1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja... Ik weet het niet. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
    Gewoon omdat het te mooi is om waar te zijn.

Ik vraag me eigenlijk ook af hoe disclosure zal gebeuren... Zal de regering vrijwillig toegeven dat er buitenaards leven bestaat, of zullen we zelf een stuk bewijs vinden wat gewoon niet te ontkennen valt?

Hoe zal het gebeuren? Alleen een speech van de US president (of van wie dan ook), of komen ze ook gelijk met bewijs? Een UFO of een alienvriendje.
    Hoe zal de reactie van de bevolking zijn?

Tijdens je favo Comedy Central programma:
    'Breaking News: Obama discloses ALL UFO files. Aliens DO exist.'
    '230 people killed in riots'
    'Stay with us for more details on this developing story'

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze alles uit de doeken doen betekent niet dat men tot de conclusie komt dat aliens bestaan. Het kan net zo goed zijn dat de Amerikaanse regering al lang weet dat er geen buitenaards leven is en dat ze als bewijs de Roswell en andere ufo incidenten wetenschappelijk zullen verklaren wat alle twijfel weg zal nemen.

Als ufo's echt zo belangrijk waren op de politieke agenda was er al lang evident bewijs uitgelekt. Een goed geheim kan je niet meer dan 50 jaar geheim houden wegens talloze redenen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Beverwijk ziet ze vliegen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QoDPMlJBO24

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie hem niet bewegen en hij lijkt wel verdomd veel op Venus, die heel lang superhelder aan de hemel te zien was.

En zo voor oud en nieuw vind ik die rode scheepslichten ook altijd opvallend vaak overvliegen.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, deze dan; China met haar 'Big News':
    http://www.youtube.com/watch?v=UozOQkL4f6g

Als je het bewegende beeld ziet halverwege zie je duidelijk dat het gewoon een vogel is. :lol:

Ik vind dat soort filmpjes altijd wel leuk, alleen jammer dat ze zo ongelofelijk nep uitzien doordat ze allemaal van bagger kwaliteit zijn. Het wordt tijd dat iedereen een HD camera krijgt van de overheid en flink goed kan inzoomen op het buitenaardse bezoek. ;)

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies hij vliegt ook echt als een vogel ;)

Maar lijkt me wel een interessante stelling :p
    Heeft iemand van Xboxworld wel eens een UFO( of iets wat erop lijkt gezien)?

Ik keek op nieuwjaarsavond in de lucht voor het vuurwerk en toen zag ik een paar rode stippen. Ik dacht dat is vuurwerk maar ze bleven vooruit gaan en vlogen ( ofzo) in formatie en toen waren ze ineens weg. Toen dacht ik wel ff WTF?! Maar kunnen net zo goed vliegtuigen zijn.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die heb ik ook gezien, maar ik denk dat het gewoon van die 'chinese lanterns' zijn.
    Iets als dit:
    [yt]BBiQQKf2Nos[/yt]
    Die dingen heb je in verschillende kleuren. Ze zijn al heel vaak voor UFO's aangezien.

@jordo: Ik ben dan ook maar gewoon aan het speculeren. ;)

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar lijken ze idd verdacht veel op :p

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt ook van die rode scheepslichten die worden afgeschoten als een schip in nood is ofzo. Denk eerder dat het die zijn rond oud en nieuw. Die blijven ook echt laaaaang hangen.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik had zin om even een filmpje in elkaar te flansen.
    Dit zijn ze geworden. :+
    Een 3-delige compilatie van UFO foto's.

Waarschijnlijk is 99% fake. Maar wat nou als er die ene echte tussen zit. :9
    Wel jammer dat je het (nog?) niet in hoge kwaliteit kunt bekijken.

Hopelijk niet té snel in elkaar gezet, heb ze snel moeten uploaden voordat mijn PC het begaf.
    En volgens mij al wat foto's gemist.

@ *NERAZZURRI*: Hm, In mijn geval niet waarschijnlijk. Dan zouden er wel heel veel afgeschoten moeten zijn. Het waren er echt veel die ik zag.
    + het feit natuurlijk dat ik niet in de buurt van water woon. (op de maas na, maar daar heb je geen grote schepen)

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    @Dulle

Nu heb ik eens een keer voor de gein een zelfgenomen foto van Forza 2 bewerkt,met 2 UFO's boven de Nurburgring.Best leuk om te doen,en nu snap ik wel dat mensen dat zo leuk kunnen vinden om die fakerij te maken.

En oja,filmpje 2 zit een kamerlamp tussen.:)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die dingen worden met oud en nieuw gewoon overal de lucht in geschoten hoor ;) Lawinepijlen worden ook massaal naar Nederland verscheept terwijl er geen berg in Nederland staat :cool:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Begin jij nu ook al met die smerige hoaxes. ;)
    Haha, nee zolang niemand het maar showt als een 'echte' UFO foto mag iedereen faken wat ie wilt.
    Ze moeten gewoon niet beweren dat het echt is.

En er zullen zeker fakes tussen zitten in die filmpjes. Ik weet wel zeker dat jammer genoeg 99% fake blijkt te zijn. Toen ik gisteren zelf nog eens keek kwam ik alweer een paar 100% cgi tegen.
    Maar het waren wel bekende foto's dus ze verdienen alsnog een plekje in die compilatie vind ik.
    Heb wel de hele tijd het gevoel alsof ik belangrijke foto's ben vergeten. Maar ja, ik kan altijd nog een deel 4 maken. O-)

Oh, dat weet ik allemaal niet. :+ Dan zou het dus wel kunnen.

14. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt trouwens dat aliens wel echt in ufo's vliegen? Dalijk vliegen ze in een kartonnen doos ofzo :p.

@Dulle
    Zitten paar foto's tussen van wat ik denk, dat kan echt niet echt zijn, maar er zitten ook somigge tussen waarvan ik denk: Hmmmm ziet er wel best echt uit.

Heb vannacht toen ik niet kon slapen ff een half uur ofzo uit het raam gekeken of ik iets zag :p
    Maar ik zag alleen een paar vliegtuigen en een heel groot licht in de lucht dat bewoog ( maar dat is van een hoerentent(mag ik dat hier zeggen ?) in de buurt.

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  15. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ikke 4 jaar geleden toen was ik 8of 9 ofzo toen zaten we in de auto terug naar huis

toen zag ik een rood ( denk ik weet niet meer zeker) puntje in de lucht dat knipperde,
    eerst dacht ik dat dat een vliegtuig was maar toen ging hijh van achter naar voor en zo allenmaal

toen dacht ik fak ik heb een "ufo" gezien maar ik weet niet of het echt een ufo was ;)

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zelfde meegemaakt , Met vrienden liepen we om 2uur naar het bos (waarom, ik weet niet, en nee we hadden niet gedronken:+) Vage shit, we we hadden allemaal zoiets, van Wtf?!

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag een week voor kerst een soort lichtdinges in de lucht een rondje cirkelen en daarna was t weer verdwenen. Ik wist niet wat het was. Bleek het een schijnwerper te zijn die in het centrum van gouda staat :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Teleurstelling is zoiets altijd. ;)
    Ik zie zoiets regelmatig hier uit het raam. Ik denk/weet dat het ook een schijnwerper is.
    Al vraag ik me wel af waarom... Geen feest, veel te koud buiten enz enz. En het maakt geen 'vaste' rondjes, maar op een rare manier; alsof iemand die behoorlijk dronken is aan het worstelen is met die schijnwerper. 8)

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Komt door het licht dat op de wolken valt. Waardoor het redelijk onregelmatig kan lijken.

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De statement van de dag,of misschien wel de eeuw!:thumbs::D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina