1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zal vast zo zijn. Ik weet dan ook 100% zeker dat het geen UFO was. Maar het zag er toch vreemd uit. Dat was de enige keer dat het licht op zo een vreemde manier bewoog...
    Even leuk om je fantasie te laten gaan op dat moment. :cool:

edit: Ik blijf het kanp vinden dat sommige mensen in dagen als deze nog steeds durven te zeggen dat er onmogelijk leven kan zijn (doel hier op niemand van XBW).
    Waarom in deze dagen? Met deze kou heb je 's avonds altijd een mooie open lucht. Ik zag laatst meer sterren dan ik ooit in 1 nacht had gezien.
    Valt je mond toch wel van open, en je vraagt je dan ook af 'hoe kan iemand nu denken dat er geen enkel leven bestaat'

Misschien moeten we maar eens een poll in dit topic invoeren.
    Bestaat er Buitenaards leven?
    • Ja, intelligent
    • Ja, maar niet zo slim als ons
    • Ja, maar alleen micro-organismen.
    • Nee
    • Geen mening

zoiets. :9

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, meer iets in de trand van:

* Ja, sommigen geloven wat ze willen geloven.
    * Ja, sommigen begrijpen alleen wat ze willen begrijpen.
    * Nee, verstandige mensen geloven iets pas als er aantoonbaar bewijs is getoond.
    * Geen mening/verstandige mensen geloven iets pas als er aantoonbaar bewijs is getoond.

Niets persoonlijks hoor, Dulle. ;)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, we zijn hier geen wetenschappelijk panel hoor. :+

Het is de bedoeling dat je zegt wat je *denkt*. Natuurlijk is er geen bewijs, maar wat denk je.

Misschien een extra optie dan?

• Ja, intelligent
    • Ja, maar niet zo slim als ons
    • Ja, maar alleen micro-organismen.
    • Nee
    • Geen mening
    • Ik zeg niks totdat er absoluut wetenschappelijk bewijs is. Wat tegen die tijd de poll dan weer overbodig maakt, maar dat maakt mij niks uit.
    8)

En ik hoop idd dat het niks persoonlijks is, anders voel ik me zeer gekwetst. :cool:

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dulle die laatste zin,geniaal gewoon.Die mag wat mij betreft wel in dat ene topic,die van de meest geniaal geplaatste posts ofzoiets.:)

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [SIZE=+1]January 7, 2009 - “UFO Hits Wind Turbine,” Reports U. K. Sun.
    [/SIZE]
    [SIZE=+2]“[T[/SIZE]here was a] massive ball of light with tentacles going right down to the ground” over the wind farm. “It was huge. With the tentacles, it looked just like an octopus.” [SIZE=-1]
    [SIZE=+1]- J[/SIZE][/SIZE]ohn Harrison, Resident of Louth, Lincolnshire, England​

[​IMG] [​IMG]
    Left: Close-up of wind turbine with one blade missing and a second blade crumpled
    after reported collision of unidentified light with the turbine in a wind farm near Louth, Lincolnshire, England.
    Right: Wider photograph of broken turbine between two wind turbines unaffected by whatever the force was that mangled the damaged turbine.
    Images © 2009 by The Sun.
    [SIZE=+2]O[/SIZE]n January 7, 2009, at 4 AM in Louth, Lincolnshire, on the east coast of England, local residents were awakened by a sound and some reported “a giant explosion in the air” after several other residents earlier in the night had reported seeing “flashing orangey-yellow spheres over Lincolnshire” where the wind turbine was seriously damaged. The Sun reports this statement from the U. K. Ministry of Defence: “Unless there is evidence of a potential threat, there is no attempt to identify the nature of each (UFO) sighting.” ​

Also former Ministry of Defence employee, Nick Pope, said: “This could be one of most significant UFO incidents for years. If something collided with the wind turbine, as seems certain, there may be residue on the damaged parts that could help solve this mystery. In the last two months there have been two near collisions between UFO's and police helicopters, and now this.”

For more information, see: The Sun.

Veel mensen vinden dit blijkbaar een belangrijk incident.
    Ik zelf moest aan bliksem denken: 'massive ball of light with tentacles going right down to the ground' en “a giant explosion in the air”.

En die 'spheres' zouden dan weer die Chinese Lanterns oid kunnen zijn.

Al hoop ik van niet. Dat ze de brokstukken maar eens onderzoeken om te kijken of ze iets interessants vinden!

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eén ding weet ik wel. Zo'n papieren Chinese lampionnetje met een kaarsje er in richt niet zulke schade aan aan een stalen propellorblad van een paar meter :+

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Okee,mijn aandacht is voor het eerst gewekt van wat het echt kan zijn geweest.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En dan denken ze gelijk aan UFO's ...:+:b:

Maar dan blijft de vraag dat een hoogtechnologisch tuig dat tegen een gigantische snelheid door het heelal snort onderwijl alle rotzooi die er daar rondvliegt en dat nét zo goed ook gigantische snelheden haalt netjes ontwijkt om hier op ons planeetje tegen een stilstaande mast van zo'n 50 meter hoog waarvan enkel de propellers een bewegend onderdeel vormen aan te knallen....

Een beetje te véél tegenstellingen als je het mij vraagt....

Misschien verkeerde GPS instelling...*)

Verkeerd afgelopen training van Red Bull airspacekampioenschap...:+

Leerling-piloot achter de knuppel....\o/\o/\o/

Of een pintje teveel op....:b::b::b:

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    @ Svennies

Ja dat dacht ik ook al allemaal,maar kunnen ook vliegende Octopussen zijn die nog moeten wennen aan hun nieuwe mutatie.:b::D
    Misschien hebben ze onder water iets uitgevonden ala straalmotoren met electropak,en wij maar denken dat ze niet meer kunnen dan inktwolken uitstoten.:lol:

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, inderdaad,acht armen,dat is pas levensgevaarlijk als die bij het uitvoeren van een luchtshow in de knoop geraken.....

En dan staat die stomme paal nog nét in de weg....

Overigens zijn nu massaal mariene biologen in actie geschoten in hun zoektocht naar de daders ...

En allemaal zijn ze op zoek naar één of meer inktvissen met blauwe ogen....

Zo'n patat laat immers zijn sporen naar....:b:

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Leuk altijd dat soort meldingen,maar toch ondanks dat bericht geloof ik nog steeds niet in een buitenaards schoteltje met een paar wapperende tentakels.
    En als dat wel zo is,dan vind ik die aliens supercool en krijgen ze van mij de duim (Wegmisbruikers).:b::D

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, moet je het volgende filmpje eens bekijken en vooral aandachtig luisteren wat er gezegd wordt...

http://www.youtube.com/watch?v=9Jnq...x.php?articleID=20066&feature=player_embedded

Het UFO fenoneem is er eerder een van "big brother is watching you"

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, we zullen het wel merken wat het geweest is. ;)
    In ieder geval geen ijs dus.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Precies wat ik bedoel,als er iets gebeurt word het direkt al afgeschermd met dit soort crapverhalen.Of het dan nu wel of geen UFO was geweest,maar hier geloof ik geen klote van.

Svennies,wat vinden gij?

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Voor mij is het gewoon een natuurkundig fenoneem dat die windmolen heeft getroffen....

Een afgerukte propeller en één beschadigde....
    En verder géén enkel niet identificeerbaar brokstuk te vinden....

Als het een UFO was had hij veel meer schade aangericht volgens mij aangezien zijn grootte het impact zou verhevigen en meer dan waarschijnlijk de hele paal ,of op zijn minst de hele propeller van die paal zou hebben afgeslagen.... En zouden er op zijn minst sporen van het tuig moeten worden teruggevonden....:b:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoeft niet. Waarschijnlijk is die UFO wel wat sterker dan een windmolentje van ons. (ALS het een ufo is dus)

Je zegt ook dit:

Niemand zie dat die UFO gecrashed was, maar gewoon dat die tegen die windmolen gebotst is.
    Misschien had de piloot een glaasje teveel op en was het een Hit & Run. :+

De UFO staat op zijn thuisplaneet inmiddels in een garage waar ze de paintjob bijwerken.

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    en een klein UFO 'ke dan ook nog,zo'n impact laat onvermijdelijk zijn sporen na,en een propeller van zo een windmolen draait nogal traag,hoe komt het dan dat die tweede propeller verwrongen is...

Al een gehoord van het stijg en valwind principe,zoiets is voldoende om een vliegtuigvleugel af te rukken,zoiets kan net zogoed een propeller beschadigen en een andere afrukken......

Edit : Hehe als ze de verf moeten bijwerken zouden de sporen wel op de afgerukte propeller terug te vinden zijn,denkt U ook niet....en dan zouden ze dus een niet-identificeerbaar bewijs hebben gevonden omdat de samenstelling hiervan waarschijnlijk als onaards zou mogen bestempeld worden

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het zou kunnen... Al vind ik dit niet genoeg om maar gelijk zeggen dat het geen UFO is geweest..:

UFO knalt met hoge snelheid tegen bovenste propeller. Bovenste vliegt er finaal af.
    De propellers draaien door de impact door en de 2e slaat tegen de onderkant van de UFO aan waardoor ie wordt beschadigt. UFO vliegt snel naar huis.
    Voila, een scenario wat het allemaal verklaart. :+

Zoals je op de vorige pagina kunt zien heb ik er zelf mijn twijfels over of het een UFO is geweest. ;) Maar het kán wel...

Nee, maar ik bedoel andersom. Er is verf van de propeller op de UFO gekomen, niet andersom. O-)

Maar dat is toch precies wat ze nu gaan doen; de brokstukken onderzoeken; kijken of er iets vreemds op zit. Dus ja kan nog niet zeggen dat ze het niet hebben gevonden. Ze moeten namelijk nog gaan zoeken.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Het was sowieso een UFO, want het object is nog steeds niet "identified."

;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina