1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg de 'wat meer wetenschappelijk ondersteunde'. Nu zal geen wetenschapper je gaan vertellen dat 2012 inderdaad het jaar is waarin we allemaal zullen doodgaan oid.
    Maar wat ik er wel mee wil zeggen is dat al die vorige theorieen alleen gebaseerd waren op uitspraken van zogenaamde profeten.
    In het Nibiru geval lijkt er wetenschappelijk bewijs te zijn. Er zijn foto's van de planeet gevonden. Er zou bewijs zijn gevonden dat het iedere +/- 3600 opnieuw gebeurd.
    Er is bewijs gevonden waarin gezegd wordt dat oude beschavingen zelfs al lang afwisten van deze planeet. Dus dat ie wel degelijk bestaat. Zo zou er volgens mij ook de baan van de planeet ontdekt zijn.
    enz. enz.

Het zijn allemaal van die dingen die deze zaak iig íets betrouwbaarder lijken maken dan de eerste de beste kreet van een 'profeet'.
    Dus random kreet vs (amateur) wetenschap. Beide niet 100% betrouwbaar, maar de een is wel betrouwbaarder dan de ander.

@ Gerjan: Nee joh, geen tunnelvisie. Maar deze kant is gewoon veel leuker om te bekijken. :+
    En nergens presenteer ik die dingen die ik post als de waarheid. Overal zeg ik er bij dat het gewoon leuk / interessant is om te bekijken.

Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Marsmannetje. Niet doorvertellen aub.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Goed, wat ik me nu dus afvraag is of er íemand is die het ook maar een beetje interessant / leuk vind wat ik hier allemaal post, of zit ik mezelf hier voor niks voor schut te zetten. :+
    Want dan kan ik net zo goed ophouden met dit topic.

Ik ken de skeptische mensen van dit topic onderhand wel, maar ik hoopte dat er wat meer mensen zouden zijn die ook geloofden. Of zijn die mensen bang om dat toe te geven?

Zoals ik zei; als er eigenlijk geen hond is die al die filmpjes de moeite waard / interessant vind kan ik net zo goed er mee stoppen.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dulle, al je filmpjes komen op hetzelfde neer: een persoon babbelt of over "mogelijk" leven op een andere planeet of dat hij/zij in aanraking is geweest met het buitenaardse.

Op 't gegeven moment weten we het wel. Ik geloof in principe in leven buiten Aarde. Maar aan de andere kant ben ik ook zo'n persoon die zegt 'eerst zien dan geloven.' Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat duizenden lichtjaren verder de wezens zoveel geavanceerder zijn dan wij en dat zij ons bestuderen van verre afstanden.

Mensen hebben nu eenmaal die onstopbare drang naar fantaseren en hopen...Wie weet land er vanmiddag wel een ruimteschip op Schiphol, weet jij veel. Maar tot het zo ver is ben je nergens zeker van. Dan kun je nog zoveel filmpjes en foto's plaatsen, het bewijst, vooralsnog, niets.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, zullen we het voetbaltopic maar sluiten? Want daar wordt bv. iedere keer weer een filmpje geplaatst over een groen veld waar 22 mannen overheen rennen.
    Nog minder variatie dan mijn filmpjes. 8)

Bij mij gaat het steeds over verschillende aspecten / cases. Het komt alleen in zoverre op hetzelfde neer dat het over het zelfde algemene onderwerp gaat; Buitenaards leven.

Als je het het zo snel wel weet ben je ook niet echt geïnteresseerd in dit onderwerp. Ik kan er geen genoeg van krijgen.

@ Vetgedrukte: Waarom is dat zo onwaarschijnlijk? :confused:

Waar foto's en filmpjes in een moordzaak genoeg is om een dader op te sluiten i shet in dit onderwerp helaas niet genoeg om mensen te overtuigen. :'-(

Wilt niet zeggen dat het geen bewijs is, mensen accepteren het gewoon niet als bewijs. Dat is iets anders.

Maar verder geen geïnteresseerden? Want dan laat ik dit topic voor wat het is.

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal is echt met echte mannen van deze planeet. O-) ;)

Oh, ik ben zeer geïnteresseerd in dit onderwerp hoor. Ik heb bijvoorbeeld erg genoten van de door jouw geposte documentaire over de Egyptische piramides; dat die gebouwd zouden zijn door buitenaardse. Ik ga 19 september naar Egypte, ik zal is kijken of ik ergens een UFO kan waarnemen.

Maar ff serieus, veel mensen geloven iets niet tot ze het zelf hebben meegemaakt. Ik ben er ook zo een. Want hoe geloofwaardig zijn de personen in video's die beweren ontvoerd te zijn? Zou geen enkele satelliet een UFO kunnen waarnemen? Zou toevallig niemand behalve de ontvoerde persoon het ruimteschip hebben opgemerkt?

Het is toch ook allemaal moeilijk om te geloven, of niet dan?

Wat zou de reden zijn dat geen enkel buitenaards ras zich vertoond? Omdat ze huiverig zijn naar onze reactie, of omdat er gewoon niks is wat ons waarneemt. I opt for the latter!

Mensen accepteren het niet omdat ze enkel op het woord en speculatie van een ander af moeten gaan.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er is helemaal geen enkel wetenschappelijk bewijs dat er in 2012 iets bijzonders gaat gebeuren. Geen exo-planeet, geen voorbode van schiftende polen, geen invasie van fallen angels, geen foto's, helemaal niks. Als je wel bewijs hebt, be my guest en laat het ons zien, maar ik geef je weinig kans dat het overtuigend bewijs is.

Het zijn allemaal hypotheses en theorieën gebaseerd op niks (alleen op het aflopen van de Mayakalender). En aangezien de Maya er verder geen betekenis aan gaven (behalve dat hun kalender dan stopt, waar volgens mij zelfs nog geen consensus over is, want ik lees meerdere data) blijft het speculeren maar doorgaan. Ik geloof dat de enige reële mogelijkheid is dat alle planeten van ons zonnestelsel op één lijn komen met de as van de melkweg of iets dergelijks, maar zelfs daarvoor heb ik nog nooit fatsoenlijke aanwijzingen gelezen.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm.. Tsja... :+
    In mijn ogen zijn de filmpjes die ik post ook van echte levende dingen, maar ik snap je punt op zich wel. ;)

Oh, maar wie zegt dat sattelieten geen UFO's hebben opgemerkt? Een van de bekendere complottheorien is dat NASA heel veel foto's achterhoudt, en met de foto's die ze wel vrijgeven wordt geprutst.

Het bekendste voorbeeld is die van de 'Moon Towers'
    Daar is duidelijk mee geprutst lijkt me? ;) Die foto komt rechtstreeks van de NASA site (of iedere andere betrouwbare bron), dus het is geen hoax.

Van de Clementine missie naar de maan werd gezegd dat ie superhoge resolutie foto's zou maken, maar alles wat we krijgen is crappy foto's die ik kan overtreffen met mijn 10 jaar oude digitale camera.
    Er zouden op die missie 1.8 miljoen foto's zijn gemaakt, maar er zijn maar enkele duizenden vrijgegeven.

Nasa lijkt iets achter te houden.. Dus de satellieten nemen wel degelijk iets waar. Het wordt gewoon niet naar buiten gebracht.

En of de mensen die ontvoerd worden de enige zijn die het ruimteschip zien? In de meeste gevallen is dat niet eens onlogisch. Als het bv. 's nachts gebeurd> Iedereen slaapt en het is donker.
    Of als het op een afgelegen plek gebeurd... De Aliens willen natuurlijk niet gezien worden.
    Maar er zijn natuurlijk ook voldoende 'massa-sightings'.

Het eerste lijkt mij, maar dat was denk ik al lang duidelijk. ;) Wij mensen zijn nou eenmaal een heel agressief ras. Onze geschiedenis hangt van de oorlogen aan elkaar.

Maar na het zien van dit filmpje kan je toch niet meer serieus denken dat we alleen zijn?

Maar waarom dergelijk bewijs wel in de rechtszaal accepteren, maar in dit geval niet?
    En die filmpjes (maar ook verklaringen, en ja; ook documenten) komen van betrouwbare bronnen.
    het is niet zo dat je het van de eerste de beste persoon moet geloven.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik moet de eerste rechtzaal nog tegenkomen waar ze conclusies trekken op basis van speculatie en elkaars woord hoor 8)

Bewijs is wat de doorslag geeft. Documenten, filmpjes, uitspraken van "betrouwbare" bronnen zijn geen bewijs.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als er om bewijs gevraagd wordt komen ze vaak genoeg met filmpjes aan zetten (bv. bewakingsbeelden)
    Of met foto's (al dan niet door de recherche genomen)
    Of documenten ('dit bewijst dat mijn client wel/niet op die dag een alibi had')
    En ze roepen ook vaak genoeg getuigen op

..... O-)

Al het bovenstaande is in de rechtszaal goed als bewijs. In het UFO wereldje niet.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat komt omdat foto's, filmpjes en documenten vervalst kunnen worden. Getuigen kunnen liegen.

In de rechtzaal wordt ook naar zaken als motief gekeken. Wordt achterhaald of bronnen als foto's en filmpjes betrouwbaar zijn. Meestal wordt bewijs ook gecombineerd om tot een oordeel te komen.

UFO-filmpjes en -documenten kunnen door elke nutcase die ze op internet plaatst vervalst worden.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Blijf maar posten :+. Niet dat ik ze allemaal bekijk want bv. die filmpjes over Nibiru en dan het hele verhaal er rond is pure bullshit. Maar dat een planeet/komeet op komst is vind ik dan wel interessant. Ook moet ik toegeven dat ik geloof/zeker weet dat er ergens in het heelal nog leven bestaat, maar ik zie persoonlijk niet echt het nut er van in om er over te discussiëren. En om echt eerlijk te zijn ben ik maar geïnteresseerd in de planeten/zonnestelsels/melkwegstelsel zelf dan in leven daarop/in.

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    @DulleNL

Toen je dit topic begon had je misschien andere vewachtingen ervan wat onze meningen zijn,of misschien juist niet.
    Maar wat ik je even wil zeggen,nogmaals je bestudeert iets wat je zelf erg intersant vind en heel erg graag wilt delen met ons algemeen.
    En daar heb ik veel respect voor omdat vele dat niet zo durven,maar aan de andere kant vind ik persoonlijk een beetje zonde van je eigen dierbare en vooral kostbare tijd met dat je hier voor ons filmpjes neerlegt.
    En ons op die manier ervan probeert te overtuigen dat er degelijk dingen over UFO's en Aliens zijn,nu denk ik dat iedereen hier op deze gehele forum wel in Aliens geloofd alleen op ieder zijn eigen denkwijze en manier.
    En tja iedereen die je topic leest en een mening wilt geven op jou posts met info zal het anders zien dan jij ertegen aankijkt,en dat kan heel hard aankomen.

Wat ik even wil zeggen,als je de info die voor jou zo waardevol is hier wilt plaatsen zou ik dat alleen doen als je dat daadwerkelijk zelf wilt om al die moeite te doen.
    Maar als je het alleen doet om ons ervan te overtuigen van iets waar jij voor staat,ja dan zou ik er meteen mee kappen.
    Nogmaals ik bedoel het niet negatief,maar er komt een tijd dat je je afvraagt van of het voor jou nog wel loont na sceptische reacties dan toch door te gaan.
    En ik zou het heel erg zonde vinden als je je kostbare tijd alleen aan ons kwijtraakt met te proberen ons te overtuigen van iets dat heel waardevol voor jou is of kan zijn,snap je een beetje wat ik bedoel.

Maar als je mijn mening zou willen weten,je kunt doorgaan met posten van al je werk die je verzamelt en misschien komt er eens iemand die zegt van 'DulleNL,je bent geweldig hier heb ik heel veel aan' en dat zou voor jou alleen maar goed zijn.
    Maar het kan ook dat je steeds meer in de grond word getrapt,en dat zou erg zonde zijn voor vooral jezelf.
    Je kunt het best even dit in overweging nemen,of verzin een ander soort aanpak door bijvoorbeeld in plaats van de filmpjes juist meer in te gaan op hoe mensen er zelf over denken.
    Maar dit is eigenlijk net als de religie topic,iedereen heeft zijn eigen mening en kan alleen op woorden worden besproken omdat er geen feitelijke bewijzen zijn die ons allemaal doet overtuigen.
    Okee dit kan echt gebeuren dat we het een keer meemaken in tegensteling met geloof,maar dat is het punt ook niet.

Maar als laatste nog even,de vraag of je moet stoppen met posten van info of niet ligt geheel bij jezelf en dat kan niemand hier voor je beantwoorden.
    Maak die keus voor jezelf,en laat van ze leven niet iemand anders dat voor je kiezen.
    Zie het net als dat je een bestelling haalt bij de Chinees,die bestelling maak je ook zelf met wat jij lust en die je niet een ander laat maken natuurlijk.

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Complottheorieën alom! Tegenwoordig wordt achter een natte scheet nog een complottheorie gezocht.

Wederom, is er bewijs dat NASA met de foto's knoeit, of is dat, wederom, speculatie?

Is het toeval dat de foto's van deze mensen OOK nagenoeg altijd onduidelijk zijn of zou nou echt nooit iemand een camera bij zich hebben met meer dan 0,00001 megapixel als er weer is een UFO langs komt zweven?

Mensen willen geloven dat we niet alleen zijn. Daarom bestempelen de fanatiekelingen elk onduidelijk object als bewijs voor mogelijk buitenaards leven.

En jij bent ook degene die het net zo waarschijnlijk als onwaarschijnlijk vindt dat zij vele malen geavanceerder zijn dan wij. Wat hebben ze dan van ons te vrezen? Met een druk op de knop zou er immers een alles-verwoestende energiestraal dwars door de aardkloot gaan.

Krijgen we nu zeker weer een filmpje waarin iemand zegt dat de E.T.'s ons geen kwaad willen doen omdat ze vredelievend zouden zijn.

Moet eerlijk bekennen dat ik het een zeer interessant filmpje vond om te kijken. Ik ontken ook niet dat we alleen zijn, sterker nog, ik ben er heilig van overtuigd dat er meerdere zijn zoals wij. Echter, dit is enkel bewijs van de ondenkbare grootte van het universum; niet dat er ook daadwerkelijk leven is in een van de vele zonne- en sterrenstelsels.

De algemene "mening" van de jury en uitspraak van de rechter is gebaseerd op het geleverde bewijs van het betreffende misdrijf.

Zelfde als dat iemand zegt dat De Graafschap komend seizoen kampioen wordt; ik wil het best geloven maar dan hoeft het nog niet waar te zijn.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    In 2012 gaat de wereld wel een heel groot rond draaiend voorwerp zien, in London!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ik dacht er eerst ook aan om dit een wat algemener Universum topic te maken, maar dan wordt veel mij al te saai en te technisch. :+
    Vandaar dat ik het bij mijn grootste interesse heb gehouden.

Ik had wel verwacht dat er veel skeptische mensen zouden zijn, maar waar ik ook op had gehoopt was dat er wat meer mensen naar voren zouden komen die ook zouden willen toegeven dat ze net als mij geloven.

Nu is het helaas alleen ik tegen de rest. Dat wordt na een tijdje vermoeiend. Zelfs Feyenoord heeft nog meer supporters. :+

Ik wil graag mijn interesse met jullie delen, maar ik heb geen zin om iedere keer alléén maar weer afgebrand te worden. Dat is geen discussie meer, dat is gewoon 'Het grote roep dat Dulle gek is topic' (beetje overdreven natuurlijk, maar you get the point)

En jullie moeten nou niet denken dat ik niet wil dat mensen skeptisch zijn, want dat dat moeten jullie zeker blijven, maar ik ben zo ver outnumbered dat de lol er een beetje vanaf is om info hier te plaatsen.

Er moeten btw idd meer mensen langs komen om dit te zeggen: 'DulleNL,je bent geweldig hier heb ik heel veel aan'
    Zou me goed doen. :cool:

Tsja, de foto's komen rechtstreeks van NASA, dus ik vind dat wel bewijs dat zij degenen zijn die er aan knoeien.

Je kan wel zeggen dat tegenwoordig overal een complottheorie achter wordt gezocht, maar dat maakt dit niet minder waar.

Foto's van deze mensen...? Foto's van NASA bedoel je. Die foto die ik heb geplaatst is geen random fotootje van de eerste de beste persoon. Lees mijn post nog maar eens goed. ;)

Die opmerking is een beetje kort door de bocht. Als er een report wordt gemaakt over zo een filmpje waar jij op doelt wordt vaak door de mensen zelf gezegd 'Ik weet gewoon niet wat het was' = Unidentified Flying Object = UFO

Pas als het object zich zo vreemd gedraagt dat het niet op een aardse manier is te verklaren wordt pas gesuggereerd dat het om een 'Space Craft' gaat.

Geen filmpje, maar waarom denk je dat als ze geavanceerder zijn, ons ook gelijk zouden willen verwoesten?
    Ik zie de link niet tussen geavanceerde technologie en agressie.

Klopt, maar het maakt de kans dát er leven is wel vele malen groter.

Maar dat zeg ik toch iedere keer. Het bewijs wat in de rechtszaal geleverd wordt is hetzelfde als wat hier geleverd wordt. (met hier bedoel ik niet alleen dit topic).
    Maar toch noem je het in het geval van de rechtszaal wel bewijs, maar in het UFO geval niet.

1 'Bewijs wordt ook in dit wereldje gecontroleerd op authenticiteit...
    En als je het bestaande 'bewijs' combineert zou je toch tot de conclusie moeten komen dat er inderdaad leven is. En dat dat leven de aarde vaak heeft bezocht.
    2 Die documenten die in de rechtszaal gebruikt worden niet dan? Misschien niet door iedere malloot op internet, maar dat maakt ze niet moeilijker om te vervalsen.

Meten met 2 maten noemen ze dat volgens mij...

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie zegt dat er ook daadwerkelijk mee geknoeit is? Dat is het hele punt. Er is geen bewijs.

Ik weet wat je bedoelde. Mijn reply was meer in de richting van: "De NASA maakt crappy foto's, maar de mensen die UFO's waarnemen ook."

Vind je dat niet raar dan? Dat er nooit een heldere, duidelijke foto van een buitenaards ruimteschip wordt geschoten?

Het had bijv. ook een vogel kunnen zijn die mensen in een flits voorbij zagen komen en daardoor niet duidelijk konden waarnemen. Maar de fanatiekelingen schreeuwen meteen moord en brand dat het een ruimteschip was. Snap je?

Dat is de link ook niet. Het moraal is dat een buitenaards ras zich best kan veroorloven zichzelf te tonen als ze toch zoveel geavanceerder zijn, niet? En dat zij niet degenen zijn die moeten vrezen voor de agressie van de mensheid, maar vice versa.

Kans is er altijd, bewijs zelden.

Verre van hetzelfde, eigenlijk. In bijv. een moordzaak wordt een wapen met vingerafdrukken van de verdachte getoond als bewijs. Voor leven buiten de Aarde worden vage foto's en verhalen van 'n willekeurige halve gare als bewijs gegeven.

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf dit een mooi topic vinden. Ik begrijp alle punten van alle kanten hier. Bewijs is er niet, of wordt toch niet geaccepteerd dus blijven de argumenten van voor en tegenstanders altijd bestaan.

Één van mijn grote overtuigingen waarom ik geloof in buitenaards leven (of entiteiten, geesten etc.) is dat het nooit serieus wordt genomen. Kijk zelf in dit topic, niemand ziet het, bijvoorbeeld de filmpjes van Dulle, als iets serieus dat wetenschappelijk onderzocht moet worden. Alles wordt simpelweg als HOAX bestempeld. Dat is toch fantastisch. Wij beslissen dat iets HOAX is omdat wij aannemen dat het iets is wat niet echt is. Wij worden vanaf onze jeugd geïndoctrineerd met het idee dat buitenaards leven niet wetenschappelijk is, Fictie, Science Fiction. Wij hebben een idee van buitenaards leven en omdat wij het aanvaarden als Science Fiction zullen wij niet erkennen als iets werkelijks. Ik kan daarom nu ook al zeggen dat stel dat er een Alien in de tuin van een non-believer vliegt, zeg Pegus, hij het de dag erna als een out of body ervaring of trip, of droom, of een natuurlijk verschijnsel zal af doen en hij alsnog niet geloofd.

Ik ben altijd geboeid geweest met de vraag: Wat als de regering ons nou wil laten denken dat iets niet bestaat of niet is gebeurd? Mijn antwoord, maak er iets normaals van, één van de beste manipulatietechnieken die er is.

Ik sluit echter ook niet uit dat er geen buitenaards leven is, alleen vind ik dat het eerlijk en degelijk onderzoek verreist. En de manier waarop NASA en andere governmentele instanties ons informatie geven over verschijnselen is natuurlijk lachwekkend en niet serieus. Misschien zie je de waarheid alleen als je wil geloven.

'I want to believe' (plakt een kruis op mijn raam)

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bedoel je mij soms? :+ Ik ben een "believer" hoor, maar geen fanatiekeling. En moest er ooit een alien in mijn tuin landen ga ik hem waarschijnlijk vermoorden... niets of niemand mag mijn moestuintje aanraken, laat staan er op landen :mad:.

Nee, moest er echt een landen in mijn tuin (moest ik er één hebben) dan zou ik net zoals jij (Jordo), Dulle, MM90 of wie dan ook reageren: bevrozen staan door de angst en opwinding.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet door objectieve mensen, maar door UFOlogen. En als ze zeggen van niet wil dat nog niet zeggen dat het echt zo is. Iedereen kan zulke beweringen doen.

Ik heb ook m'n bedenkingen bij een boel dingen, maar het is echt veel te weinig om te kunnen concluderen dat er leven is dat ons al eens bezocht heeft.

Documenten die je op internet ziet zijn niet hetzelfde als documenten die gebruikt worden in rechtzaken. Sowieso worden ook documenten weer onderworpen aan onderzoeken door objectieve mensen. In het geval van UFO-documenten zie je een plaatje van een document dat door iedereen bewerkt kan zijn. Jij niet, ik niet, niemand niet kan keihard beweren dat wat je daar ziet echt is. Ook niet mensen die zeggen (bijvoorbeeld op een filmpje) dat ze objectief zijn, want ook dat is niet te controleren.

Zoals ik al zei heb ik ook m'n bedenkingen bij een stel dubieuze zaken (Phoenix Lights, astronauten die vrij massaal uit de kast komen, geairbrushte maanfoto's e.d.) maar ik heb het gevoel dat jij elke vorm van kritisch benaderen kwijt bent geraakt en alles wat een beetje aannemelijk of leuk klinkt zonder blikken of blozen gelooft. Mijn tip is: als je iets vindt ga dan eerst meer onderzoek doen naar voor- en tegenstanders van die theorie. Zorg eerst dat je een wat breder zicht hebt op complotten dan één filmpje of filmpjes/artikels van één kant van de medaille.

Overigens volg ik alles wat je post op de voet hoor. Vind het leuk om allemaal te bekijken, alleen denk ik dat ik wel wat kritischer ben dan jij. Maar dat geeft niks. Zo blijft er ook nog wat discussievoer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina