1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie niks in die text staan dat verwijst naar een UFO !

    Tenzij je wil geloven dat dat ding een UFO was natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ze zeggen niet wat het wel is, ze denken wat.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als ze niet weten wat het was en het vloog, was het inderdaad een UFO.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Precies, ik heb in het vorige deel al eens een pleidooi gegeven dat UFO's bestaan. Kan zelfs een vliegend melkpak zijn 8).
    Alleen iedereen verbind het gelijk aan aliens en whatsoever...
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Belachelijk argument. Het is een feit dat NASA alles eerst goed screent voor het publiekelijk te maken. Zo zijn er duizenden foto's van de ruimte en de maanlanding, de maan en andere planeten, en wordt altijd maar een klein deel vrijgegeven. Dat ze dus wat achter houden is gewoon feit, echter weten we niet of wat ze achter houden ook echt speciaal is of gewoon mislukte of niet mooie foto's etc. Maar ze houden bijna 99% van wat ze doen achter. Maarja, niet dat het bijzonder is of hoeft te zijn, jij vertelt je werkgever ook maar een miniscuul deeltje van wat je daadwerkelijk doet.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bronnen?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    De bronnen zaten bij de 99% natuurlijk.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoezo is dat een belachelijk argument als jij zelf terugkomt met een redenering zonder bronvermelding of bewijs? :+ Jij doet het simpelweg af als feit, maar komt met niks. Het is waarschijnlijk, dat geef ik toe, maar getallen als 99% zijn volledig uit de lucht gegrepen en enkel gebaseerd op vermoedens.
    Verder doelde ik juist op ingrijpende dingen. Dat niet alle foto's worden vrijgegeven snap ik, maar het is geen feit dat NASA ingrijpende ontdekkingen of geborgen materiaal achterhoudt. Dat zijn de zaken waar complotdenkers van overtuigd zijn.

    Ik blijf bij de strekking mijn post: Ook als NASA volledige openheid van zaken zou geven, zouden er complottheoriën blijven bestaan. Dat zit gewoon in de aard van het beestje, wij zien wat we willen zien.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    WTF!!! Check dat plaatje dat ik heb gepost! Is opeens een heel ander plaatje XD

    FREAKS ME OUT!
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wow, gisteren zond Canvas de film 'In the Shadow of the Moon' uit.. Gemaakt door de NASA, dus wellicht een beetje propagandisch, maar desalniettemin fantastische film. Alle 12 mannen die ooit op de maan hebben gestaan (alleen de gedachte al, ik vind het heroïsch :p). De mooiste beelden komen langs, en na het zien kwam ik echt in een soort filosofische extase... Want wat is de wereld toch eigenlijk klein. Zoals ook de astronauten zeiden, als je eenmaal op de maan staat, en je ziet de complete Aarde als bolletje in het nietsledige zwarte... Ongelooflijk. Zoals Collins zei: you can put the Earth behind your thumb. Waar maken we ons allemaal druk over? Wat boeit het dat Jan Smit single is geworden?

    Echte aanrader voor iedereen.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het probleem dat ik heb met z'n filosofische gedachtegang is dat we gewoon maar mensen zijn en ons juist druk moeten maken om menselijke dingen zoals de relatie van Jan Smit! We zijn eigenlijk niks waard, dat de mens bestaat heeft geen invloed op het oneindige universum dus we moeten ons ook niet bezig houden met de ruimte maar met ons dagelijkse leven. Hoe de wereld is ontstaan, bestaat god wel of niet, wanneer is tijd begonnen? Dingen waar een mens niet over hoort na te denken eigenlijk.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Meen je dat nou? Dit is de hoogste vorm van zelf intellectie en filosofie! :eek:
    Ben ik dus niet met je eens :b:
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha, we doen het zelf nu ook. Mijn punt is, sommige dingen gaan gewoon te ver en er over filosoferen heeft geen nut aangezien we een antwoord erop nooit te weten zullen komen.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je niet zoekt, weet je ook nooit wat je te weten zou kunnen komen.

    (Maar filosoferen heeft ook geen nut, keiharde wetenschap moet ons antwoorden geven O-))
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat je nodig hebt is een mooie combo van filosofie en wetenschap.
    Wetenschappers hebben de neiging heel sterk vast te houden aan hun huidige denkwijzes en willen vaak niet out of the box denken. Terwijl dat achteraf gezien wel handig zou zijn geweest.

    Filosofie pusht de wetenschap vooruit. :cool:

    Jij bent een van de wetenschap? :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wetenschap kan niet alles beantwoorden. De grootste vraag die iedereen stelt: waarom?
    Die kan nooooit worden beantwoord. :+
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laten we maar weer ontopic gaan! ;)

    [yt]SbOdnCvQfI0[/yt]
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    wide view:
    [​IMG]


    closer:
    [​IMG]


    zoom:
    [​IMG]
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij geeft zelf al aan dat 't een natuurlijk verschijnsel is, dus tsja. Leuk, maar helaas nog altijd geen aliens :9
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Unusual structure' en 'Who put it there' vond ik wel open voor interpretatie. :9
    Wilt nog niks zeggen, maar vond het wel leuk dat juist Buzz zo een uitspraak doet. Al doelt ie misschien uiteindelijk op een natuurlijk verschijnsel. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina