1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik zelf ook al gezegd.
    Maar als jij je moeite doet dan zal jij ook wel zien dat het op een beest lijkt. Ja?
    Dan zien we hetzelfde.
    Maar jij denkt dat het gewoon een steen is. Ja?
    Dan denken we hetzelfde.

En welk soort fratsels bedoel je nou? Ik ben het met je eens dat vergelijkingen met Star Wars niet goed is voor de geloofwaardigheid.
    Maar ben jij op Mars geweest? Heb jij die zogenaamde steen in je handen gehad? Nee?
    Dan kan het nog steeds een schedel zijn. Weet jij veel. Weet ik veel. Maar het KAN.
    En dat het KAN moeten mensen eens leren accepteren. Want vaak gaat het over de mogelijkheid dat het MISSCHIEN een schedel is. Maar zelfs dat wordt vaak ontkend.

En er wordt eigenlijk nergens iets belachelijk gemaakt. Dat vind jij omdat jij een andere visie op het gehele gebeuren hebt.

Dat filmpje van die vergelijking van de 'piramides' op Mars en de 'Pleiades' is wel vreemd... Hoe kan dat? Is het stomweg toeval?
    Ik denk van niet.

Hoe kan het dat mensen op Aarde soms al van planeten wisten waar wij net pas achter zijn gekomen? Hoe kan het dat ook hier dmv piramides sterren worden 'uitgebeeld' ?

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch zelf wel dat het gewoon ZOEKEN naar iets is wat er hoogstwaarschijnlijk niet is (lees: kans is groter dat het een steen is dan iets anders) en daardoor het dus veel aannemelijker is dat het een steen is dan iets anders. Alles kan, echter, als de kans erg klein is moet je er niet achteloos van uitgaan. Als ik mijn best doe kan ik op iedere foto dan wel iets gaan zoeken wat mogelijk lijkt op een herkenbare vorm. Ik vind het zo raar dat als men geen idee heeft hoe een mogelijke levensvorm er uit ziet, het dan maar een levensvorm moet zijn die herkenbaar is aan de hand van de vorm oid. Wie weet zijn er wel vormen van leven op mars en zijn deze al gefotografeerd, het idee dat dit vormen moeten zijn als een rat of een dier vind ik juist getuigen van een vrij bekrompen visie.

Dit kan je ook verklaren aan de hand van het feit dat er extreem weinig gedocumenteerd is teruggevonden, dit wijst dus alleen maar aan dat er veel kennis verloren is gegaan.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij zoekt naar iets wat in jou wereldje het meest waarschijnlijk is.
    Als er leven op Mars is (geweest), en dat vind IK dus vrij waarschijnlijk, dan is de kans ook relatief groot dat iets wat op een schedel lijkt ook daadwerkelijk een schedel is.

Kwestie van perceptie.

Nu heb ik het niet alleen over die specifieke foto!

Dat kan inderdaad. De kans is er dat er al levensvormen zijn gefotografeerd, maar dat wij het met onze huidige kennis gewoon niet herkennen.

En niemand zegt dat het een vorm van bv. een rat 'moet' zijn. Het leek op een rat, dus dan beschrijf je het als een rat. Hoe moet je het anders noemen?
    De kans dat het er totaal anders uit ziet is net zo groot als dat het op onze wezentjes lijkt

Daar is juist helemaal niks bekrompen aan. Bekrompen is als je er van uit gaat dat alles anders moet zijn dan hier. Wederom dus; weet jij veel. Hell, er zijn zelfs theorieën dat wij van mars komen. 8) Geen wonder dat hun beesjes dan op onze ratten lijken.

(NIET mijn theorie, ik meld het gewoon even)

Doel je dus op Mars? Je kent natuurlijk wel het complot dat NASA genoeg heeft gevonden, maar het allemaal achterhoud van ons?

Dat iemand die bij NASA heeft gewerkt bv. zegt dat ze op zowat alle maanfoto's erg druk bezig zijn met hun airbrush? (ik doel op die vrouw van het Disclosure Project, maar ze is natuurlijk niet de enige)
    Dus wie zegt dat er niks gevonden is? Ze laten het ons gewoon niet zien.
    Tenminste... Dat proberen ze. ;)

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke maanfotos precies? Ik vraag me dat af omdat mensen met een beetje telescoop toch al best veel kunnen zien. Of heeft nasa mensen die een foto voor hun telescoop houden 8)

Over die theorie dat het leven van mars kan komen, dat gaat erover dat, bijvoorbeeld, bijna 4 miljard jaar geleden er een rotsblok op mars insloeg, waar toen al eencellig leven, misschien zelfs primitiever, aan het ontwikkelen was. Het gaat dan niet perse over mars, maar dat het leven overal vandaan gekomen kan zijn. Door die impact vlogen er kleinere rotsblokken met daarin die eencelligen van mars af, waaronder er ook een richting de aarde ging en zo het leven op aarde is gekomen en dat in de vorm van ééncelliggen of zelfs primitiever. Weet je hoe klein de kans is dat, als het leven op mars lang genoeg bestaan had, het er ook maar iets hetzelfde uit zou zien? Vergelijk het met de overeenkomsten tussen een boom en een mens.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik betwijfel sowieso of wij hier telescopen hebben die ruines ed. op de maan zouden zien.
    Hubble kan het niet eens, maar zouden wij het wel vanuit onze achtertuin kunnen?

Anyway, een paar oudere voorbeeldjes:

En ik twijfel er niet aan dat er meer is. Net als ik er niet aan twijfel dat ze er beter in zijn geworden.

Of dit is gebeurd.

Ja, het is een clipje van een film, maar het laat de theorie goed zien.

Ik heb geen idee. Jij ook niet. :p
    Maar het hoeft er niet precies hetzelfde uit te hebben gezien. Er zijn gewoon overeenkomsten.
    STEL dat ratbeest van de vorige is echt (STEL). Als ik dat ding hier op Aarde zou tegenkomen zou ik het maar een weird beest vinden. Het lijkt wat op een rat, maar het is het overduidelijk niet.
    Er zijn overeenkomsten, maar het is niet hetzelfde.

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat bij die fotos het resultaat is van het samenstellen van mozaïeken (of wat daar het meervoud ook van is) Bij astronomische fotografie worden vaak mozaïeken gemaakt om zo grotere oppervlakten te kunnen fotograferen.

Wat ik verder probeerde te zeggen was dat het, bijvoorbeeld, met het milieu dat op mars heerst de kans vrij klein is dat er wezens van dat formaat zijn. Alleen al omdat de atmosfeer zo ijl is.

Die film is trouwens goed. :)

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    @Dulle

Toen ik deze clip zag moest ik aan jou denken Dulle,maar zo te zien heb je deze band aan je zijde.:)Ben zelf fan van ze,maar deze clip kwam ik pas van ze tegen.

8. Scarface55

Scarface55 Guest

Wie in buitenaardse wezens gelooft heef te veel Halo 3 gespeeld.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat versta jij onder wezens dan?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ik weet dat foto's vaak mozaïeken zijn, maar ik denk niet dat die verklaren waarom het er uit ziet alsof iemand bezig is geweest met Photoshop.

Bij een mozaïek krijg je alleen maar naden te zien. Plekken waar de foto niet helemaal perfect past.
    http://marsrovers.nasa.gov/spotlight/opportunity/images/MIPL_broken_Bonn_Mosaic_040707151034.jpg
    http://marsrovers.jpl.nasa.gov/gallery/press/spirit/20040108a/PIA05015.jpg

Maar is de atmosfeer daar altijd zo ijl geweest? Dan hebben ze zich misschien hebben aan de omstandigheden aangepast?
    Of de atmosfeer is niet altijd zo ijl geweest, en ze hebben gewoon geleefd. Vroeger. Totdat er iets misging, en ze allemaal doodgingen.
    Of een combo van de 2.

Pure speculatie natuurlijk. Maar niet geheel vreemde theorieën .

Ik blijf iig denken dat er nu of vroeger leven op Mars en de Maan is geweest. En dan doel ik niet op bacterieel leven.
    Nu nog wachten op het bewijs wat niet meer te ontkennen valt. :p

Misschien zag Mars er vroeger zo uit?: ;)
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/TerraformedMarsGlobeRealistic.jpg
    Dat is tenminste iemand. :+

:):

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Daar heb je mijn steun in,Mars is volgens mij een planeet die gedrogeerd is geraakt en heel veel verbergt.Je weet nooit wat er is gebeurt,een natuurramp die wij niet kennen op onze planeet of gigantische zandstorm die als een soort mega Tsunami tekeer ging.

Of misschien dat zuigende schip van Spaceballs:DJust kidding.

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies.
    Italie, Denemarken en Canada hebben hun files ook al vrijgegeven. Dit is dacht ik de derde ronde van de UK.
    Het begint ergens op te lijken.

Of het rapport van onze vrinden de Belgen over hun UFO wave eind jaren tachtig:
    En gewoon nog even wat fotootjes:
    Zijn ze potverdikkeme weer bezig geweest met photoshop? :mad:

Young Internet mavericks should remember... this was 40 years ago, long before Photoshop.

Anyone doing print layout work got very good at using a razor blade to quite literally slice a desired image out of its background in the source photograph. You physically remove the piece you want, and throw away the rest of the print.

Look at old magazines or movie posters and you can see how the lines around someone's hair are too smooth and clean -- due to the action of the razor blade. It took a great hand to make those curves come out so natural-looking:

Therefore, such a 'cutout' technique would be one of several quick-and-dirty methods of editing anomalies out of a photograph. Here's how:

Print three extra photographs off of the offending negative. Stack them perfectly on top of each other and tape them down to your desktop. Find a black strip next to the area you need to get rid of, so the colors match as precisely as possible, and slice it out.

Now you have freed up three equal black strips, from each of the three photographs in your stack.

Go back to the original and paste your strips in over the image, just where you need them. Eyeball it to make sure no one will ever be able to tell.

Look closely. White lines start at the top left of the next image and continue appearing all the way down to the bottom right. Whatever we're covering up here, it's BIG.

Looks good. Done!

Een gebouw (?):
    Origineel werd niet gelinkt.

En wederom heeft George Lucas zijn spullen laten rondslingeren. :mad:

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow my R-2,thanks to our director everyone will think that whe really exist!Where must whe hide,where not safe anymore.:D:lol:

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, kwam deze net weer tegen:

The Alien Interview

Background

The color video footage, which lasts for a total of two minutes and fifty-five seconds, was apparently smuggled out of the secret Groom Lake "Area 51" facility in Nevada by a man referring to himself as "Victor". The video film depicts a Grey alien being interrogated at the government facility.

The footage first came to light on the Art Bell radio show on 13th March, 1997 when ufologist Sean David Morton was interviewed. Morton claimed the interrogation was fairly recent, sometime in 1996, and that renowned UFO expert Bob Dean apparently cried at the advanced screening of the film.

After claiming to have smuggled the film out of the Groom Lake facility in Nevada, Victor resolved to have the footage broadcast on network television as soon as possible in order to pulicly expose his claims. Victor believes that if his identity is discovered and he is subsequently assassinated, this would only further help to confirm the claims and authenticity behind the film.

Victor approached many television companies in his attempts to show the footage to the public. He first approached Fox TV, who turned him down after the problems in authenticity they had when the Roswell autopsy footage was shown by them. Fox felt they were being deceived for a second time. Eventually, in July 1996, Victor found an independent production company in Los Angeles, California called Rocket Home Pictures Productions, who agreed to produce a documentary based around the interview. Morton was brought in by Rocket's president, Tom Coleman, to give his views, thus being the first "outsider" to view the footage.

Contents Of The Video

After seeing the interview footage, Morton provides a chilling and detailed description of what he saw:

"The film was shot through a large plane of glass. There was no sound accompanying the images. The interview took place in a darkened room, lit with an eerie greenish glow, I could make out the silhouettes of two men, one dressed in military uniform with what appeared to be the stars on the epaulet of his jacket, and another more casually dressed man with his hand occassionally rubbing his forehead. They sat with their backs to the camera at one end of a long table, which was littered with wires, chords and microphones. There were what appeared to be medical devices. One in particular was blinking erratically, as if it was monitoring a very sick heart. And there sitting at the end of the table was a small, beige-skinned, black-eyed, bulbous headed creature, the like of which haunt the nightmares of thousands of unwilling abductees."

Morton made many references to the creature's sick appearance and condition. The alien made very jerky movements and kept bobbing up and down. He continued to describe the apparently distressed state the creature was in.

"Its skin was a pinkish beige, but the rest of the head looked purple and bruised, as if it had suffered severe contusions across the skull."

The contents of the tape grew progressively more disturbing. Towards the end of the tape, the creature goes into what appears to be violent spasms, as if it was having a seizure. The mouth of the alien opens and closes before a foam begins to come out. At that point the heart monitor (as described by Morton) begins to start jumping wildly, at which point the man in the military looking uniform signals to a couple of medics, who rush into the frame and aid the alien. As the doctors treat the alien, the footage suddenly comes to an abrupt end.

Fact or Fiction?

The authenticity of the footage is seen differently by many people. Morton is convinced the footage is real due to strong relationships with stories of alien abductees and the information on the footage in the lower part of the frame.

I myself am dubious, but do recognise the factors which lead to its possible true authenticity. The ET's appearance and features are recognisable as those mentioned by hundreds of abductees. Known as "The Gourdos" or the more feared "Grey" species, the alien is instantly recognisable by any Ufologist.

Another factor helping the video's authenticity is the information etched into the bottom of the video.

DNI/27 04:02:58:18

The footage has the characters DNI/27 burnt into the bottom line of the frame, along with what appears to be the time code numbers for date, minutes and seconds. The letters DNI could be an acronym for the Department of Naval Intelligence, the group responsible for the Area 51 base, a fact not many people know about. The DNI connection to Area 51 has been widely investigated. George Knapp, the TV journalist who encouraged Bob Lazar to go public with his knowledge has shown that Lazar's pay cheques from the time he claimed to be working at Area 51 had DNI stamped on them.

Victor's Reasoning

The best place to possibly determine the authenticity of the alien interview footage is the source, in this case a mysterious man known as Victor who won't reveal ANY specific details about himself in fear of discovery and assassination. If the man is telling the truth about his background at Area 51, then this is understandable. But how can the film be verified without any knowledge of it?

The producer of the documentary, Jeff Broadstreet, does know how Victor took the footage from the base. Victor told him he managed to obtain a copy of the video when in an unsupervised moment. Broadstreet stated the following:

"He was assisting in the process of downloading a large amount of video analogue tape to storage on DVD or digital video disc."

He further explains that Victor deliberately removed the audio track to protect the identity of the men in the video and to also help protect his own anonymity. Victor also told the producer that he thought the man on the left, who is seen with his hand to his head during much of the segment, is a military telepath apparently used to assist in communication with the creature.

Since the creature is obviously in a great deal of distress, when Broadstreet asked if the creature died later, Victor replied cryptically, "I'm not sure, but I know it was retired from the interview process."

According to Victor, the contents of the removed audio track involved an attempt at trying to obtain some form of technological information from the alien about the coordinates of a ship or object. He does not know, or wouldn't tell, whether the alien was attending the interview voluntarily or against his will after he had been recovered from some UFO crash retrieval operation.

Trailer voor DVD:

Interview zelf:

De gehele docu:
    http://www.archive.org/details/area_51 / http://video.google.nl/videoplay?do...MyA-AbJp5mPAw&q=area 51 alien interview&hl=nl

Nou, eigenlijk nutteloos om dat hier te plaatsen omdat dit nog een stapje verder gaat dan weirde theorieën. Hier is dus, mochten deze beelden echt zijn, een echte Alien te zien.

Ik persoonlijk blijf het een creepy filmpje vinden. Vooral als aan het einde van de volledige docu gezegd wordt door iemand die beweerd ontvoerd te zijn dat het precies is zoals ze bewegen.

Ik verwacht dat de meesten hier hard zullen lachen om het filmpje, maar ja...Dan weten de mensen iig van het bestaan af.

Helaas zullen we nooit zeker weten of dit echte beelden zijn.

Vind je het een overduidelijk fake: Heb ik je toch even kunnen laten lachen! ;)
    Vind je het echt: Graag gedaan. :b:
    Twijfel je: Heb ik toch mooi even voor wat tijdverdrijf + iets om over na te denken gezorgd/ :+

Ik zag dat bv. de YT links in de startpost niet meer werken van deze docu. Wilt iemand soms niet dat mensen deze beelden ziet...?
    ;)

Interview is al vaak verwijderd geworden. Altijd leuk voer voor verdere complottheorieën.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dulle misschien een idee,maar met al je interesse hierin en je zoektochten naar materiaal hierover vind je het geen goed idee een boek te gaan schrijven?Over Aliens die echt te eng zijn voor woorden,misschien word je dan de Stephen King van de sci fi schrijf genre.

;):)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  17. Sherman

Sherman Guest

Ok wtf gebeurd er nou in dat filmpje? Ik versta die gast echt niet. Die Alien is ziek ofzo? Ik snap het niet.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, halverwege een post vergeet ik altijd al wat mijn punt ook alweer was, dus een boek lijkt me een vreselijk idee. :+
    Nou, ze zijn die Alien aan het interviewen.
    Ze proberen wat punten uit een vorig interview duidelijk te maken.
    Alien wordt niet goed. Een of andere aanval / ademhalingsprobleem
    Dokters worden erbij gehaald.
    Ze reageren traag.
    The End.

19. Sherman

Sherman Guest

Hoe kunnen ze em nou interviewen spreektie engels ofzo? Maar gingtie nou dood?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Of ie uiteindelijk dood ging weet die man niet.
    Maar ze zouden hem/het hebben geïnterviewd dmv telepathie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina