1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] "******" als scheldwoord.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Acolyptus, 11 okt 2008.

1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk mischien al over 20 of 50jaar. Ik heb het in ieder geval wel want, als ik ****** krijg als ik oud ben wil ik er natuurlijk niet aan sterven.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja en? Wat is het verschil? Ze kunnen allebei nare herinneringen ophalen. Moeten we dan ook die andere woorden maar niet meer gebruiken?

Ik heb echt vaak het gevoel op dit forum dat mensen niet lezen wat iemand bedoelt, maar gewoon sec lezen wat er in één reply staat zonder rekening te houden met de context...

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    HARTINFARCT TERING HARTINFARCT.

Zo, nu is het wel een scheldwoord. :confused: Wie beslist wat wel of geen scheldwoorden zijn dan? 8)

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Valt het woord niet EXTRA VEEL op door het in sterretjes te veranderen? Iedereen weet toch wat er 'staat'. Vooral als je dit maar bij 1 woord doet. Rara wat stond er. En ik neem aan dat als je al van slag wordt bij het lezen van het woord, dan wordt je ook niet goed van die sterretjes waarvan je weet wat er eigenlijk staat.

Daarbij valt het veel meer op. Geef mij 1 a4tje met tekst met daarin sporadisch het woord ******. In één oog op slag zie ik het woord niet staan. Verander het in sterretjes en het eerste wat mij opvalt is dat er sterretjes staan. Ze vallen gewoon veel meer op als letters.

Ik ben voor het gewoon kunnen typen van het woord ******, maar wel zware bestraving bij misgebruik van het woord. Kunnen wij teminsten normaal over ****** praten zonder dat het er debiel en mensonterend uitziet.

De bedoeling is dat als een paar mensen iets fout doet dat je HUN straft, niet de gehele samenleving. Maar dat is iets wat ze in Nederland niet snappen.

5. Huskyhond

Huskyhond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Harden woorden maar wel de juisten je krijgt een mond vol tanden heirvan :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist even de nodige overbodige posts verwijderd. Het is wel de bedoeling dat hier een normale discussie plaatsvind, anders kan de thread gewoon dicht. Tevens gaat het hier om de maatschappelijke kant van het verhaal, niet zozeer om het beleid van XBW hierover.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Is Nederland niet ongeveer het enige land waar uberhaupt met ziektes gescholden word?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat klopt ja. Was laatst een onderzoek over.

Schelden heb ik geen problemen mee. Het woord ****** gebruiken ook niet. Doe het zelf ook. Maar het moet niet in iedere zin voorkomen. Dat gaat me dan iets te ver. En ook gewoon in het openbaar en hard. Dan gebruik ik zelf liever een andere woorden. Tering, kut, slet, hoer, tyfus. Net zo erg maar toch anders. Kijk mij doet het niks maar er zijn toch mensen die er aanstoot aangeven. En ik vind toch dat je wel wat rekening moet houden met andere ( oudere ) mensen.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Mensen moeten gewoon opbokken met hun gezeik. Als iemand ****** of iets zegt neem ik ze niet eens meer serieus en lach ik ze gewoon uit. Worden ze pissig van en laten ze zien hun mentaal en fysiek zwak ze pas echt zijn. En nog vaker is het gewoon praatjes om stoer/sterk/imposant over te komen terwijl die persoon geen zak voorsteld en het toch niet waar maakt.

Dus... Waarom zulke personen serieus nemen of uberhaupt tijd aan besteden? Gewoon links laten liggen die tokkies.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nja op XBL hoor je constant faggot / fuckface / whore / etc. Dus dan kan je net zogoed tering / tyfus / ****** zeggen

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks *NERAZZURRI*, voor het wel daadwerkelijk lezen van mijn post :thumbs:.

12. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die ziektes als scheldwoorden gebruiken zijn gewoon niet normaal een heleboel mensen zijn wel iemand verloren aan een ziekte ik vind dat je daar niet mee mag spotten

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me af he, wat voor scheldwoorden gebruik jij dan?

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat romantische gelul van mensen zoals jij over het niet mogen spotten met een ziekte hangt me echt de keel uit. Je spot er niet mee, je gebruikt het als uiting van je frustratie. Als iemand kenker zegt heeft hij/zij niet meteen de intentie een persoon die aan de andere kant van de wereld leeft en daadwerkelijk aan de ziekte lijdt te beledigen.

F.F.S...

15. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) schat dat er in 2004 wereldwijd 9 miljoen mensen tuberculose hebben gekregen en dat 1,7 miljoen mensen zijn overleden ten gevolge van deze ziekte. Dit zijn circa 5000 tuberculose-doden per dag .

Echt hoor, dan hoor ik mensen soms bullshit ophangen van: "Niet spotten met ****** he, teringlijer". Hypocriet,hypocriet..

16. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuberculosejong 8)

Ach, mensen moeten lekker naar hun zelf kijken, 100% van alle mensen die ik ken die het woord ****** niet willen horen schelden wel met tering of tyfus of iets anders waar weet ik hoeveel mensen aan dood gaan.

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    idd, klopt ook helemaal niet.

als ik ****** zeg, dan maak ik geen grap over iemand die dood aan ****** is gegaan of er nu aan lijd, tuurlijk vind ik et erg dat dat moet gebeuren.

maar ******aap, en al die die variaties erop klinken gewoon lekker 8)

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Talloze varianten mon chér....
    Wat denkt U van....

"kustmijnkloten".....
    "Miljaardenondegodverdoemme"
    "zakkenwassers"......
    "azijnpissers".....
    "den boom in,bij die andere apen".....
    "staal zonder waarde".....
    En mijn persoonlijke favoriet " stelletje neanderthalers,zeker een beetje te laat geboren aangezien de rest allang is uitgestorven".....

Of een kortere variant daarvan "U bent echt wel de laatste"..... :+

Kortom je hoeft er écht géén enkele dodelijke ziekte bij te betrekken om je ergenis weer te geven...Zelfs de term "garnalenverstand" is al bijzonder doeltreffend om de tegenpartij de discrediteren qua intellectueel niveau...
    met oprechte excuses naar de échte garnalen toe natuurlijk ....:b:

Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh tering, Svennies is ook weer uit z'n klote kast gekomen hoor.. De cholera.. :+

Nouja, ik scheld me de hele dag de schurft op m'n kut, maar neem me geen lul voor de mond omdat sommige mensen het er moeilijk mee hebben.. Ik heb het zelf alleen een beetje moeilijk met k*nker.. Dat hele karma ding een beetje.. :+ Soms floept het er uit, maar ik ben het eens met de mensen dat het gewoon een sterke krachtterm is. Daarnaast luister ik de hele dag naar rappers die niks anders schelden dan met kenker.. 8)

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, zo'n lange tijd tussen de mottenballen,ik had even frisse lucht nodig....:+
    Cholera of niet,dit is medisch nog degelijk op te vangen,aan ****** heb ik er echter al ettelijke verloren die mij dierbaar waren....
    Ik wéét wel dat het voor de ene persoon een scheldwoord blijkt,daar waar een ander persoon die de vreselijke gevolgen van deze ziekte er véél meer in ziet dan een scheldwoord aangezien je dan je tegenstander gewoon een eind van deze wereld afwenst met een einde dat je écht niemand toewenst,maar daar staan nét de meesten onder ons niet bij stil....
    Het zal je maar overkomen...;)

Deel Deze Pagina