1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Laten we het er op houden dat mijn ''bron'' ook vaak genoemd word in verschillende conspiracytheorieën. Nee, het is niet Obama.:cool:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    George Bush? :eek:

3. Seh

Seh Guest

Die zou ik niet vertrouwen. }:]

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En om wat voor informatie gaat het dan zo ongeveer? Hij heeft inside info over de bouw van vliegende schotels? Hij weet van het bestaan van een cover-up? Hij heeft zelf contact gehad?

:+

5. Seh

Seh Guest

Nouja, je kan het inside info noemen, het is gewoon algemene kennis volgens hem. ;) Ik moet mezelf trouwens een beetje corrigeren, ik ben er zelf ook nog niet 100% van overtuigd. Het is jammer dat die HAVO-5 Engels luistertoets niet op internet te vinden is, daar vertelde een Amerikaan redelijk uitgebreid over zijn werkzaamheden m.b.t UFO's.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die heb ik ook is gedaan , vond het wel interessant maar weet niet in hoeverre het waar is natuurlijk.

7. Seh

Seh Guest

Is waar, maar dat is met alles.. Van een simpele luistertoets tot en met het NOS Journaal, if youask me.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zag net na een korte zoektocht dat er een Engelse luistertoets voor HAVO 5 is gegeven eind januari 2009 ;) Ik ga zelf lekker m'n mandje in, maar wellicht dat jullie de toets nog kunnen vinden, en dus de bron van die toets. Dat vind ik namelijk het meest interessante :D

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Toevallig weet ik van een iemand die het zelfde vertelde terwijl er niks van waar bleek te zijn. Blijkbaar kan iedereen 'Engineer area 51' op z'n cv zetten. Omdat het geheim is, is het ook niet na te trekken.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Een vooraanstaand (?) luchtvaart academicus van de TU Delft die al langer z'n best doet om het UFO-fenomeen bespreekbaar te maken wordt aan de tand gevoeld. De interviewer is geen al te beste (:D), maar het maakt de informatie niet minder boeiend, VOORAL omdat het van iemand komt die je als verlengstuk van bronnen betrouwbaar kunt achten.

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat een schande.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is een schande, en elaboreer je punt eens.

Gezien de 9 minuten die je post nadat ik het filmpje heb gepost heb je niet de moeite genomen om het filmpje überhaupt te bekijken. Dus tenzij je het over de interviewer hebt: leg uit!

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    :/

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ah, dat ben ik met je eens ja :+

Maar als je daar overheen kijkt is wat die Vermeeren zegt wel boeiend. Gewoon omdat het iemand is waarvan je kunt aannemen dat ie geen verborgen agenda heeft of de boel moedwillig probeert te flessen.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb hem volgens mij eerder gezien. Had iemand niet ooit een college van hem hier gepost?

16. Seh

Seh Guest

Omdat?8)

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ie gepromoveerd lucht- en ruimtevaart deskundige is. Als hij zegt dat ie sommige dingen niet kan verklaren, mensen in zijn vakgebied spreekt die dingen hebben gezien of bepaalde bronnen heeft weten te verifiëren, dan neem ik dat een stuk serieuzer dan de gemiddelde kwibus op internet die een of ander filmpje plaatst of een verhaaltje vertelt.

@AVHAHA: Ja.

Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  18. Seh

Seh Guest

Alsof hij zou zeggen dat er aliens bestaan als hij het wist..

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina