1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tijdreizen? Ik heb wel ooit eens iets geks op televisie gezien hierover. Weet niet exact meer wat het was. Door langdurig heel snel met een vliegtuig rondom de aarde vliegen ontstond er een heel klein tijdsverschil tussen de apparatuur aan boord van het vliegtuig (speciale instrumenten waarschijnlijk) en deze die aan de grond op aarde stonden. Een beetje vreemd, interessant des te meer.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Van tijdreizen snap ik dus geen bal. Hoe wil je iets laten teruggaan naar een ander tijdstip, terwijl alles om je heen bij het tegenwoordige blijft? Ah...koppijn.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is iets heel anders.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja juist,maar ik snap er ook niets van.

Met het buitenaards onderwerp doet het me denken aan een serie wat ik ooit eens gezien heb,wat ging over buitenaardse wezens die naar de aarde kwamen maar die bleken dus de toekomstige mens te zijn.Geen idee meer hoe die serie heet,maar moest er even aandenken toevallig.

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nou, verlicht me ;).

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zoek maar op met google. 't Is hetzelfde effect als wanneer astronauten een klok meenemen. Geen zin om het uit te leggen, en bovendien vraag ik me af of ik het goed uit kan leggen.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het lijkt mij in essentie hetzelfde? Verschil in tijd dat ontstaat door een bepaalde handeling, maar ik zit er dus naast blijkt.

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ik zal het uit leggen.
    als een bepaald voorwerp met een bepaalde snelheid gaat dan gaat de omgeving om het heen langzamer wat dus zou betekenen dat de personen daarin het ervaren als tijdreizen.
    oftewel als dat voorwerp 3 jaar weg is en de omgeving om hem heen langzamer gaat dan is er op de aarde al 30 jaar voorbij (of doe ik het nou andersom:confused:)
    helaas bestaat de techniek nog niet om langdurig met die snelheid te vliegen.

echt tijdreizen zou zijn dat je binnen een erg korte tijd het verleden in zou kunnen gaan of de toekomst.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar het is niet alleen de ervaring, apparatuur toont ook een tijdsverschil aan? Kan er trouwens met m'n hoofd ook niet bij, terug in het verleden. De gebeurtenissen die gedaan zijn gebeuren dan weer opnieuw? Door dezelfde personen, dan zou er dus eigenlijk elke seconde een 'andere/zelfde jij' dezelfde handeling blijven doen. Te bizar, maar we dwalen een beetje af geloof ik :).

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ja klopt we dwalen inderdaad af maar wat je nu zegt is een duidelijk voorbeeld van "buiten de doos" denken, kan heel erg lastig zijn maarja.
    aliens mensen voordat we te ver af dwalen:9

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Als ze nou 10 kilometer mijn kant op waren gekomen had ik ze ook kunnen spotten. :+

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In navolging van een ander topic:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=124504

13. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik denk het niet, volgens mij is area 51, amerika dus. veel verder met de technologie dan dat wij weten. misschien is het gewoon een ontwerp van hun geweest. ik denk niet dat aliens daar binnen zijn.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zeg maar altijd: pics, or didn't happen. Dit kan ik ook schrijven. :9

15. warbladex

warbladex Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://edition.cnn.com/2009/POLITICS/01/20/obama.inauguration/index.html#cnnSTCVideo
    en dan even wachten tot het reclame stukje weg is van 15sec
    het gaat over de obama dag ofzo maar moet je eens goed opletten bij 9seconde en stop zetten
    en dan in de lucht kijken

ik denk ook wel dat aliens bestaan,
    als god bestaat wie heeft god dan gemaakt(zit ik al lang over na te denken)
    en ik denk ook dat veel landen dingen geheim houden.
    met area51 veel zeggen dat het onzin is en dan het gewoon een vliegtuigbasis iis(ik weet niet hoe ik het anders moet noemen)
    maar als area 51 zo geheim is dan zou wikepedia of hoe je dat schrijft er niks over moegen vertellen en daar staat leuk beschreven dat het over vliegtuigen enz. gaat maar het is zo topgeheim dat willen dat je dat denkt (dat denk ik whahaha)
    ik weet niet of je het snapt maar ja

en het helal is zo groot dat wij niet de enige inwoners kunnen zijn
    en een man had NASA gehack en had bewijzen van ufo's gevonden (zegt hij)
    maar hij moet nu wel waarschijnelijk 60jaar de gevangenis in...
    nou dan denk ik dat je er niet over gaat liegen;)

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat was een vogel... :)

17. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Een vogel met straalaandrijving dan. 8)

18. Black_Mandrake

Black_Mandrake Long Live Rock Music

Leuk Bevonden:
    0
    er zal vast wel iets zijn in het hele universum maar niets dat wij de komende 15 millioen jaar gaan zien... ik zie onze "Space shuttles" namelijk niet met het snelheid van het licht reizen...

of ze moeten James van pokémon zijn: "Team Rocket is sneller dan het licht" LOL

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bij dit onderwerp is het niet 'pics or it didnt happen' aangezien de obvious hoaxes mogelijk in foto's of vieo, maar 'peer reviewed repeatable scientific evidence or it didn't happen'. :+

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoezo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina