1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Digitale Camera] op zoek naar goede camera

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 18 mrt 2009.

  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga waarschijnlijk voor de 500D. Bij de Saturn is die nu redelijk goedkoop, en een kerel die daar werkt gaf me een hint dat hij maandag nog goedkoper wordt. (als kit met 15-55mm IS lens :))

    Bedankt trouwens voor het advies !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2010
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hoi Allemaal,

    Ik ben op zoek naar een compact digitale camera budget +/- 200euro (liefst minder echter de voorbeelden hieronder komen daar op uit)
    Je wordt echt helemaal overrompelt door de verschillende aanbieders dus ik vraag het maar aan de pro's hier.

    Mijn voorkeuren:
    -Compact, moet makkelijk mee te nemen zijn in mijn motorjas.
    -Mooie kleurrijke foto's
    -Vooral om fototjes te maken op vakantie/motortochtjes etc.
    -HD filmpje maken o.i.d. optioneel (leuk meegenomen)

    Waar moet ik op letten? een paar voorbeelden die ik zo heb gevonden:
    [​IMG]
    Sony W380 (net nieuw) specs

    [​IMG]
    Panasonic Lumix DMC-TZ6 specs

    [​IMG]
    Canon Powershot SX200 specs

    Nu moet ik zeggen dat sommige camera's hierboven al boven de 200 euro uitkomen.. maar is dat nu echt de moeite waard of kan ik ook met een tussenmodel goed af.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb ook even hulp nodig met een goedkoop, simpel cameratje. Gebruik eigenlijk nooit een camera, maar wil er toch eventjes een halen voor als ik in April/Mei op vakantie ga om wat foto's te maken. Gewoon iets simpels in ieder geval. Moet wel op accu gaan als dat kan, want camera + AA batterijen vind ik klote. Budget zo'n €150.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb gisteren de panasonic TZ7 gekocht.. wat een vette camera :) 250 euries fijne lens.. maakt mooie foto's en ook nog is HD opnames :) (met 2microfoons dus ook stereo)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor mijn camera heb ik een Memory Stick Duo kaartje nodig. Nu wil ik een 8 GB halen, maar je hebt verschillende soorten. Wat is het verschil daarin?
     

Deel Deze Pagina