1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    Een leguaan kan niet van kleur veranderen, noch vliegen :+

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    Misschien wel als het een buitenaardse leguaan is, een legualien.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Ik geloof dat het dit jaar was , vrienden van me waren op bezoek bij me een weekend en we kwamen terug van de film geloof ik. En ineens vlakbij mijn huis in de lucht zagen we een gek iets, rode lichtjes en het was absoluut geen vliegtuig.

Een van die gasten was er dus echt 100% van overtuigd dat het een UFO was, ik blijf dan weer zo'n jan lul die zegt....mja, kan van alles zijn. Maar ja...wat dan? :)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    Explain 'rode lichtjes' s.v.p.

Er worden namelijk regelmatig Chinese lampionnen opgelaten. Heb er zelf ook weleens een gezien.

5. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    graancircels is gewoon een vorm van kunst van grappenmakers. Ufos bestaan daar in tegen wel, heilig van overtuigd. Ik er zelf ooit 1 gezien, het leek gewoon op een ster, alleen bewoog ie te snel voor een helicopter en ook de hoeken waarin ie vloog waren abnormaal, van links naar rechts, van rechts naar onder etc. Ik was ook best bang moet ik eerlijk zeggen

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:

Poeh, nou het ware volgens mij vier lichtjes..of meerdere, en het bewoog idioot snel. Het verdween achter de daken en het bleef weg...zo snel. Tja, ik blijf er altijd skeptisch over.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    Tijd geen nep ufo filmpje meer gezien hier. :eek: Wat is er gebeurt?

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    We kunnen er wel een lekkere foute docu tegenaan gooien natuurlijk :+

http://video.google.com/videoplay?docid=1655566989542199072#

Zelf nog niet helemaal gezien, maar de intro met Roger Moore belooft veel goeds :9

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    Same here :p

11. DulleNL

Leuk Bevonden:

http://www.space.com/scienceastronomy/090923-moon-water-discovery.html

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    Ziet er uit als een gave docu, Dulle. In 720p nog wel 8) Binnenkort eens kijken als ik tijd heb. Heb ook een docu gedownload; UFO's, Angels & Gods ofzo, uit 2006. Blijft heerlijk vermaak, die complotdocu's :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Is ook een heerlijke docu. En vooral verfrissend om eens een dergelijke docu in goede kwaliteit te zien ipv de wazige zooi wat je meestal tegenkomt. :p

En hoewel docu's als The Universe hartstikke interessant zijn, kijk ik toch liever dit soort dingen. :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
  15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Erich von Däniken _O_

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Iemand die zich deze post/trailer nog herinnert?

Hier is dan de volledige film:
    [yt]eBhcSySQf48[/yt]
    [yt]Af-7zLwe6A0[/yt]
    [yt]1wR9sf8pkv8[/yt]
    [yt]EIsIaCW0ym0[/yt]
    [yt]MgVulJSc8A0[/yt]
    [yt]WONi0of6sSo[/yt]
    [yt]M2H5mqIW_0s[/yt]
    [yt]xA0c7eWeDwk[/yt]
    [yt]lKIZuGMUs7E[/yt]

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    Lekker bezig weer. Moet ook die bovenaan de pagina nog steeds kijken zie ik nu, dus ik zal het op m'n to-do lijstje zetten :+

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    Ait kewl, die kijk ik vanaaf wel ff.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Deze is wat korter (als je echt geen tijd hebt: Alleen deel 2 is belangrijk)

[yt]unebB6p1tH8[/yt]
    [yt]wifYlkeqr_4[/yt]

Altijd leuk dit soort shows.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Ah, het werd weer eens tijd voor dit :

David Wilcock: Full Disclosure and INTRODUCTION to ET by years end?

Topic started on 7-10-2009 @ 07:09 PM by DimensionalDetective
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]+53 more

Now, I must admit up front that I have some bias towards liking David Wilcock---He has given some amazing speeches in the past tieing into fringe science, the nature of consciousness, and the ET / UFO phenomenon...

That being said, he dropped a bomb-shell on Coast to Coast AM last night that was SO "out there" that even I have to admit I am at the very least raising an eye brow of skepticism.

At about the 8 minute mark here, he says not only are his "insiders" within the intelligence community telling him the government plans FULL DISCLOSURE before the years end, but that there is a 2 hour, international TV spot reserved for this event...But that's not even the most incredible "out there" part: He also says that these intelligence agents are saying that this disclosure and international TV broadcast will introduce us to HUMAN-LOOKING ET's THAT ARE HERE!

I will let you guys listen and chime in...I must admit as much as I like David and as much as I would literally be jumping up and down with excitement if this were true, I don't know how this could happen on such a dramatic scale so quickly when our press is still just TRICKLING out info here and there---But perhaps the international communities might be behind something? If ANY part of it were true, it would be the biggest revelation in the history of earth.

Fast forward to 8:00 for the revelation:
    [yt]y6SLdyzLgNs[/yt]

Alsof er nog niet genoeg reclame is :mad:

Het jaar is alweer bijna voorbij, dus lang hoeven we niet te wachten. ;)

Er zit btw serieus copyright op de ATS posts. :+ Waarom hebben wij dit niet op XBW

[​IMG]
    Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5
    The Above Network, LLC, 1997 - 2009
    You are free:
    • to copy, distribute, display, and perform the material
    Under the following conditions:

[​IMG]
    Attribution
    . You must attribute authorship of the work to "DimensionalDetective; a member of AboveTopSecret.com", and include the title of the message thread, David Wilcock: Full Disclosure and INTRODUCTION to ET by years end?; and this full link URL to the post: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread508356/pg1#pid7280062. (Unless otherwise noted, photography and other artwork linked within member posts are subject to the usage rights of the individual owners of the linked artwork.)

[​IMG]
    Noncommercial
    . You may not use this work for commercial purposes. This includes display on any website that contains advertising, accepts member donations, or any other form of monetary compensation. Display must be open to the general web browsing public with no access restrictions.

[​IMG]
    No Derivative Works
    . You may not alter, transform, or build upon this work.
    • For any reuse or distribution, you must make clear to others the license terms of this work.
    • Any of these conditions can be waived if you get permission from The Above Network, LLC.
    Your fair use and other rights are in no way affected by the above.
    This is a human-readable summary of the Legal Code (the full license). ​

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina