1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Digitale TV

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door iNdie^, 20 aug 2013.

  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik dacht dat hier al een topic van was maar kan deze niet vinden dus dan maar even zo:thumbs:

    Een vriend van mij heeft ooit is een smartcard van Ziggo gekocht voor digitale tv. Deze heeft hij gewoon in zijn tv zitten.
    Sinds een tijdje werkt zijn digitale tv niet meer en kan hij alleen nog maar analoog ontvangen.
    Hij heeft zijn kaart er ook niet uitgehaald ofzo dus die kan er niet verkeerd inzitten.
    Iemand enig idee hoe dit komt en of het op te lossen is?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de smartcard via Mijn Ziggo opnieuw activeren.
    Zet de tv op kanaal 1 (digitaal) en druk dan op activeren , het kan maximaal 15 minuten duren voordat de smartcard weer normaal werkt.

    Als de tv uitstaat dan is het niet mogelijk dat Ziggo de smartcard voor het volgende maand kan activeren , met als resultaat dat alleen Nederland 1 nog werkt.

    De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

    Ik wissel regelmatig de smartcard van de tv om met die uit de losse decoder.
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ok bedankt. Zal het vanavond is bij hem proberen.
    Deze topic kan verwijderd worden want als het niet lukt stel ik de vraag nog wel een keer in het goede topic :thumbs:
     

Deel Deze Pagina