1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik weet een stomme vergelijking,maar misschien word dit de moderne Roswell gebeuren van deze eeuw haha.Alleen dan zonder aliens poppen,wegens de krediet crisis werden die geschrapt.:lol:

Svennies ik had een vermoeden dat je zo zou reageren,en dat is wat ik in het algemeen over de andere verschijningen denk buiten de fakerij dan nog.

Dulle ja ik hoop dat ze een beetje opschieten met checken,die aliens krijgen het anders te koud.Natuurlijk vinden ze weer niks,of misschien wel en dat het weer word opgeblazen.Naja die vent van de Niburu heeft weer wat voer,we wachten met smart op zijnen oordeel.:b:

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je dat filmpje gezien dat ik gepost heb op de vorige pagina...

Hoe zulk traag vliegend langwerpig object viseel zo bedrieglijk is als het keert van de breedzijde naar de staart zodat je de indruk krijgt dat het tuig razendsnel van je wegvliegt, en als het dan terugkeert met zijn breedzijde naar de camera toe het nét is alsof het recht op je komt afgevlogen tegen bijzonder hoge snelheid...en je daarbij een indruk geeft van een snelle wendbaarheid...

Post een filmpje van zo een tuig opgenomen in het schemerduister,en iederéén trapt er gewoonweg in....:b:

3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep gezien,erg leuk en wel grappig.
    En doet me denken toen ik vroeger van die radio bestuurbaren vliegtuigjes bij een show had gezien,die zooi ziet er in de lucht echt dope uit en je kan makkelijk een soort UFO ervan maken.Alleen opassen als ze boven je vliegen,opeens niet het landings gestel laten droppen lol.

Nog even over die molens,tja ze draaien misschien niet zo snel maar toch.Of het kan zijn dat de Piloot van dat ding de kick van Mission Impossible III wilde nadoen maar een beetje mislukte.:D

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik zag op nation geographics channel van hoe lang het duurt om bij de maan te komen als je de snelheid van licht heb en bij de zon. En toen nog wat plaatsen die ik niet meer heb onthouden. :+

Toen dacht ik: woow dit is echt groot, er moet heus nog wel iets zijn dat leeft. :D

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    No shit, Sherlock |:-

Ik denk dat het bovenste propellorblad gewoon door en mechanische fout oid los is geraakt, het tweede blad heeft beschadigd en er door de kracht of losgerukte mechanica wat elektrische ontlading heeft plaatsgevonden in de vorm van bliksemschichten of een kleine explosie.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dan ben je nog niet vaak in dit topic geweest. :D
    2 filmpjes die ik hier al vaak heb gepost:

:thumbs:

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Voila, de meest logische verklaring die je maar kan bedenken...

Materiaalbreuk gevolgd door een kortsluiting....:b:

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat met die windturbine klinkt wel erg als een kortsluiting, blikseminslag of een ball-lightning ofzo.

Natuurlijk 0 reden om dat als buitenaardse weg te zetten. Hoe scheel zijn die buitenaardse eigenlijk dat ze altijd maar crashen en botsen, te zien zijn en toch nooit goed op de foto komen? Onwaarschijnlijk.....

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, dat komt doordat we hier een andere atmosfeer hebben dan op hun thuisplaneet. Duh. :{
    Of een bril vergeten op te zetten? Vergeten op de handrem te zetten?

:+

Dát ze ooit wel eens crashen lijkt me niet ondenkbaar. Techniek, hoe ver gevorderd ook, is niet onfeilbaar.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Edit:dubbel..sorry.

Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Gps Mirik, ze hebben het juiste schijfje niet bij ,hoogtechnologisch en vervolgens crashen tegen een paal waar alleen de propellers een draaiende beweging maken..En nét die gasten zouden zich door een ruimte met oneindig meer obstakels op hun weg moeten zoeken tenmidden allerlei objecten die zich allemaal zich met een zelfde intergalactische snelheid voortbewegen en die vooral netjes weten te ontwijken alvorens hier tegen een stilstaand paaltje waarvan de propellers alleen bewegen te crashen...

Het gedacht alleen al op zich Mirik , best vermakelijk...:lol::lol::lol:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij dit bericht moest ik gelijk denken aan de posts over dat gat wat ergens in Colombia (ofzo) was ontstaan.

Aliens in Maastricht? :+

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Er zal ongetwijfeld meer zijn tussen hemel en aarde, kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn. Joh, wie weet zitten ze wel boven ons en kijken ze naar beneden op een manier van 'nou die maken er ook een lekker zootje van' en ze zouden nog gelijk hebben ook.

Hoe dan ook,het blijft een zeer interessant onderwerp, van een vriend heb ik de link van de site genaamd Nibiru.nl gekregen. Daar staat zeer veel interessante info op. Ik heb geen idee of het hier al gepost hier,maar daar vind je o.a. zeer opmerkelijke artikels over bepaalde dingen. Vorige week viel deze mij erg op :

Franse DNA-onderzoekster en astronaute doet zelfmoordpoging? Wat heeft ze ontdekt?

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19995

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het originele bericht is geschreven door Sorcha Faal:
    Sorcha Faal... Internet Hoax Queen Courtesy of David Booth...

Schijnt dus niet bepaald betrouwbaar te zijn.
    Net zoals ik Nibiru.nl niet betrouwbaar vind. :+

edit:
    Disclamer op www.whatdoesitmean.com:

Kijk, het kan best dat ze zelfmoord wilde plegen, maar ik denk dat het gehele artikel behoorlijk is overdreven.
    'Earth must be warned!'...

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Iemand net die documentaire over de "Hubble" gezien op National Geographic Channel? Wow, was best indrukwekkend. Ging over de Hubble, die ruimtemicroscoop, vele mensen hebben er wel eens van gehoord. Maar je zag allemaal foto's zwarte gaten, en ontstaan van sterrenstelsels. Erg interessant!

Maargoed, het is wel overduidelijk voor me dat er buitenaards leven is. Maar ik geloof gewoon niet dat er wezens zijn die zo geavanceerd zijn als ons. Tenminste, ik heb er zo m'n twijfels over. Aangezien de omstandigheden die nodig zijn om leven te krijgen. (Water, de perfecte temperatuur, ademhalingsgassen?) Volgens mij zijn t allemaal van die mongooltjes, die zwaar misvormt zijn (in onze ogen). :9

Maar het zal wel geniaal zijn om een nieuwe planeet te vinden, die gewoon bijna hetzelfde is als die van ons, maar dan met koelere dieren. :9

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat gaat niet goed gaan hé BassieJ om afgelegen sterrestelsels op de gevoelige plaat vast te leggen.....
    Doe mij daarvoor maar een ruimtetelescoop aan de hand,werkt véél beter...:b:

Overigens bestaat er op NGC nog een andere documentaire over die Hubble die eveneens boeiend is....

Het is zo dat toen de eerste foto's van de hubble binnenkwamen die nogal wazig waren ....
    Men was toen aanvankelijk teleurgesteld dat het dure project niet het verhoopte resultaat gaf....

Tot men de zaak eens van naderbij ging bestuderen....
    En wat bleek,die ruimtetelescoop bleek nog geen klein beetje "bijziend" te zijn...
    Een berekeningsfout wat de lenzen van die telescoop betrof...

En dan heeft men de correctie uitgevoerd en die telescoop aangepast door middel van zeg maar een ruimtebril....:):)*)*)

En van dat moment af rolden de beelden binnen,de ene foto al schitterender dan de andere....:b:

17. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    buitenaards leven heeft helemaal geen water nodig, dat de meeste mensen dat wel denken geeft duidelijk aan dat de meeste mensen zichzelf nog als de hoogste vorm van leven zien. Erg arrogant en dom.

Wij zijn in de ogen van ET dom, arrogant en we moorden elkaar graag uit, erg leuk maar niets om van te kunnen leren lijkt me, dus worden we genegeerd.

We zijn ook geen gevaar blijkbaar, anders gooien ze wel een stuk steen naar moeder aarde om alles hier op te ruimen.

En wie weet worden we wel in de gaten gehouden, en misschien zelfs beschermt. Mensen en de aarde hebben best een hoge amusements waarde toch.

Als je wilt weten wat voor soorten leven allemaal mogelijk zijn moet je je maar eens verdiepen in bacterieen die zonder water en licht etc. kunnen leven, die zouden namelijk ook voor inteligent leven kunnen zorgen als ze maar onder de juiste omstandigheden (op een andere planeet bijv) kunnen blijven ontwikkelen tot zoiets als wat wij nu zijn. Genoeg mogelijkheden.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De volgende stap is alweer gezet... :cool:
    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2133475.ece

Hopelijk bevestigd NASA dit dus ook.

en:

[yt]ETOag6XOeeQ[/yt]

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja Dulle,allemaal weer leuk en aardig maar ik blijf nog steeds bij mijn voorgaande stellingen.Maar als je het mij vraagt is de mens zichzelf aan het her ontdekken in de letterlijke zin van het woord,maar dat is een onderwerp wat misschien niet thuis hoort in deze topic.:)

En die cirkeltjes allemaal,met hun zogenaamde messages from outer space daar begon mijn maag weer van te draaien.Ja ik zal het nog een keer zeggen,maar als Aliens willen komen dan komen ze gewoon.kan me echt niet voorstellen dat ze eerst wazige zooi op ons gaan smijten door her en der wat rondjes te zitten maken,tenzij ze ook in bezit zijn van bier en de nodige humor.:D

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen...Natuurlijk zijn veel cirkels gemaakt door mensen, maar ik denk een hoop dus ook niet.
    Wat zijn het? Geen idee.. boodschappen? Een manier van communiceren zonder ons bang te maken door te landen? Misschien...

Wat ik wel weet is dat het kán. Als je zegt dat het niet kan zit je er met oogkleppen op naar te kijken.

Voor jou: Onwaarschijnlijk is iets anders dan onmogelijk...

Als Aliens willen komen dan komen ze gewoon...? Blijkbaar niet. jij hebt natuurlijk geen idee wat in hun hoofd om gaat.
    Je gelooft wel dat er leven is (geweest) op Mars/de Maan maar niet dat ze tot hier komen buurten? Waarom het een wel en het ander niet?
    Als ze bestaan, en ze zijn intelligent, waarom kan het dan niet dat ze hier komen? Misschien zelfs voor deze subtiele vorm van communicatie kiezen?

En dan doel ik nu niet alleen op deze cirkel, maar op het fenomeen in het algemeen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina