1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 jul 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er zaten ook veel in Rusland. :+ (En onder de VS en de zuidpool samen met de lizardmensen, maar dat is weer een ander verhaal)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alle overlevende nazi's hebben zichzelf getransformeerd in crabpeople.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    No shit, captain obvious.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    O.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik wist het anders nog niet. :eek:
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  8. Seh

    Seh Guest

    Mijn maten kijken ook altijd weer raar op als ik zoiets vertel. :emo: Maar als de alwetende Nera het weet hoor je het niet nog eens ergens te posten, dat is natuurlijk ongeoorloofd gedrag. Ik zal het onthouden Nera!
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kom op zeg. Elk mens dat een beetje kennis heeft weet toch dat rakettechnologie van de NASA rechtstreeks gejat is van de nazi's?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben voor het eerst eens met pizza bakker. 8)

    Beetje algemene kennis.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Natuurlijk is het algemene kennis, maar dat betekent niet dat iedereen het maar moet weten. :emo:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik dacht dat dat juist de definitie van algemene kennis was :+

    Iedere wetenschapper/techneut die bij de Nazi's een beetje interessant werk deed heeft meteen een baantje in de US/UK of Rusland gekregen.

    En als niet iedereen dat weet dan zou dat wel moeten
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Ja, maar onder algemene kennis wordt spelling bijvoorbeeld ook gerekend. En toch zie je daar nog altijd veel fouten in. Geeft niet, maar dat is net zoiets als dit. Dit hoor je misschien te weten, maar lang niet iedereen weet het.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wist je dat piramides een piramide vorm hebben?
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ohja?

    [​IMG]
    Maya piramide.


    [​IMG]
    Piramide vorm.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nee joh, is voor de meeste mensen echt niet relevant om te weten welke nazi waar terechtkwam. Dat ieder mens met een beetje kennis het zou weten is onzin. Iemand kan zich bezighouden met shit die hem interesseert en daartoe hoeft dit feitje niet te behoren. Zegt helemaal niks.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Staat niet veel meer dan in dit interview gezegd wordt, maar misschien toch leuk om te lezen:
    http://2012indyinfo.com/2012/06/27/baltic-anomaly-far-stranger-than-any-ufo-discovery-truthfall/

    Ach, tegen beter weten in hoop je dat er toch eens wat concreets gevonden wordt (en ook naar buiten komt)
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Eensch met deze man.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Zelf nog niet gekeken, dus kan geen oordeel geven of ie met nuttige info komt in deze film. :p Zijn vorige docu viel wat tegen, hopelijk is deze beter.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Men is nog altijd bezig met het geval op de bodem van de Baltische zee. Dit is een 3d-weergave van hoe het er ongeveer uit ziet:

    [​IMG]

    En daarvóór is dus een spoor waarover het ding geschoven moet zijn. Ook is er een tweede anomalie gevonden op zo'n 200 meter van dit ding, met eveneens rechte hoeken. Maar het is wel kleiner.

    Hier een interview met de leider van de expeditie: http://www.redicecreations.com/radio/2012/08/RIR-120805.php


    Het blijft razendinteressant. Hopen dat het geen hoax of publiciteitsstunt is.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012

Deel Deze Pagina