Thx voor de samenvatting, hoef ik minder tekst te lezen. Begrijp me niet verkeerd, je stukjes tekst op xbw zijn leuk om te lezen en ik kom graag op xbw. Ik heb alleen een beetje moeite met mensen die mij gaan beledigen, snapte? Gelukkig ben ik kwaadste niet en reageer ik op een nette en volwassen manier terug.
===================================================
Fout1: Ja ik gebruikte een zin die niet heel hoogstaand was, maar ik wou sowieso geen discussie met die persoon dus who cares? Het was ook meer als grap bedoelt.
Fout2: Het Iran dat wij kennen is nog geen 30 jaar oud.
Fout3: Klopt, en dat zal je me ook niet horen ontkennen.
Fout4: Boeie, het ligt in de buurt.
Fout5: Het is mammalia met dubbel m, en het enigste wat je daarmee bewijst is dat de mens boven water adem kan halen en geen eieren legt.
Fout6: Ik handel niet uit instinct, ik denk altijd goed na over wat ik doe.
Fout7: Ik heb nog zeer erg m'n twijfels over de bewustzijn van dieren. Heb een dier nog nooit op een goede discussie kunnen betrappen.
Fout8: Als Chimpansees slimmer als mij waren hadden ze al lang de wereld veroverd.
Fout9: Valt wel mee hoor, ze kunnen gebaren herkennen.
Fout10: Goh dat zullen waarschijnlijk behoorlijke simpele berekeningen zijn. Kennen ze ook formules? En zelf formules ontdekken? Dacht het niet. Alleen heb ik nooit gezegd dat ze niet kunnen rekenen. Tuurlijk geloof ik wel dat ze iets kunnen, banaantjes plukken enzo.
Fout11: Het zijn idd kuddedieren en wanneer ze elkaar moeten verraden om te overleven doen ze dat. Maar hoezo is dit een fout van mij?
Fout12: Sorry dat ik een eigen mening heb.
===================================================
Ik heb mezelf dus kunnen terug verdedigen en ik zal je een geheim verklappen, ik ben niet onder de indruk van je argumenten! Mijn mening is niet veranderd en ik sta altijd juist heel open. Tja, dat jij toevallig moeite hebt met mensen die een andere mening hebben... Had je maar ook geen forum moeten starten
Oh en ik ben dom? van mij mag je dat best denken, vroeger vond ik dat kut als mensen me niet begrepen en voelde ik me echt dom en anders. Gelukkig hebben mensen mijn IQ laten testen en wat bleek? Ik ben zwaar bovengemiddeld. Kijk mij eens, ik kan me eigen mening vormen
.
Klik om te vergroten...