1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discman

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GalO, 26 aug 2003.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de nieuwere uitvoering van de hierboven geposte iRiver 256 mb versie, in dit geval is er dus direct mp3 encoding waarmee ik dus live van de radio kan opnemen...
    Sommigen vinden de oudere versie mooier, anderen de nieuwe (including me).
    Ik heb dus het geluk dat mn vader contactje heeft waardoor ik via de Duitse e-Bay een nieuwe heb kunnen bestellen voor maar 210 € i.t.t. tot de 279€ in Nederland :cool:.
    Gaat om deze player:

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Deze is dan wel weer mooi, creative voor 400 amerikaanse dollars

60 gigabyte :)

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Met een beetje zoeken op internet heb ik de Ipod 10 GB gekocht voor 300 euro. Een redelijke MD speler ligt ook ongeveer voor die prijs in de winkel.

En een goede Discman rond de 200 euro.

Als je veel muziek luistert onderweg (of te weinig HD hebt voor je muziek) dan zou ik echt wel ff doorsparen voor de Ipod of die Reaver ofzo.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou gewoon voor de MD gaan..
    1. Je kan overal gewoon opnemen, PC, radio, cd speler etc..
    2. Je hebt ruimte voor 4 cd's op 1 md..
    3. Je hebt over het algemeen een sterker signaal vanuit je versterker, dan vanuit je PC, dus je kan harder blazen..

Nadeel:
    1. Het opnemen van een nummer, kost even lang als het nummer duurt..

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    IMP 550 (Slim X)

Dit is wel een van de beste discman's op het moment denk ik. Wel redelijk duur, maar daar heb je ook een geweldige MP3 discman voor. Zelf heb ik de IMP 350... Gewoon een super ding, hij doet alles :cool: waar je maar van zou kunnen dromen.

edit: alleen ik mis af en toe ook wel iets voor bij het joggen.. daar is deze jongen (hoeweel extreem klein/dun voor een discman) toch niet zo handig voor. Misschien zo'n iFP ding kopen.. die zijn wel extreem klein, goed, mooi, maar ook duur :'-(
    en maar sparen :{

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Heb zelf een Philips AX 2200/00C Discman, 25 seconden shockproof. Relaxt dingetje hoor.
    Aangezien ik maar heel weinig mp3 tjes op mijn comp heb staan, neem ik wel 2 of 3 cd's mee.
    En als je er niet al te gekke dingen mee doen (dus niet in de lcuht gooien ofzo) is ie ook nog redelijk shockproof....

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb zelf een samsung mp3 cd speler. En een sony minidisc. Echt handig ik zet gewoon 3/4 cd's op een mdtje. Mp3 wordt zo'n gezeik music downen enzo. geen tijd voor en geen zin in. En een goede mp3 speler kost nogal wat.

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    downloaden.... idd verschrikkelijk :{

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap echt niet dat mensen uberhaupt nog een minidisc kopen...

10. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En mocht je een gewone discman willen, dan raad ik je de Philips AX3202 of de Philips AX3200 aan. Ze zijn beide jogproof...

De 3200 is €69,99 en de 3202 is €84,99. Het mooie van de 3202 is er een adapter plus speciale NiMH batterijen bij worden geleverd, waardoor je die batterijen in het apparaat kan opladen.

Ik heb zelf echter een MP3 speler.....

12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil niet veel zeggen, maar er staat me iets bij dat die philips dingen bere slecht uit een test in de consumentengids kwamen.. zowel op design (vooral) als op spec's en gebruiksgemak etc..

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit zijn van die dingen waar ik dus ook geen zin heb om geld voor uit te geven. Heb een md en die werkt echt goed. en zo'n mp3 cd speler. Gebruik die nooit heb hem hem maar aan mijn zusje gegeven. Nee ik geef mijn geld liever aan kleding uit ofzo.

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    MD-player zijn rlxt ik gebruik de mijne dagelijks en hij is nog vrij zuinig ook.

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Sony si teh shit...._O_
    deze Sony heb ik(in helblauw :D) al een lange, lange tijd en hij werkt echt supergoed. Alleen hij zuipt wel batterijen(dat licht dan ook waarsch. aan mijn bat.)
    verder zien deze Sony EJ-751L's er ook niet verkeerd uit voor 119,95 euro.

Een vriend van mij heeft zo'n Ipod, dat zijn echt vette dingen. Hij heeft hem op de kop kunnen tikken voor €150.

16. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat die kleiner zijn dan die cd/mpdrie dingen.

Omdat ze zuiniger zijn.

Omdat ze met USB ook aan je computer kunnen, en met een overdracht snelheid van 32 sneller dan realtime je mpdrietjes opnemen.

Omdat je een minidiscje ook in je homedeck thuis in je stereo installatie kan steken. En dat beter geluid geeft lijkt mij, dan via een stereomini jack plug, die je zou gebruiken als je een mpdrie apparaat wil aansluiten.

En MP3 is slechtere kwaliteit dan die atrac gedoe van MiniDisc.
    Dus dan zou ik toch liever voor WMA gaan. En die zijn er nog niet zo veel.

17. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las vandaag dat Apple een nieuwe Ipod uit heeft gebracht met een 40GB schijf erin kunnnen meer dan 10000 liedjes op.
    Gekkenhuis toch waar eindigt dit joh... 120GB schijven in je MP3 spelertje kun je heel het Kazaa netwerk erop zetten ......... ;) :p

Deel Deze Pagina