1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 jul 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Over wat ze gevonden hebben op de bodem van de zee ... piece of cake. Ik los dat zo op.

=

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Als je dat audio fragment had geluisterd dan hoor je ook dat iedereen het daar mee vergelijkt :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow interessant, benieuwd of het wat is.

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Die ontdekking is ergens in 2011 al gemaakt. Zat toen vet geïnteresseerd te wachten tot ze er wat mee gingen doen. Nu, 1,5 jaar later hebben ze er nog niks mee gedaan 8)

5. Seh

Seh Guest

Vast wel, maar nog niks naar buiten gebracht.

6. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Neergestort jonge!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel dus. Ze zijn al een paar keer teruggeweest met duikers, en ze zijn op dit moment zelfs weer bezig.

http://www.oceanexplorer.se/

Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Was toch gewoon een steen?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Illegaal afgezonken boorplatformpje of ander zwaar materieel?

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zoals in dat interview wordt genoemd hebben ze stenenformaties gevonden op het object, wat doet vermoeden dat het iets is wat al lange tijd daar ligt en een mogelijke functie heeft (gehad). Wellicht iets soortgelijks als Stonehenge oid.

Ik moest zelf denken aan de koepel van zo'n kanon op een gevechtsschip, maar daar is het volgens mij veel te groot voor.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is een Stargate? :cool:

12. Seh

Seh Guest

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Haha, die holle aarde shit is echt hilarisch.

14. Seh

Seh Guest

Wel leuk om te lezen! Maar dit gaat iets van 100 stappen te ver voor mij. Samenzweringen wil ik graag in geloven maar dingen als dit. 8) Je hebt ook een theorie dat de maan een manmade object is en meer van zulks. Wel tof om te lezen maar totaal niet serieus te nemen.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    En natuurlijk wisten de nazi's het ook. Die gasten wisten echt alles. :eek:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Onder de grond zitten een paar miljard chinezen die een tunnel naar het westen aan het graven zijn voor de grote invasie.

17. Seh

Seh Guest

Die waren wel heel erg bezig met het occulte. :) Dat was een van de redenen dat ze ook de Vrijmetselarij uit wilde roeien, ze wilde 'alleenrecht' op occulte kennis.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De nazi's zitten op de achterkant van de maan, niet op de zuidpool of aan de binnenkant van de aarde :mad:

Ik zat laatst hier naar te luisteren (ik kan daar zo van genieten, totale onzin op de achtergrond tijdens een competitietje FIFA):

Twee totale idioten die hun psychotische visioenen tegen elkaar afzetten in een discussie _O_

Geweldig programma trouwens, Coast To Coast AM!

Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat ze heel erg met het occulte bezig waren weet ik, maar daardoor worden ze door mensen ook gelijk aan de vreemdste theorieën verbonden. :+

En de nazis zitten in een ondergrondse basis onder de VS en de zuidpool samen met de lizardmensen. :mad:

20. Seh

Seh Guest

De nazi wetenschappers die waarde hadden zitten (of zaten, meeste zullen wel dood zijn) voornamelijk in Amerika. Die hebben ze gewoon overgenomen, want kennis/macht is belangrijker dan ze bestraffen voor wat ze hebben gedaan.

De rest is denk ik gewoon afgemaakt en een handje vol zijn succesvol gevlucht. :+

Deel Deze Pagina