1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zou je de 'theorie' misschien beknopt uit kunnen leggen? Klinkt wel boeiend maar heb geen zin om die hele link door te spitten :9

2. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Je kent Iapetus? Een maan dus.
    Maar niet zomaar een maan; er schijnen een hoop dingen vreemd te zijn, en niet te 'kloppen'.
    Hexagonale kraters. Zoals je op dat plaatje lijkt het erop alsof ie uit 2 helften bestaat. (close-up is in het 2e plaatje van de vorige post).
    Bij verschillende tests kwamen vreemde resultaten terug
    Is niet 'spherical' zoals het hoort.
    Heeft een opvallende gelijkenis met OF de Deathstar OF dat weirde balletje.
    Vreemde vormen op het oppervlakte.
    Complot: NASA heeft nooit de gegevens van een radartest vrijgegeven. Wat vonden ze? Was het hol?
    Volgens allemaal rekensommetjes is de baan die het volgt om Saturnus ook vreemd.
    enz. enz.

Dus verschillende theoriën. Wat is het?
    Een ruimteschip (inmiddels kapot) is de oplossing volgens die site. Er wordt ook gespeculeerd over het gebruik van dat ruimteschip. :9

Daar komt het zo een beetje op neer. Maar hij weet het beter en technischer uit te leggen dan mij. :+

Haha, wie weet. :p Wel interessant, wat het ook is.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  5. GomoRra

GomoRra Guest

Offtopic is natuurlijk geen buitenaardse verschijning

Alleen maar een geest die zich omdraaid uit zijn graf, meer niet hoor;)

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, dat soort komische en mysterieuze berichtjes passen hier best vind ik. Gewoon roepen dat het aliens zijn ;) Voor de rest is er geen topic voor en hier zit toch praktisch dezelfde doelgroep.

@ Dulle: Klinkt interessant (niet erg geloofwaardig though :+). Keep us posted :thumbs:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hier nog een theorie die binnen 5 minuten te begrijpen is. :9
    [yt]E3q2R0nKucA[/yt]

Als ik het goed begrijp is dit dus een clipje van een film. Maar de dingen die je hier ziet zijn theoriën die echt bestaan. Lijkt zelfs een beetje op die van Iapetus. (1 van de mogelijkheden die in dat vorige artikel werd geopperd is dat het geen maan is maar een 'seedship').

Tsja...Misschien Mission to Mars maar eens kijken. Ziet er uit als een film voor mij.
    En hoe vet zou het zijn als die theorie later blijkt te kloppen? :D
    Er wordt gezegd dat dit stukje dus niet zomaar in de film zat, maar dat het zou horen bij een soortement 'disclosure' idee. Geen idee of het waar is, maar op dit moment maakt me dat niks uit. Ik ga verder dromen over deze theorie. :+

8. oG BIGMAC NL

oG BIGMAC NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb gister met E.T een blowtje gerookt

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik blijf nog even filmpjes posten.

Deze hoort er dan natuurlijk ook bij:

Ondertussen kwam ik deze tegen.

Wordt toch echt tijd dat ik die eens op DVD ga halen. :) Heb nu alleen maar een crappy VHS versie.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die stem bij dat eerste filmpje :lol:

Tweede filmpje is wel gaaf, en het derde filmpje heb ik op Blu-Ray :+ Die film blijft een geweldig gevoel geven...

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Huh hoe kan dat, ik had gister met E.T. een paar paddo's gegeten. :eek: Of was het nou Buzz Lightyear?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lekker dramatisch he. :+

edit: Ik denk dat als ik nu naar ATS zou gaan, dat ze zouden zeggen dat disclosure in volle gang is.
    Waarom?
    Er komen een aantal films in een korte periode uit over Aliens. Ze zijn onze kinderen aan het voorbereiden! :+
    De maan!

Monsters VS Aliens.

Battle for Terra.

Star Trek komt komend jaar ook al. En ik zal wel wat vergeten.

Oh, ik meen dit btw niet serieus, maar ik moest gewoon gelijk aan dergelijke theorieën denken.
    Moet wel zeggen dat al deze films me erg vet lijken. :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]nrRCR0iOMr0[/yt]
    :+

14. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Da's nou een meteoriet die onze dampkring niet doorkomt :thumbs:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    wtf. 8)

En dat filmpje was van een neerstortende satelliet als ik me niet vergis. :)

edit: Ik vergis me. Dat was alleen de eerste gedachte. Nerazurri heeft gelijk

Even de eerste link genomen over die meteoor.

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Satelliet kan ook.

Speciaal voor Dulle:

[yt]SVtaRujtttk[/yt]

'Die kant op ongeveer' :lol:

18. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    de fukin Duitser hebben ufos! ik wist 't!

een IQ 180 en hij wil de olie in? oliebol!

op het eind bedoeld hij natuurlijk "heb je alsjeblieft 2 euro, dan kan ik genoeg drugs kopen om terug te gaan naar het 3e dal universum, met mijn x-achtenSchwanzich" O-)

trouwens wel interresant over die maan van Saturnus, die kende ik eigenlijk niet eens. Ik heb me wel ooit verdiept in de manen van Mars, Phobos en Deimos, vooral omdat het niet eens echt manen zijn maar meer grote stukken steen, gevangen in een baan om die planeet. Ik geloof ook dat als mensen ooit verre ruimtereizen gaan/willen maken de beste en vooral goedkoopste, misschien zelfs wel de enigste manier zal zijn om te liften op een (groot) stuk space rock, waar je je in graaft en zo beschermen kan tegen straling en kleine inslagen van mircodeeltjes.

En die twee manen van mars zijn typisch, omdat ik niet weet of ze op een natuurlijke manier om die planeet zijn gekomen, want waar komen ze dan vandaan en waarom gingen ze zo langzaam dat ze rond mars zijn blijven hangen als ze van buiten die planeet afkomstig zijn. En als je van ver naar de aarde wil komen, lijkt mars me ook een goede plek om te stoppen, uit te stappen en dat laatse stukje met een heel klein normaal schip te doen, zodat je de koers goed kan bijstellen om de dampkring goed door te komen.

Ze zijn niet echt groot en dus ook redelijk wendbaar en eventueel makkelijk te versnellen met weinig middelen, in tegenstelling tot Iapetus, ook al lijken ze op dit plaatje misschien groot, volgens mij slecht enkele kilometers in lengte.

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @DulleNL:

Al iets bekend over die windmolen??

Yellowstone = nog steeds niet uitgebarsten! :thumbs:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, die windmolen. Bijna vergeten. :+

En beter zo van Yellowstone. :p Om mezelf rustig te houden negeer ik de laatste tijd alles wat niet met vliegende theekopjes of mars/maan dingen heeft te maken.
    Gen voorspellingen. Geen aardse geologie. Geen NWO. Geen HAARP. Geen Nibiru. Geen 2012.
    Was leuk om te lezen, maar NU EVEN NIET. :D

Zoals ze wel eens zeggen: Ignorance is bliss.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina