in China , vuile spleetogen nuke the bastards

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de Nederlandse bio-industrie is lekker. |:-

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt diervriendelijk, maar kan er niet mee zitten hoor. Er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken. De vele mensen die lijden aan honger, het aantal HIV-geinfecteerden wat nog altijd toeneemt, onmenselijke toestanden in lande als Noord-Korea, Sudan etc. Bovendien is bont wel mooi. ;)

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En waarom is het lijden van dieren minder erg dan het lijden van mensen?
    Hoeveel van de HIV-geinfecteerden hadden dat makkelijk (zelf) kunnen voorkomen?

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dieren hebben geen bewustzijn zoals mensen dat hebben. Maar als jij dieren en mensen gelijkwaardig vindt moet je dat zelf weten hoor, ik neem je alleen niet echt serieus als je het doodmaken van een mug net zo erg vindt als het doodmaken van mens (want zo consequent moet je dan ook zijn).

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij heb jij het mis als je zegt dat dieren sommige geen bewustzijn hebben.

Laat ik trouwens even zeggen hoe ik over deze kwestie denk. Ik heb het ook niet zo op dieren, en maak me ook niet druk om dit soort praktijken (niet dat ik ze goedkeur zoals ik al zei, maar opmerkingen zoals die van jouw raken ook kant nog wal).
    Als het kan zou ik graag zien dat dit soort praktijken stoppen.

En over dat consequent zijn heb je idd een punt. Ik zie moeders ook geregeld spinnen doodtrappen, terwlijl het nierschieten van vogels in de tuin dan weer verboden is.

Al met al geef ik dus niet zoveel om dieren. Maar om te zeggen dat dit soort dieren leed veel minder belangrijk is dat het leed dat sommige mensen treft is bullsh*t ;)

Laatst bewerkt: 10 jul 2006

Deel Deze Pagina