1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Apollo 11 is niet nep. Ik geloof niet dat ze in '69 een film kunnen maken die met de techniek van de 21e eeuw niet kan worden ontkracht. Denk je echt dat het algemeen aangenomen zou zijn als de vlag echt wapperde? Denk je echt dat er dan geen expert was gekomen die zei, jongens dit geloven we toch niet? Nee, tot nu toe zijn er alleen maar amateurs die beweren dat die vlag wappert. Soms lijkt het wel of sensationele sensation hunters meer krediet krijgen dan mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die film is geweldig! Ik kijk hem elke keer weer als hij op tv is.

    Ik vond de uitzending overigens wel aardig. Er was een paar dagen geleden al een hele uitgebreide documentaire over de maanlanding op de publieke omroep. Het was dan ook moeilijk om daarmee te concurreren. Daarom was het tof dat ze ook op andere dingen zoals die hoax verhalen ingingen.


    @Tyrant, zoals ze al in die uitzending zeiden. Zelfs de Russen erkenden meteen de maanlanding. Als het nep was, dan denk ik dat de Russen harder zou hebben geschreeuwd dan de sensatiezoekers
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zoals gezegd; ik geloof dat we wel zijn geweest.
    Maar,
    Er is natuurlijk veel meer dan alleen een wapperende vlag.

    http://aulis.com/jackstudies_index1.html

    Let op! Er zullen betere sites zijn, en misschien vind je dit totaal niet overtuigend, maar het is maar om aan te geven hoeveel verschillende dingen er niet zouden kloppen.

    De russen zouden mee doen aan de Hoax. In de 'er waren Aliens op de maan' theorie iig.

    En zo zou NASA bij zowat iedere internationale 'space agency' een behoorlijke vinger in de pap hebben.
    JAXA zou zelfs een oude NASA foto hebben ge released en hebben gezegd dat zij die foto een paar dagen geleden hadden gemaakt met hun module.

    De leugens gaan ver. :D Heel ver.
    En er zijn ook zó veel verschillende theorien over NASA icm de maan. Het is moeilijk om het allemaal bij te houden. 8)

    Maar ik geniet van ze allemaal! :+

    Wederom, ik verzin dit hier niet terplekke! :p
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Leuk zo'n site ja.. Gemaakt door Jack White. Nu, ik ken die Jack White niet, jij kent die Jack White niet. En het lijkt me sterk dat het de zanger van The White Stripes is.. :+
    Punt is, misschien heeft deze Jack White een MBO diploma voor monteur. Het is iig geen NASA geleerde, of iemand die ook maar beweerd dat hij gegrond verstand heeft van dit soort zaakjes. Duidelijk is dan ook dat al zijn argumenten puur gebaseerd zijn op waarnemingen.

    Ik moet toch meegeven aan Jack White en conspiracy kornuiten (ook die van 9/11 waren er erg goed in), ze zijn erg goed in je dingen laten geloven. Mooie argumenten die, als je het snel leest, er erg lijken en wel waar MOETEN zijn... Leuke site btw!

    Het is gewoon soms moeilijk te geloven, vooral in the 70's. Kijk eens naar het filmpje van de astronauten die de maan verlaten! Die lancering ziet er gewoon 'raar' uit.. Ik zou me ook nooit kunnen voorstellen dat ze met zo'n raar karretje over de maan rijden. Toch is het waar.. TOCH? HET MOET! :p
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat zou een beetje raar zijn niet? Een NASA werknemer die zijn eigen werkgever belachelijk maakt. De NASA heeft veel geheimen(vandaar ook al die NASA/Alien theorieen) die maar weinig mensen weten. Zelfs de president weet niet alles en dat zegt behoorlijk veel. Of de maanlanding van Apollo 11 real is of fake, dat weet niemand maar dat er dingen gebeuren bij de NASA die we niet mogen weten weet ik wel zeker.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die Alien theoriën zijn geen direct gevolg van wat NASA al dan niet geheim houdt. We weten niet wat NASA achter houdt, dus kunnen we ook niks zinnigs zeggen over de vraag of NASA überhaupt wat achter houdt. :p Mensen zullen altijd zoeken naar complottheoriën en geheimen, ook al geeft iemand volledig openheid van zaken.
    Maar jij drukt NASA-geleerde dik, terwijl Tyrant vooral het punt wilde maken dat de authenticiteit van die Jack White discutabel is. M.a.w., wil je echt geloofwaardig overkomen, dan moet je gewoon een geleerd iemand zijn en jaren onderzoek hebben verricht. Of dat bij NASA was, bij een universiteit of waar dan ook, dat maakt dan niet uit.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik blijf meningloos over Apollo 11, het is gewoon iets wat je als normaal mens niet zeker kan weten. We zullen er pas achterkomen wanneer naar de maan reizen is weggelegd voor iedereen met de maan als vakantiebestemming.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ok, ja ik bedoelde niet expliciet iemand van de NASA, maar meer een rocket scientist oid. Slechte woordkeuze. Maar dit is een hobby fotograaf.

    Meningloos? Correctie, je hebt een mening, maar je durft hem niet uit te spreken. Lame... Onbewust vorm je altijd een mening.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mijn mening is dat ik het niet weet, nuff said.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Niemand weet het... Maar wat geloof je?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Helaas geloof ik niet 8)

    Edit:

    Ben ik trouwens de enigste die het raar vindt dat je geen sterren ziet!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  12. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    @AVHAHA: nee jij bent niet de enige, dat is ook 1 van de redenen die mensen aangeven om de maanlanding te ontkrachten.



    wat ik me afvraag is, wat er allemaal gebeurt in Area 51 en of er echt een ruimteschip in Roswell is neergestort.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat komt door het reflecterende licht van de maan en de exposure van de camera enzo.
    De exposure zou niet gevoelig genoeg zijn om het zwakke licht van de sterren op te pikken.

    [​IMG]

    Daarom zouden we ook nooit sterren zien in foto's van de Aarde.
    Of in Dulce. :D
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel normaal. Pak maar eens je camera en probeer een sterrenlucht te fotograferen. Heb je wat beter aparatuur voor nodig. ;)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De aarde zie je glashelder, maar een paar felle brandende sterren geven natuurlijk te weinig licht om te zien. Uhm okee 8)

    Jammer dat NASA geen foto's heeft gemaakt met sterren, dat zou een stuk mooier zijn geweest.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die sterren staan wel even een paar miljoen lichtjaar verder dan de aarde he. ;)

    Doe eens 1 lamp voor je neus houden, en de andere 100 meter verder ophangen. Eens kijken welke feller lijkt. En welke door de camera wordt opgepikt.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ging er vanuit dat je met het blote oog op de maan geen sterren kan zien, maar de verklaring heb ik al gevonden(zie het stukje tekst dat ik hierboven post).
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me echt prachtig als NASA eens een foto zou maken vanaf de maan (of waar dan ook) met hoe een astronaut het zou zien. Gewoon alle sterren.
    _O_
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Lijkt me dat astronauten met 'tzelfde probleem zitten als de camera's.... Die zien dus ook geen sterren.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    UFO?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina