1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hahaha :lol:

2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha blairwitch project nostalgie.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    tering toen die om het hoekje kwam kijken schrok ik toch wel ff

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dus?

Hetzelfde programma vond het nog schokkend dat een houten(!) beeld van Maria "tranen van bloed huilden."

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Inmiddels al een een docu bekeken van 'de andere kant' ? ;)
    Hier is iig een aanrader

Dat is de volledige film van de intro die ik op de vorige pagina postte

Deze dus:
    UFO Greatest Story Ever Denied - Opening

Ik heb em net gezien, en er worden interessante dingen verteld. Ook zeer interessante beelden krijg je te zien. :thumbs:

Ik heb nog een paar andere docu's klaarstaan. Eens kijken of die even leuk zijn om te bekijken. O-)

oa. deze:
    Hmm... :9

6. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, die Fastwalker klinkt wel interessant :D
    Pmetje sturen zeker? ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me beter van wel ja. :+

edit: Als we nu toch bezig zijn over films/docu's, dan wil ik ook gelijk even deze miniserie aanraden:: Taken
    Trailer

Deze keer hoeft niemand om een PM van mij te vragen.
    Ik heb deze DVD-Box gewoon netjes gekocht. ;)

*Inmiddels ga ik met mijn sig XBW proberen te overtuigen van buitenaards bestaan. :+*

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  8. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de docu gekeken uit de onderschrift van Dulle (UFO - The Greatest Story Ever Denied)
    Best leuk. Al ging het aan het einde niet meer over ufo's, maar over een geheel ander onderwerp. Dat andere onderwerp vind ik ook interessant, maar vond het niet echt passen in een UFO-docu.. Als je wilt weten waar het dan over ging, moet je de docu zelf maar kijken :D hoe meer mensen hem zien, hoe beter ;)

Morgen misschien een andere docu kijken hierover. Ik krijg het nog druk in m'n vakantie :D

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik heb zo'n hekel aan dat kleine meisje. Ze is zeven of iets dergelijks, maar ze gedraagt zich als een volwassene.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hoe heet ze ook alweer Dakota? wat een klein hoertje is dat.. kan haar echt niet uitstaan.. elke director die een kind in zn film gooit is achterlijk..

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    14 inmiddels, en ik kan haar ook absoluut niet uitstaan, maar toch vind ik dat ze het in deze serie erg goed doet; dus laat haar geen belemmering zijn om het te gaan bekijken.
    Dakota Fanning. Met je laatste zin ben ik het over het algemeen wel eens (behalve bij Harry Potter natuurlijk ;))
    Maar zoals ik zei; in dit geval is ze niet vreselijk.

12. SysanApse

SysanApse Guest

Haha , dit slaat helemaal nergens op.
    Ik heb de docu nu ook gedeeltelijk gezien en dan hebben ze het op een gegeven moment over dat we ufo's in volle kleur kunnen zien , en dan zie je een plaatje van een rood ding.
    Hoe kan er rood daar zijn ?

Iemand , leg mij dat eens uit.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2008
  13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb de docu niet gezien maar als we dat zouden weten was het waarschijnlijk geen UFO geweest, hmm? :+

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Net die docu gezien. Niet veel nieuws. Wel constant vervelende mysterieuze sensatiemuziekjes en enorm slecht geluid.

Erg veel wijzer ben ik er niet van geworden (als dat al mogelijk is in dit geval).

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat je van geen enkele docu over dit onderwerp écht wijzer wordt. O-)
    Het geluid vond ik niet zo slecht (buiten het feit dat het op een gegeven moment niet meer helemaal synchroon loopt).

Ik vond het iig wel een interessante docu om te zien. Werden toch een hoop interessante statements gemaakt door mensen in hoge posities.
    klein voorbeeld: het weg Airbrushen van de 'gebouwen' op de maan. En doordat de statements door behoorlijk geloofwaardige mensen werd gedaan werd het nog interessanter (Astronauten, ex-regering mannetjes, Nasa medewerkers, piloten enz enz.)
    Sommige beelden van UFO's had ik ook nog niet gezien.

Maar misschien ben ik gewoon gemakkelijk te pleasen. :+

edit: Die Battle of LA blijf ik trouwens ook heel interessant (veel gebruikt woord) vinden. Vreemd dat daar zo veel minder aandacht aan wordt besteed dan aan Roswell / Area 51.

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hihi, weggummen van gebouwen op de maan! Common Dulle! :p

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Common? 'Gewone' Dulle? 8)

Ik denk dat je Come On bedoelt? Tsja, ik zeg niet dat het waar is, maar ik ga niet gelijk roepen dat het niet waar is. Het geheel krijgt veel geloofwaardigheid door de personen die het vertellen.
    Medewerkers die erbij zijn geweest, en dus best weten waar ze het over hebben.

Ik sluit het iig niet uit!

Er zullen best dingen in die docu zitten die niet waar blijken te zijn, maar ik heb zelf geen echte momenten gehad waarbij ik dacht 'wtf, nu gaat het me te ver' .

:9

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ga dit eens kijken, Dulle en Mirik ;)

[yt]3KN4TTx4ijc[/yt]

Zoek zelf even de hierop aansluitende filmpjes op (loopt tot pt. 9 dacht ik). Erg boeiend. Of het waar is; ik betwijfel het ten zeerste, maar leuk om te luisteren!

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ze over die foto's beginnen, neem dan even deze site erbij: http://www.coasttocoastam.com/gen/page1287.html?theme=light :)

Ik ben nu zelf bij deel 5 van 11. Ben er net pas achtergekomen dat ik volgens mij al een hoop interessante plaatjes gemist heb in het filmpje. :+ (ik laat het filmpje op de achtergrond spelen, terwijl ik zelf rondsurf)

Hier is trouwens nog een YouTube user waar je je misschien op kunt subscriben als je meer filmpjes over dit onderwerp wilt zien: http://www.youtube.com/profile_videos?user=aceBryan7ox
    Met 802 filmpjes lijkt me er genoeg te bekijken.
    Ik ga er straks eens goed voor zitten, en eens kijken of er wat leuks tussen zit. :9

20. SysanApse

SysanApse Guest

Niemand ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina