1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja die Alien's zitten al op onze radar masten zoals dat van 'oo hello':)
    En ze hebbe het slim bekeken,lekker profiteren van onze telefoonkosten en zogenaamd doen of ze geen beltegoed hebben zoals ET

En van al die UFO meldingen zijn er misschien een paar die iets van waar kunnen zijn,misschien dan.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mensen die hebben meegeholpen aan het backwards engineeren van buitenaardse schotels en mensen die UFO's hebben zien vliegen boven hun nucleaire raketsilo's, waarna alle apparatuur staakte. Dat soort zaken.

Niet alleen het 'lichtjes in de lucht'-verhaal ;)

3. SysanApse

SysanApse Guest

Wikipedia.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus...
    Je draagt 0,0 bij aan de discussie
    Je doet denigrerend over het onderwerp
    Je neemt je niet de moeite om een docu te bekijken; maar je denkt daarna wel even een oordeel te kunnen geven.
    En je hebt in nog geen enkele post een fatsoenlijke onderbouwing voor je mening gehad.
    (en je gaat waarschijnlijk deze post volkomen negeren)

WTF doe jij hier in deze discussie? :x

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik begin het ook vrij irritant te vinden. Steeds weer posts die niks toevoegen, geen onderbouwingen, niks niet. Alleen maar negativiteit die je eigen ignorance benadrukken. :\

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een Computer, en wij zijn een simulatie game :eek:

7. SysanApse

SysanApse Guest

...^^

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Onderbouw je mening dan op z'n minst in plaats van het roepen dat het allemaal onzin is, wat nog dommer klinkt dan het geloven in marsmannetjes vanwege louter getuigenverklaringen.

Je voegt inderdaad niks toe zo, behalve de nodige ergernis.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    |:-
    Ik heb er absoluut geen problemen mee als mensen hier komen posten die er niet in geloven. ALS ze het maar onderbouwen, en niet denigrerend doen.
    Daarom is dit ook een discussie topic; je mag erover DISCUSSIEREN.; niemand verplicht je om wel of niet te geloven.

10. SysanApse

SysanApse Guest

Vertel jij mij dan eens in een notendop waarom je het wel gelooft.

Btw , het eerste antwoord slaat ook nergens op ><

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2008
  11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    :'-(

Ben jij echt te dom om te schijten of doe je gewoon expres alsof?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    1. Ken mensen die iets hebben gezien
    2. Al die filmpjes. Natuurlijk zijn er veel fake, maar er zijn er genoeg die tot op heden niet op een conventionele manier zijn te verklaren.
    3. Foto's. Zelfde verhaal als punt 2
    4. Getuigenverklaringen. Zeker niet allemaal, maar ik weet zeker dat jij er ook anders over zou denken als je die persconferentie zou bekijken. Het gaat hier niet om een of andere lamzak die een hoax aan het verzinnen is, maar om mensen van de regering/nasa/ex-gouverneurs/politie.
    5. Er is tastbaar bewijs. Dan doel ik niet alleen op gecrashte UFO's (want daar kunnen wij als burgers niet aankomen) Maar dan bedoel ik bv. een hoop officiele documenten, radars die het ook allemaal oppikken enz.

Dit onderwerp wordt vaak belachelijk gemaakt. Dat zie je ook aan het aantal 'hoaxers', maar feit blijft dat er duizenden en duizenden meldingen per jaar zijn van sightings/contact/ontvoeringen enz. Daar hoeft er maar 1 van waar te zijn, en het is bewezen dat er echt buitenaards leven bestaat.

Bekijk/lees/luister goed over dit onderwerp, en kom dan tot een conclusie. Als je dat gedaan hebt is het moeilijk nog te ontkennen dat de regering iets achterhoudt. Als je er dan nog steeds niet in gelooft kun je hier terugkomen, en vertellen waarom MET argumenten.

check bv. de startpost eens. Staan geen foto´s in, maar wel genoeg andere info.

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36

Wacht even DulleNl

Maar wat ik als eerst even wil zeggen is dat ik wel degelijk in buitenaards leven geloof,en zoals ik al eerder zei zijn er sommige gevallen die echt iets kunnen inhouden van de waarnemingen.
    Alleen ik geloof dus niet in de vele filmpjes,maar ik snap wel wat je bedoelt dat je niet wil dat deze topic niet in de bodem word gestampt:)
    Nou ben ikzelf iemand die gewoon houd van sarcasme en dat gewoon meegeeft in mijn meningen,af en toe soms een grapje maar dat moet kunnen zoals ik noemde van ET:)

Maar okee ik wilde dit gewoon even aan je duidelijk maken,nou heb ikzelf ook weleens een gesprek ergens op internet vernomen dat iemand die ontslagen was uit een onderzoek gebeuren die zogenaamd verklaarde op een radio zender dat ze Aliens bestudeerde.
    En het ging om een ras dat veel hoger was dan de mens,tja de man aan de radio klonk zeer overtuigend maarja kan ook een goede actuer zijn.
    Wat mij dus nogal stoort is dat de mensen die serieus iets hebben gezien hiermee bespot worden,en ja kunnen we helaas niet meer dan alleen gissen van of iets werkelijk of niet is geweest.

En dat regering iets achterhoud geloof ik zeker,net als met zoveel andere gebeurtenissen.
    Maar ik geloof absoluut niet in de spiritueele gebeurtnissen zoals de kalanders uit de oudheid met hun UFO voorspellingen,ook geloof ik niet dat er eerder contact is geweest tussen mens en Alien algemeen.
    Waar ik wel in geloof is dat we misschien een soort link kunnen hebben met Alien rassen of gehad hebben,maar dat is meer iets in de richting van het onstaan van de mensheid wat niet zo in dit topic thuis hoort en niet met Alien contact zoals hier om gaat:):cool:

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb net UFO - The Greatest Story Ever Denied gezien (omdat ik perongeluk op DulleNL's signature klikte ;))! Erg interessant moet ik zeggen. Maar ik ben te nuchter om nou te zeggen dat ik in buitenaards leven geloof! Eerst zelf zien dan geloven! En dan zou ik volgens mij nog eerder denken "Hey...een weerballon!" ipv "?? een UFO!!" ;)! Wat ik wel absoluut geloof is dat overheden (en vooral de Amerikaanse) dingen achter houden voor het volk!
    Wat ik wel ff niet snapte aan die film...op t einde ging het r heel even over dat er al lang alternatieven voor fossiele brandstof bekend zijn, maar achter gehouden worden. Wat had dat verder met de documentaire (= UFO's) te maken?

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook niet, is opzich wel interessant om ook een discussie over te voeren. Heb pas wel een realistisch verhaal gehoord over de brandstofmarkt op arrow fm.

Maar ontopic : Zelf geloof ik niet in buitenaards leven zoals die aliens nu worden getekend en beschreven. zelf denk ik dat het buitenaardse leven meer in de vorm van kleine organismen is. ik ga zelf nooit teveel nadenken over vreemde verschijnsels zonder keihard bewijs want dan draai ik alleen maar door. ben meer een persoon die feiten wilt hebben :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk moet een grapje tussendoor kunnen, zolang het niet alleen maar vervelende grappen worden.
    Ik doelde dus ook niet op jou. ;)

Dat is het grote nadeel van dit onderwerp; het wordt heel erg bespot.
    Zo erg dat mensen heel ver gaan om het belachelijk te maken: graancirkels namaken, liegen over een sighting enz. Daardoor verliest het onderwerp nog verder zijn geloofwaardigheid.
    Ik vind het maar een stelletje idioten die dat doen. |:-

In 2012 vergaat de wereld!!1! 8) Daar geloof ik ook niet zo in; al moet ik zeggen dat ik me daar nooit echt in heb verdiept, dus ik weet ook niet hoe ze tot die conclusie zouden zijn gekomen.
    Je gelooft niet dat er eerder contact is geweest tussen mens en Alien, maar je gelooft wel dat er een link is met Alien rassen.
    Leg eens uit ;)

Jaja.. 'per ongeluk'... :cool:
    Wat heeft het achterhouden van alternatieven voor fossiele brandstof te maken met die docu?
    Nou... de docu heet 'UFO - The Greatest Story Ever Denied'. Ze gaan daar er wat dieper op in wat ze buiten het bestaan van Aliens nog meer achterhouden, en waarom.
    En het heeft met UFO's te maken omdat ze die technieken door de UFO's / Aliens hebben gekregen of gevonden

Dus stiekem geloof je er wel in, maar je durft het niet al te ver door te voeren uit angst dat je hoofdpijn krijgt? ;) :+

Maar uiteindelijk hebben we meer 'bewijs' dat ze wél bestaan, dan dat ze niet bestaan.
    Als alles heel simpel en duidelijk op een Aardse manier verklaard kon worden zaten we hier nu niet. Er is dus wel degelijk iets aan de hand.
    Het moge duidelijk zijn wat ik denk dat er aan de hand is. ;)

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja t is allemaal zo groot daar in t heelal dat er vast wel ergens een planeet moet zijn waar intelligente organismen rond moeten lopen. maar de manier waarop het wordt beschreven zoals die grootogige mannetjes?.. nee

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    @ DulleNL

Wat ik bedoelde met die link is het volgend -

Nu bestudeerde ik al eerder de evolutie van het leven op Aarde en haar ontstaan,en wat me telkens opvalt is dat er eigenlijk weinig word genoemd over het onstaan van de mens.
    Natuurlijk krijg je zoals standaard die Neanderthaler zooi,en ik geloof ook wel dat we ervan uit zijn gevolueerd tot de Mens die we vandaag zijn.
    Maar er valt een soort stilte tussen de neanderthaler en wat ervoor heeft gespeelt,je ziet alleen wat dingen dat we voor die tijd Apen waren maar er mist iets van een vast patroon ofzo.
    Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel,maar ik mis een evolutie vorm zeg maar.
    Nu heb ik hier eens met een vriend van me over gesproken,en hij denkt dat de mens is gemuteerd en inelkaar gezet door buitenaardse.
    Op zich geloof ik wel in een zin van mutatie,bedoel onze hersenen zijn voor het grootste gedeelte overbodig waar we niks mee doen.
    Ook de loop naar de volwassenheid duurt tergent lang in verhouding met zoogdieren,puur omdat we zo gecompliseert zijn.

Kortom ik denk dat we gemuteerd zijn geweest,misschien door Aliens misschien door een natuurlijk gebeuren wie zal het zeggen.
    Maar ieder geval dat is hoe ik erover denk,en het zal me niets verbazen als Planeet Mars er iets mee te maken heeft.

En over 2012 dat zal echt niet op die manier gaan gebeuren,je kunt niet zomaar een Wereld vernietigen in een klap al gebeurt dat met rampen.
    Wat ik de beste vind die ik tot nu toe gelezen heb is dat in 2012 Aliens komen en een beeld projecteren vanuit hun schipje van jezus die over water loopt.
    Maar ook word gezegd dat Aliens ons helpen,nou mooi niet:)
    Mensen moeten er niet naartoe leven,er kan ook net zo goed vandaag een komeet komen of pas over 200 jaar:)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is ook het heikele punt in die discussie. We weten niet waar we vandaan komen ;)

Volgens de evolutietheorie zijn we allemaal begonnen als een stel aminozuren, dat werd een eiwit, cel, organisme, zeedier, landdier, enzovoorts. Dat lijkt allemaal wel bewezen, ondanks dat we natuurlijk nooit meer iedere tussenmutatie/aanpassing kunnen herleiden (je kunt altijd wel roepen dat er een tussenstap, hoe klein ook, mist).

Waar de discussie voornamelijk om draait is waar het leven begonnen is. Het lijkt wetenschappelijk gezien namelijk lastig om uit anorganisch (niet levend) materiaal organisch (levend) materiaal te creëren. Er was wel het Miller-Urey experiment. Twee wetenschappers die hebben geprobeerd na te bootsen hoe de aarde er uit zag toen deze net was ontstaan en een vaste vorm had aangenomen, en daar bliksem op losgelaten. Gevolg: er ontstonden inderdaad aminozuren (bouwstenen voor eiwitten = bouwsteen voor leven) maar waarschijnlijk te primitief om leven uit voort te laten komen. Over een langere periode en in afwijkende omstandigheden kan het natuurlijk wél het geval geweest zijn maar men is er nog lang niet uit.

Correctie: Van een deel van onze hersenen weten we niet wat de precieze functie is. Het zou best kunnen dat delen van onze hersenen in de loop der evolutie niet meer nodig bleken en inderdaad rudimentair aanwezig zijn, maar ik weet er te weinig over om dat met zekerheid te zeggen.

De loop naar volwassenheid is bij iedere soort anders. Aangezien mensen langer leven dan de meeste dieren en voorzien zijn van gemakken en niet meer afhankelijk zijn van het zelf in stand houden van de voedselvoorraad (jagen bijvoorbeeld) is het niet gek dat onze jeugd relatief lang duurt. We hoeven niet per sé in het wild te overleven en worden niet snel aan ons lot overgelaten.

En als we hier onder toezicht van buitenaardsen zijn geplaatst verschuif je het probleem alleen maar, want waar komen die buitenaardsen dan vandaan? :+

Daar zijn theorieën over, maar lijkt me persoonlijk erg onwaarschijnlijk. En wederom, als Mars er iets mee te maken heeft weten we nog steeds niet precies hoe het leven zich ontwikkeld heeft vanuit het niets.

2012 lijkt me alleen astronomische/astrologische waarde te hebben. Ons sterrenstelsel staat dan op één lijn met de Melkeg of iets dergelijks. Het lijkt me sterk dat er dan inderdaad een grootschalige verandering plaatsvindt, maar je weet het nooit :cool:

En het is niet zo moeilijk om een wereld als de onze in één klap te vernietigen hoor. De zon die dooft of uitzet, of een flinke komeet die inslaat en we zijn er allemaal geweest :9

Als ze inderdaad zulke zaken achterhouden terwijl we onze eigen planeet aan het vervuilen zijn met fossiele brandstoffen zou dat wel een schande zijn natuurlijk. Als er inderdaad leven van andere planeten op bezoek komt en men daar vanaf weet lijkt me het me niet onlogisch als ze andere manieren hebben om hun schepen aan te drijven dan onze ouderwetse verbrandingsmotoren.

Het zou een van de redenen kunnen zijn om het bestaan van buitenaardsen uit het nieuws te houden, want de machtigste landen op aarde verdienen goudgeld aan de fossiele brandstoffen die we nog hebben op aarde.

Overigens zijn er al lang minder vervuilende alternatieven: bio-brandstof, waterstof motoren, elektrische motoren, enzovoorts.

20. SysanApse

SysanApse Guest

Ok , en welke docu bedoelde je ?
    Dan zal ik het bekijken.
    *NERAZZURRI* = :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina