Ik had dit ook met de nieuwste NVIDIA Detonators. Bij mij helpt downgraden naar bv. de 41.09 (OUUUUUUD.. maar het werkt). Maar dit hoeft het bij jou natuurlijk helemaal niet te zijn.
Okee, even geprobeerd, het werkt helaas niet. M'n videokaart wordt niet ondersteund onder de 6x.xx drivers . Maar op met m'n GF4 ti4200 is het wel opgelost *) Thanks voor de tip! Beetje slordig van nVidia dat hun laatste drivers slecht werken .
heb zelf een sapphire 9800 progehad geflashed naar de 9800 xt die draaide wel relaxe maar die is opgeblazen hoewel ik er wel zalman chip coolers en een artic vga silencer op had. heb gelukkig nog wel geld terug gekregen hoewel dat ook niet veel was. maar heb ook een 5900 asus gehad ook geflashed naar een 5950 ultra super kaartje maar die heb ik weg gedaan ivm nieuw systeem maar nu heb ik een X700 pro vind het maar een slechte kaart. hebben jullie misschien tips wat ik hiermee kan doen?
Opeten Weggooien Ritueel verbranden aan mij geven frisbeën in het Videokaart/onderdelen topic kijken @leze: kijk eens op de site van NVIDIA. Volgens mij is je kaart trouwens zwaar verouderd, dus is het misschien wel aan te raden een nieuwe te kopen als je games wilt gaan spelen.