1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Da's geen nieuws. Z'n partij zit vol met aliens.

    Aah, Twitter. Ik zet me alvast schrap voor de meest doodgewone vrijdag die ik waarschijnlijk op de zaterdag er na alweer vergeten ben :9

    Had jij trouwens nog iets gelezen van die ruimtetelescopen, waar ze wat meevliegende objecten bij hadden gespot (de NASA zelf dus :)).

    Edit: Trouwens niet de NASA, en ook niet ESA zelf, maar een onafhankelijk observatorium.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb trouwens al gevonden wat de verklaring is voor de 'mysterieuze objecten':

    'The images were taken a few hours after separation starting at about 23:30 CEST. Four bright objects are clearly visible, three of them - Herschel, Planck and the Sylda - form a clear triplet moving in coordination in the centre. The fourth object is presumed to be the upper stage of the Ariane 5. They were travelling at an altitude of about 100 000 km.'

    http://www.esa.int/esaCP/SEM4SJZVNUF_index_0.html
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Twitter zal hoop ik toch niet de oorspronkelijke bron zijn, maar het is iig wel deze man die claimt dat vrijdag awesome wordt.

    Neemt niet weg dat het morgen gewoon weer een saaie doodnormale dag zal worden. ;)

    Neemt ook niet weg dat ik het stiekem toch in de gaten zal houden, want wat is nu leuker dan een dagje valse hoop? :cool:

    He, wat saai. :+
     
  4. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dulle, weet jij meer over dat hele contact gebeuren met mensen die in contact staan met een buitenaards ras, want ik begrijp er vrij weinig van. Naar mijn idee zit iemand gewoon hele verhalen uit de duim te zuigen, omdat de beloftes nooit zijn nagekomen...
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat 99% van die mensen het gewoon uit hun duim zuigen. Wat aandacht, wat boeken verkopen, 15 minutes of fame.
    Er is zeker een groep wat echt contact heeft met een buitenaards ras. Van die groep zijn er dus weer een paar die het aandurven voorspellingen te doen. Die dus niet uitkomen.
    Waarom komen ze niet uit? Geen idee. Toekomst voorspellen zal wel moeilijk zijn. :+

    Ik geloof dus 100% dat mensen écht contact hebben, maar ik denk dat de mensen die het hardst om de aandacht roepen door voorspellingen te doen helemaal geen contact hebben of het doen om wat extra aandacht te krijgen.
    Of misschien klopte het wel, maar zijn we op een vlinder getrapt waardoor we het hebben kunnen voorkomen. Pff, toekomst is een wazig iets. ;)

    Dus voor mij: Ja er bestaan 'contactees'. Ja er zijn mensen die dingen uit hun duim zuigen. En ja er bestaat een combo van die 2.
    Ja ik geloof dat Blossom het zelf echt geloofde. Wie weet, misschien hadden ze wel panne. 8)

    Maar weet ik er iets van? Nee, ik gok ook alleen maar wat. Beste is gewoon om ver weg te blijven van voorspellingen.

    Billy Meier claimt trouwens wel correcte voorspellingen te hebben gedaan: http://theyfly.com/
    Onder het kopje Prophecies en blabla

    Deze gast claimt het trouwens niet van aliens gehoord te hebben he ;) Zijn bronnen zijn gewoon van hier.

    Bij de meeste voorspellingen zijn het datums die nog ver in de toekomst liggen, zodat ze nog alle tijd hebben om geld te verdienen, maar het vreemde van de laatste tijd is dat het allemaal gaat om uitspraken als 'this week', 'in the next few days', 'before the end of the month'
    Dat betekend maar 1 ding: ze geloven het zelf wel, en ze doen het waarschijnlijk niet voor het geld. Want in een paar dagen kan je niet veel geld verdienen.

    Al komt het toch niet uit, dit soort voorspellingen zijn wel een opluchting tov. de andere zooi die vaak voorspelt wordt.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Well..... Another one bites the dust, ey? O-)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Was het jou ook al opgevallen? :+

    De volgende keer beter! :cool:
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, we hebben altijd die Alien ambassade in Kazachstan nog :p
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ok, zoals mijn posts uit dit deel en vooral uit het eerste deel te kennen hebben gegeven, geloof ik absoluut niet in UFO's of intelligent leven op andere planeten.. Echter, wat ik gisteren (vrijdagavond 12 juni) heb meegemaakt vind ik echt onverklaarbaar...

    Ik was met wat vrienden wezen drinken in het centrum, toen we besloten om wat te gaan frituren bij iemand thuis.. Het was rond een uur of half 2 toen we met 3 man naar dat huis fietste, de andere 2 waren met de auto. Opeens zien we 2 mensen naar boven staren, en dus namen wij ook een kijkje. Wat we daar zagen, is voor mij ongelooflijk. Een stuk of 9, feloranje bobbels. Geen sterren dus, want die zijn veel lichten. Het rare was, ze flikkerde. Geen flikkeringen zoals in aan/uit, maar meer als een flikkerende kaars. Het leek een soort van brand dus. Deze 9 bobbels hingen niet compleet stil.. Een bobbel linksonder vloog redelijk snel door de ruimte. Aangezien de afstand van die blob tot de aarde onmogelijk in te schatten is, kan ik niet zeggen met welke snelheid, maar het moet meer meer dan 1000 km/u zijn geweest. Een vliegend wrakstuk was het dus ook niet..

    Zijn dit nou meteorieten? Het was zo raar...
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is toevallig, een maandje terug hebben vrienden van me precies het zelfde meegemaakt. Ook hun waren onder de indruk en sommige dachten dat het UFO's zouden moeten zijn geweest. Ik kan het in ieder geval niet verklaren. :eek:

    Ik vraag me af hoe ver in de ruimte je de 9 bobbels zag? Als het heel ver in de ruimte is kan het nooit een UFO(als ze bestaan dan he ;) ) zijn, no way dat een ruimteschip zoveel licht produceert en zo groot is dat je ze vanaf de aarde kan zien. Ik denk dat het een groep vallende sterren moet zijn geweest. Waarom ze zo langzaam bewegen? Omdat je ze van zo ver ziet lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ze bewogen juist niet langzaam, redelijk snel.. En inderdaad dat een ruimteschip zoiets niet kan produceren, maar ik had dus echt geen idee hoe ver het was..
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn eerste gedachte was dat het misschien van die Chinese Lantaarns waren.
    [yt]J3iMjxdEX84[/yt]

    Maar die gaan meestal heel traag. Of er moet een fikse wind zijn geweest waardoor het zo snel ging. Zou ook dat geflikker als een kaars verklaren.

    Maar dat is de minst leuke verklaring. :p
    Hm, er zijn verhalen over erg grote UFO's. HEEL groot.
    Het ZOU dus kunnen. Maar goed, als je om te beginnen al niet in UFO;s gelooft... ;)

    Voorbeeldje:
    [yt]UiO8CgGiWPM[/yt]

    Dit is een UFO zoals die beschreven was door iemand. Zou niet eens de grootste zijn geweest.
    Ach, de muziek alleen maakt het al waard om te kijken naar het filmpje.

    Ik zeg dus niet dat dit is wat Tyrant gezien heeft, ik zeg gewoon dat er wel degelijk UFO's van immense groottes zouden kunnen bestaan.
    Misschien. Het is niet uitgesloten. :b:
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nice. Hoe lang heb je die dingen gevolgd, Tyrant? Verdwenen ze opeens of bleven ze lang hangen? Snelheidsveranderingen?

    Ik wil ook een keer zulke shit meemaken :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nou dat was wel grappig, we gingen naar binnen om die andere 2 vrienden het te laten zien! Dus toen rende we echt met zn 5en naar de tuin, en toen waren ze alle 9 weg!
    Weirde shit.

    Er stonden er 7 stil denk, maar de allergrootste ging met een constante snelheid ervandaan.

    Over de UFO theorie: dat verklaart niet waarom het flikkerde. Het leek echt een kaars. En no way dat het chineze lantaarns oid waren 8).
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze waren ook verschillend in grootte?

    Edit: De flikkering is te verklaren door de atmosfeer. Sterren flikkeren ook ;)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jup, ze waren niet allemaal even groot.
    En ze waren echt fel oranje, en leken iets dichterbij dan de sterren te staan.
    Het zou ook weer zo toevallig zijn als er 9 sterren tegelijk ontploffen :+
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik kan het niet lezen man! Ik moet me ervoor inloggen.
    Quote hem effe.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aldus iemand in A'dam op Gamer.nl forum, om eehm, 01.11 uur ;)

    Waar woon jij?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik heb het ook gefilmd.. En het leek idd vuur! WTF!

    Als ik erover nadenk was het bij mij ook 1.11 uur ofzo.

    Bizarr...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina