1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hehehehe dat is een vage. Je gaat sneller dan het licht voor een aantal seconde (laten we zeggen 2x zo snel), vervolgens draai je je om en die paar seconden zie je dan jezelf aan komen lopen....ofzo 8)
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja waarschijnlijk wel, zo is het ook met geluid maar omdat we dat al regelmatig mee maken dat geluid met vertraging gaat dat we het niet raar vinden maar dit is iets wat nog nooit een mens heeft mee gemaakt dus dat zou wel wazig zijn als dat gebeurt toch?:p
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt het geluid inhalen en jezelf later terughoren.
    Dat zou dan ook moeten kunnen met licht, ware het niet dat je de snelheid van het licht enkel kunt bereiken als je geen massa hebt. De snelheid van het licht is daarmee de maximaal haalbare snelheid.
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja oké dus in theorie kunnen wij niet sneller als het licht.
    Maar licht kun je buigen en vervormen dus is er dan geen manier waarmee je kunt bepalen hoever je het verleden in kijkt waardoor je bijvoorbeeld alsnog jezelf terug zou kunnen zien?
    (kijk naar een zwart gat, dat heeft zo'n sterke zwaartekracht dat hij licht en materie verbuigt)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En jij wil licht in een cirkel buigen zodat je met een delay jezelf terug kan zien of wat? 8) Ik zou zeggen ga Natuurkunde studeren en probeer je plan maar te verkopen. Die "maar wat als?" insteek van jou is het wel de toon van een wetenschapper.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha tja ik vind het gewoon fascinerend en ik vraag me vaak af wat er dus zou gebeuren als je specifieke situaties pakt:9
     
  7. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was lang geleden al een signaal gevonden in de ruimte:



    Vanaf de 3rde minuut
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Fixed:)
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, maar ik had hem al :D
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    UFO boven Garden Grove, Anaheim

    Boven zowel Californië als Texas zijn op zondag 10 oktober meerdere meldingen gedaan van een UFO in de lucht. Het gaat om een blauw licht wat af en toe verschijnt, geruisloos blijft hangen en dan weer met grote snelheid verdwijnt.

    De getuige in het eerste filmpje vertelt hoe het object benaderd wordt door een helikopter, maar dan plots verdwijnt en even later weer tevoorschijn komt. De snelheid en de kleur van het licht zijn voor hem onverklaarbaar. Tot slot is te zien dat het object groter is dan de helikopter die continu laag overvliegt.

    Er zijn door verschillende getuigen filmpjes gemaakt en geplaatst op YouTube.





    Wat het ook moge zijn, wat een prachtig licht :)


    En deze is misschien ook wel interessant (zelf nog niet gezien).




    Mystery Shiny Objects over Manhattan Spark UFO Reports

    Published: Wednesday, October 13th 2010, 5:58 PM
    BY Oren Yaniv, Rocco Parascandola and Lukas I. Alpert, DAILY NEWS STAFF WRITERS

    Mystery shiny objects floating over Manhattan spark UFO frenzy

    [​IMG]
    Mysterious shiny objects like this one sparked wild speculation of UFOs floating over Manhattan's West Side.

    Police and the FAA said they began getting flooded with calls starting at 1:30 p.m. from people reporting a silvery object hovering high over Chelsea.

    Law enforcement sources said they believed the object was likely some sort of balloon, but as of late Wednesday they had not confirmed exactly what it is.

    A Daily News reporter could see a tiny, silver dot floating approximately 5,000 feet above 23th St. and Eighth Ave., where dozens of people gathered late in the afternoon to catch a glimpse.

    "It's been hovering there for a while. I'm just kind of baffled," said Joseph Torres, 49, of Dyker Heights, Brooklyn, who spotted the object after leaving a movie. "How can it be ordinary? There is something going on."

    Despite clear skies, it was not easy to make out the tiny object shimmering overhead.

    "You really have to look up to see it," said one witness, who gave only his first name, Rico. "It's a little crazy. I guess that's why they call it an unidentified flying object because they don't know what it is."

    Not long after the first sightings, messages began appearing on Twitter linking to a month-old press release announcing the publication of a book by a retired NORAD officer predicting that UFOs would buzz the earth's major cities on Oct. 13.

    The Federal Aviation Administration said it received several calls to its operations center but after reviewing radar data, the agency could not find anything out of the ordinary.

    "We re-ran radar to see if there was anything there that we can't account for but there is nothing in the area," said spokesman Jim Peters. "There was some helicopter traffic over the river at that time and we checked with LaGuardia Tower. And they said they had nothing going low at that time."

    "Nothing that we can account for would prompt this kind of response," he said.

    Peters said if it was a weather balloon or any kind of organized balloon release, authorities should have been notified in advance. Police officials said they had received no notification.

    Video - ABC News Report - UFOs over New York City

    October 13

     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De meesten zullen het kennen, maar toch:

    [yt]rkO2goC19Wo[/yt]

    Blijf het mooi vinden :D
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die is zeker mooi. Theo Maassen is een held!

    Alleen jammer dat in dit stukje een fout zit in de logica.

    Want als buitenaards leven slimmer is willen ze niks met ons te maken hebben. Dat zou dus moeten betekenen dat we juist wel op zoek moeten gaan. En sowieso word er veel meer geld in slechte films en oorlogen gestoken dus ja, whats the deal met die paar miljarden? Wetenschap is toch belangrijk?

    Ik kan me niet voorstellen dat Maassen dit daadwerkelijk meent.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    O-)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is wel vaak. Zo is er ook een pyramide achtige UFO gespot in China en Rusland. Als je het ziet dat heb je geen flauw idee wat het zou kunnen zijn. Maar dit is voor mij geen bewijs van buitenaards leven. Sowieso snap ik niet waarom sommige mensen achter UFO's aangaan. Dit kan nooit iets bewijzen.

    Dus gasten, please drop geen vage filmpjes meer van een zwevend object in de lucht. Ik heb ze al genoeg gezien en het kan echt van alles zijn. Er zijn maar 2 spottings die echt indruk op me hebben gemaakt. Dat is het filmpje dat ik zelf ooit n keer heb gepost waarin je vreemde patronen in de lucht kon zien. Daarnaast waren het ook 2 opnames van gemaakt door 2 individuele(waarschijnlijk, je weet het natuurlijk nooit zeker) personen elk vanuit een andere hoek.

    En die van Washington natuurlijk:
    [​IMG]

    Props natuurlijk dat je graag je informatie met ons deelt. Maar we hebben het allemaal al zo vaak gezien en we kunnen er geen conclusie uittrekken.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bedankt voor je wijze woorden, maar leg even uit waarom jouw bijdragen wél iets toevoegen dan. Senk joe...
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik wou je niet op je pik trappen ofzo.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Weet ik, was ook niet op m'n pik getrapt, maar ik ben alsnog benieuwd waarom de zaken die jij noemde dan wel iets zouden kunnen zijn ;) In mijn ogen is het namelijk allemaal bullshit, alleen het is wel ontzettend leuk om over te speculeren :+ Ik ben verre van een 'believer', integendeel, ik vind het alleen razendboeiend.
     
  18. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    En die areal assault dan in LA tijdens de tweede wereld oorlog waarbij iets van 10000 mortieren op een ufo werden afgeschoten? De hele stad was getuige..

    Overigens was het volgens de overheid een weather balloon :p

    http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Los_Angeles
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^
    [​IMG]
    :+


    Blijft iig een van de interessantste zaken die er zijn.
    [​IMG]

    Komt ook een film van. Van de ene kant ben ik benieuwd hoe de film wordt, maar aan de andere kant.. meh... Van mij mag Hollywood van dit soort onderwerpen afblijven. Die zullen het toch alleen maar verpesten. :p
    [yt]F78x34-h0tc[/yt]
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ach, als het aandacht krijgt vind ik dat ook wel weer positief. Toch weer meer kans op een verklaring.

    Wat een vreemde 'trailer' trouwens :+ Is overigens meer een invasiefilm dan een directe kopie van de gebeurtenis destijds lees ik. En Michelle Rodriguez, bah :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina